1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
StiefTomas píše: Jediný co mě čoveče trochu štve, že někdy někam přijedu, chci nastartovat a nic... motor jen točí a prd... Jednou jsem to zkoumal a na svíčky jiskra jde, ale vstřikovač vůbec nezapráší.... Musím nějak pořešit..
ahoj,asi budes prekvapenej ale krasny tlr jsem mel taky a stejnej problem secstartama jako ty,nekde tu ve foru je rozlustenej problem cim to je,jedna se o nejaky rele ale nevim to urcite.kazdopadne me to hodne sralo,kazdej vzal za starter a ja to ozivil az na ponekolikatepepinow píše: ahoj,asi budes prekvapenej ale krasny tlr jsem mel taky a stejnej problem secstartama jako ty,nekde tu ve foru je rozlustenej problem cim to je,jedna se o nejaky rele ale nevim to urcite.kazdopadne me to hodne sralo,kazdej vzal za starter a ja to ozivil az na ponekolikate
Jj, úplně stejnej problém... Dík za tip... zkusím pohledat...
dewwil píše: úplně v klidu, tam se ozub. kola při rozvodech z vaček nesundavají... Ledaže by je chtěl jinak načasovat, rozvody na TL jsou nesmrtelný, je to kombinace ozubených kol a řetězu, řetěz žene od kliky ozubený kolo a to pak pohání přes ozub. kola výfukovou a sací vačici...
Stejnej princip mají i Vstromy...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
assassin píše: No to si nejsem vubec jistej... nakej příklad konkretniho technického reseni kterej je na starým stroji ok a na novým ojebanej? Pokud možno ze stejne kategorie...
Např octavia tdi 66kW ten motor najel mega. Totální průser, to se dnes už nesmí opakovat. Musí se kupovat nové a nové a zase nové. Plánování životnosti to zařídí...CB600 píše: Např octavia tdi 66kW ten motor najel mega. Totální průser, to se dnes už nesmí opakovat. Musí se kupovat nové a nové a zase nové. Plánování životnosti to zařídí...
Jakoze schvalne se dalsi motory udelaj s mensi zivotnosti? Nesmysl, ty nove motory zvladnou to same - mame doma ten motor co pises a ma najeto cca 350tis a uz to taky neni zadna slava, spatny starty,kouri, je hlucnej...
To ze se nektere motory nepovedly - anebo spis ze tlak od zakazniku na dlouhe servisni intervaly nekterym motorum nepomohl nemuzes brat jako, ze nekdo schvalne vyviji motory aby se rozbily.
A naopak znam dost modernich motoru co maj kolem tech 300tis taky a vrnej jako novy...
Naposledy editováno 12.02.2017 22:58:14
CB600 píše: Např octavia tdi 66kW ten motor najel mega. Totální průser, to se dnes už nesmí opakovat. Musí se kupovat nové a nové a zase nové. Plánování životnosti to zařídí...
Problém je spíš v tom, že dnes se jde s objemy motoru dolů, ale výkon se žene nahoru. Proto ty motorky trpí. A taky to co psal assassin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
CB600 píše: Např octavia tdi 66kW ten motor najel mega. Totální průser, to se dnes už nesmí opakovat. Musí se kupovat nové a nové a zase nové. Plánování životnosti to zařídí...
Byvalej docent z VUT nam rikal, ze tyhle rotacky jsou motory kterych do dneska koncern lituje :) pry se toho nemuzou ze silnic zbavit :) delal ve VW nejakyho vypoctare. Pry 2,0l jsou natom lepe... Maji na klikovce udelany vrub a udelaji pry 450.000km -+50.000km :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Podle mě dnešní motory s rozumným objemem utahaj to samý jako ty starý... Nevím o mnoha zadřenejch motorech 2.0 TDI... To že žerou olej a odcházejí hadice turba i turba samotný, že svody dnes měníš po 100tkm je asi daný snižováním nákladů na materiál.
Co bude v budoucnu limit je podle mě elektronika a řízení všech těch hi-tech systému.
A tvrdit něco o kilometrech v době kdy je tam tachometr jen kvůli rychlosti a stavu km věří jen jelito, je přinejmenším "vhodný" argument.
Hůř to vidím ohledně maloobjemů vyhoněnejch na "doraz"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
t_freedom píše: StiefTomas> blbost... Žádný auto v Čechach nenajelo víc jak 200tkm...vždyť to všude v inzerci vidíš... 120-150tkm po 4 i 12 letech...
Podle mě dnešní motory s rozumným objemem utahaj to samý jako ty starý... Nevím o mnoha zadřenejch motorech 2.0 TDI... To že žerou olej a odcházejí hadice turba i turba samotný, že svody dnes měníš po 100tkm je asi daný snižováním nákladů na materiál.
Co bude v budoucnu limit je podle mě elektronika a řízení všech těch hi-tech systému.
A tvrdit něco o kilometrech v době kdy je tam tachometr jen kvůli rychlosti a stavu km věří jen jelito, je přinejmenším "vhodný" argument.
Hůř to vidím ohledně maloobjemů vyhoněnejch na "doraz"
Jo vlastne to je pravda :D ja cekam kdy se v inzercich zacnou objevovat jen hlasky, cerstve zajety motor :D jak rikas, dneska je tachometr jen kvuli ukazateli rychlosti... Jinak jsem nepsal, ze se klika zadre, ale v tom vrubu vznikne prasklina a klika se prepuli... A neco natom bude... Uz jsem videl dva tyhle dvoulitry rupnuty na klice... Ale rikam, predavam jen co mi rikali ve skole... Vlastni zkusenost s tim nemam... Jedinym naftovym mozotum kterym verim jsou JTD :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Mě stará 1,9TDI přišla nesmrtelná... ať už s Boschárnou, nebo později PD (což byl sice hroznej traktor), ale kromě varianty 96kW to bylo pěkně výbušný ... ta poslední verze motormngamentu při 96kW byl sice hrozně silnej, ale těžce vadnoucí motor...na předjíždění až nebezpečnej.
No a JTD ... ano, kromě EGRu asi ano... jinak velmi spolehlivý motory jak 1,9 tak 2,4 ... já sám nedám dopustit na pětihrnek od Volva... na jednom jsem měl na tachu 260...na druhým už mám 270 tkm a moc nevěřím, že to je pravdivej údaj...u auta co má 10-12let... V70kdy byly vyhlášený držáky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
t_freedom píše: StiefTomas> ...už jsme od tématu ušli dost velkej kus ...
Mě stará 1,9TDI přišla nesmrtelná... ať už s Boschárnou, nebo později PD (což byl sice hroznej traktor), ale kromě varianty 96kW to bylo pěkně výbušný ... ta poslední verze motormngamentu při 96kW byl sice hrozně silnej, ale těžce vadnoucí motor...na předjíždění až nebezpečnej.
No a JTD ... ano, kromě EGRu asi ano... jinak velmi spolehlivý motory jak 1,9 tak 2,4 ... já sám nedám dopustit na pětihrnek od Volva... na jednom jsem měl na tachu 260...na druhým už mám 270 tkm a moc nevěřím, že to je pravdivej údaj...u auta co má 10-12let... V70kdy byly vyhlášený držáky
petihrnek od volva me dnes opet zradil, uz minulej tyden cestou z rise parkrat cuknul, dneska cukani a vypadky vykonu :( 310tis ... tem teda docela i verim, ve firme kde jsem delal se to kupovalo jako par mesicu stara predvadecka... tzn jediny stoceni mohlo nastat tam...
otec ma PD 1,9 74kW (nebo 72?ted nevim) a to fakt nejede, tragedie...
mati ma 1,9 81kW 350tis a jede, ale uz taky zadna slava... teply starty, koureni, hluk, vibrace... brzdy... no ma toho dost....
treba muj bejvalej Smax ma ted pres 400tis a jede pekne, i na poslech mnohem lepsi nez to volvo...
schvalne vytvorenymu vrubu na klice neverim - sice se teda k vyvoji motoru nedostanu, ale nikdy jsem se u navrhovani zadnyho komponentu nepotkal s pozadavkem schvalne "navrhnout" jeho zivotnost....
assassin píše: petihrnek od volva me dnes opet zradil, uz minulej tyden cestou z rise parkrat cuknul, dneska cukani a vypadky vykonu :( 310tis ... tem teda docela i verim, ve firme kde jsem delal se to kupovalo jako par mesicu stara predvadecka... tzn jediny stoceni mohlo nastat tam...
otec ma PD 1,9 74kW (nebo 72?ted nevim) a to fakt nejede, tragedie...
mati ma 1,9 81kW 350tis a jede, ale uz taky zadna slava... teply starty, koureni, hluk, vibrace... brzdy... no ma toho dost....
treba muj bejvalej Smax ma ted pres 400tis a jede pekne, i na poslech mnohem lepsi nez to volvo...
schvalne vytvorenymu vrubu na klice neverim - sice se teda k vyvoji motoru nedostanu, ale nikdy jsem se u navrhovani zadnyho komponentu nepotkal s pozadavkem schvalne "navrhnout" jeho zivotnost....
Covece tak se nekdy podivej na boschackou vysokotlakou pumpu :) nemyslim starou dobrou CP1H, ale CP4 nebo CP3 :) mame na hrideli udelane to stejne... Zakaznik nam udava maximalni zivotnost pumpy na kterou chce dil navrhnout... Vetsinou to byva 350.000km - 400.000km... Ale vetsinou ta pumpa se toho ani nedozije, pac prestane nekde na vysokotlaku tesnit nebo se vydre... Jedina pumpa, ktera vydrzi je typ CP3.4 ktery se dodava do lodi, pracovnich stroju a kamionu... Ta ma olejovou napln a nezalezi zde na kvalite tankovany nafty...
pochybuju ze tam schvalne navrhujete dily tak aby nevysly na unavu - ono by se dost blbe i trefilo aby to "ulitlo" az pri 300tis....
jasne pokud jdou pozadavky aby to vydrzelo tisice hodin, musi se volit uplne jine reseni - ale takovy auto by nikdo nezaplatil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Já s motorem neměl ani jeden problém... pravda... starý do 2004 měly některý serie problém s přehříváním tišťáků na jednotce v palubce...a občas to pak házelo nouzáky... protože tam bejvaly ještě žárovky co to vyhřejvaly... pak to změnili...
S tím druhým modrým, 2006 jsem neměl ani jednou nouzák, nebo jakekoli hapr... a do 300na tachu mu moc nechybí...vůbec bych se nedivil, kdyby mělo spíš půl mega ...
Jinak Smaxe máme v práci...poctivejch 300tkm s pravidelným servisem...motor bez problému...ale hlučnost a čoud zejména po nastartování tu už je. Myslím si že srovnání hlučnosti s tím pětiuválem fakt není na místě...
t_freedom píše: assassin> máš na to Volvo nějakou smůlu ...uvidím...mám těď 2015 XC70...tak testuju jestli je Volvo furt Volvo....
Já s motorem neměl ani jeden problém... pravda... starý do 2004 měly některý serie problém s přehříváním tišťáků na jednotce v palubce...a občas to pak házelo nouzáky... protože tam bejvaly ještě žárovky co to vyhřejvaly... pak to změnili...
S tím druhým modrým, 2006 jsem neměl ani jednou nouzák, nebo jakekoli hapr... a do 300na tachu mu moc nechybí...vůbec bych se nedivil, kdyby mělo spíš půl mega ...
Jinak Smaxe máme v práci...poctivejch 300tkm s pravidelným servisem...motor bez problému...ale hlučnost a čoud zejména po nastartování tu už je. Myslím si že srovnání hlučnosti s tím pětiuválem fakt není na místě...
tak me ten petival mlati co pamatuju ... tzn nekde od 150tis. ten smax je 2,0tdci 103kW a to je proti tomu sepot kvetin, ma dpf, takze zadnej coud...
vymenil si za "uspornej program od forda" ? tak hodne stesti, EGR a virivy klapky te cekaj urcite, uhlova prevodovka v haldexu nejspis taky, elektricky zadni brzdy pri vyssim najezdu a dost mozna nejaka ta elektronika ... ale jsou to vicemene detaily, ja uz jsem se s volvem celkem szil a mam ho celkem rad, resp bych si ho klidne koupil znovu...
to spis jen nektery superlativy musim krotit, protoze ten motor neni zadnej zazrak ve srovnani s motorama jinejch firem, ono teda ani zakaznikum volva o tohle moc nejde, V8 se skoro neprodavaly a dneska top modely maji dvoulitrovej ctyrvalec....
btw tu zavadu jsem nakonec zda se vyresil sam - prechodovej odpor na tlakovem snimaci na railu - poleceno kontaktolem...zatim to jede....
Naposledy editováno 13.02.2017 12:49:18
Díky tomu že to přestane pořádně mazat, je pak na kaši vršek, nebo klika vejpůl.
Nicméně nafta v osobáku je totální nesmysl, debilita a omyl nbejhrubšího zrna už v prapůvodní myšlence to tam dát (což udělal MB ve 30 letech).
Motory cojsou schopny najezdit půl mega stále jsou, a je jich hodně, ale žádají během toho nájezdu 2-3 repase příslušenství, což dříve úplně zvykem nebylo, protože to příslušenství bylo jednodušší a bylo ho méně.
Navíc je to dost i o chování uživatele.... Jsou třeba i malé motory, které najezdí mraky kilometrů bez problémů, pokud s tím jezdí uživatel, který si uvědomuje v čemjede a podle toho se chová, kdežto jiný uživatel, necita, blb a násilník, je schopen stejný motor zabít za pár desítek tisíc kilometrů, neustálým přetěžováním, protože jeho požadavky silně přesahují možnosti dané parametry stroje a chce aby litrovým mrdem utáhnul vlak rychlostí hodnou formule 1 v cílové rovince......
Naposledy editováno 14.02.2017 11:24:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Je to, dle mýho skromnýho názoru, jak píše PECH. Já třeba zkrátil interval výměny oleje z 12tkm na 8tkm... hledím si toho, píšu si kdy dělám filtry (není jen olejový, vzduchový, palivový)- čas od času by se měl vyndat i hrubý z vany (Rotax má myslím suchou skříň, ne? -takže tam asi ne)
Nenakládám za studena a řeším teploty. Řeším každý koktnutí a projev motoru, kterej se mi zdá divnej ... omezovač je "zaprášenej" protože byl použit asi jen jednou na okruhu - prostě vím jak se k tomu chovat a myslím že i do velký míry chápu co by to mělo a nemělo dělat. Nebo co by se tomu mělo a nemělo dělat.
Nevím proč si tam cpal ignitech a co si s tím zamýšlel - proč si nepoužil standardní mapy a postupy. Nevím jestli tušíš jak je důležitý naladění vzduchu, paliva a "rour" (jak sání tak výfuku)
Obecně k tomu co píše Pech.
Dobrej příklad je třeba zrovna ten pětivál ve Volvu. Začínal ve starý V70 na 96kW...postupně přes 105/120/125/133/152 došel až k 157kW ... já měl mapu 152kW a určitě bych si na studenej motor nedovolil dát fulgas - stejně jako jsem si po dálničním přesunu nedovolil chcípnout motor na odpočívadle ihned a nechal klapat třeba ještě 3min.
Co je dost motoru přidávající životnost je montovanej "bufík" - auto s nezávislým topením bude vždy líp motorově zachovalý, protože studený starty jsou ta největší smrt.
Naposledy editováno 14.02.2017 13:26:01
Vision píše: seikos> Látr HK. Dali tam Ignitech a nezkotrolovali ventily...
Nebudu spekulovat jak to bylo, ale zrovna Latr je clovek, kt. ladeni motoru a zejmena zavodni elektronice velmi rozumi, ale netvrdim, ze je to nejferovejsi clovek na svete.
Pravda je, ze jsem slysel, jak nektere zakazniky odbyva, ale dlouho jsem u nej nebyl, takze netusim, jak to dnes dela.
Kazdopadne kdybych mel hondu a potreboval bych nainstalovat a nastavit HRC elektroniku, jinam bych nesel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
Vision píše: dakarista> zadřel jsem v obci v asi 60km rychlosti, cestovali jsme ve dvou a rozhodně nijak neletěli.
Ale nezadřeš kvůli špatným ventilúm. Dej foto motoru a řekneme ti víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
CB600 píše:
Jo a ještě si mi neřekl, v jakých konkrétních vozidlech se to používá. Když si říkal, že se to běžně používá v automobilových motorech...
Nečetl jsem to tu celé, ale stejně mají řešené vačky témeř všechny motory PSA 1,4 a 1,6 HDI. Možná i dvoulitry, ale tam si teď nejsem jistý.
Smrči-GSX-F píše: Nečetl jsem to tu celé, ale stejně mají řešené vačky témeř všechny motory PSA 1,4 a 1,6 HDI. Možná i dvoulitry, ale tam si teď nejsem jistý.
Stejně tak jsou duté lisované vačky třeba na motorech RENAULT diesel 1.5dci a taky na benzínových 16 ventilech 2.0
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |