paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 Mille seřízení motoru
9.2.2017 v 14:38
Zdar ve spolek, loni jsem musel na Miluně měnit motor a rád bych ho letos nechal prohlídnout a seřídit, než vyjedu, aby nedopadl jak ten starej. Doporučíte mi někoho, kdo se vyzná a nezkoní to jako se to povedlo jednomu nejmenované servisu v HK při instalaci nový ŘJ (neseřídili ventily a po 300 km byl konec )? Nejlíp z Prahy a okolí nebo východní Čechy. Díky za tipy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

14.2.2017 v 11:26 | Nahoru | #1
dakarista> zadřel jsem v obci v asi 60km rychlosti, cestovali jsme ve dvou a rozhodně nijak neletěli.

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

14.2.2017 v 13:23 | Nahoru | #2
Vision> ale jooo...jenže to může být až důsledek miliónu věcí...

Je to, dle mýho skromnýho názoru, jak píše PECH. Já třeba zkrátil interval výměny oleje z 12tkm na 8tkm... hledím si toho, píšu si kdy dělám filtry (není jen olejový, vzduchový, palivový)- čas od času by se měl vyndat i hrubý z vany (Rotax má myslím suchou skříň, ne? -takže tam asi ne)
Nenakládám za studena a řeším teploty. Řeším každý koktnutí a projev motoru, kterej se mi zdá divnej ... omezovač je "zaprášenej" protože byl použit asi jen jednou na okruhu - prostě vím jak se k tomu chovat a myslím že i do velký míry chápu co by to mělo a nemělo dělat. Nebo co by se tomu mělo a nemělo dělat.

Nevím proč si tam cpal ignitech a co si s tím zamýšlel - proč si nepoužil standardní mapy a postupy. Nevím jestli tušíš jak je důležitý naladění vzduchu, paliva a "rour" (jak sání tak výfuku)

Obecně k tomu co píše Pech.
Dobrej příklad je třeba zrovna ten pětivál ve Volvu. Začínal ve starý V70 na 96kW...postupně přes 105/120/125/133/152 došel až k 157kW ... já měl mapu 152kW a určitě bych si na studenej motor nedovolil dát fulgas - stejně jako jsem si po dálničním přesunu nedovolil chcípnout motor na odpočívadle ihned a nechal klapat třeba ještě 3min.
Co je dost motoru přidávající životnost je montovanej "bufík" - auto s nezávislým topením bude vždy líp motorově zachovalý, protože studený starty jsou ta největší smrt.

Naposledy editováno 14.02.2017 13:26:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

14.2.2017 v 15:21 | Nahoru | #3

Vision píše: dakarista> zadřel jsem v obci v asi 60km rychlosti, cestovali jsme ve dvou a rozhodně nijak neletěli.



Ale nezadřeš kvůli špatným ventilúm. Dej foto motoru a řekneme ti víc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist