paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 Mille seřízení motoru
9.2.2017 v 14:38
Zdar ve spolek, loni jsem musel na Miluně měnit motor a rád bych ho letos nechal prohlídnout a seřídit, než vyjedu, aby nedopadl jak ten starej. Doporučíte mi někoho, kdo se vyzná a nezkoní to jako se to povedlo jednomu nejmenované servisu v HK při instalaci nový ŘJ (neseřídili ventily a po 300 km byl konec )? Nejlíp z Prahy a okolí nebo východní Čechy. Díky za tipy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

13.2.2017 v 11:26 | Nahoru | #1

t_freedom píše: StiefTomas> ...už jsme od tématu ušli dost velkej kus ...
Mě stará 1,9TDI přišla nesmrtelná... ať už s Boschárnou, nebo později PD (což byl sice hroznej traktor), ale kromě varianty 96kW to bylo pěkně výbušný ... ta poslední verze motormngamentu při 96kW byl sice hrozně silnej, ale těžce vadnoucí motor...na předjíždění až nebezpečnej.
No a JTD ... ano, kromě EGRu asi ano... jinak velmi spolehlivý motory jak 1,9 tak 2,4 ... já sám nedám dopustit na pětihrnek od Volva... na jednom jsem měl na tachu 260...na druhým už mám 270 tkm a moc nevěřím, že to je pravdivej údaj...u auta co má 10-12let... V70kdy byly vyhlášený držáky



petihrnek od volva me dnes opet zradil, uz minulej tyden cestou z rise parkrat cuknul, dneska cukani a vypadky vykonu :( 310tis ... tem teda docela i verim, ve firme kde jsem delal se to kupovalo jako par mesicu stara predvadecka... tzn jediny stoceni mohlo nastat tam...

otec ma PD 1,9 74kW (nebo 72?ted nevim) a to fakt nejede, tragedie...
mati ma 1,9 81kW 350tis a jede, ale uz taky zadna slava... teply starty, koureni, hluk, vibrace... brzdy... no ma toho dost....

treba muj bejvalej Smax ma ted pres 400tis a jede pekne, i na poslech mnohem lepsi nez to volvo...

schvalne vytvorenymu vrubu na klice neverim - sice se teda k vyvoji motoru nedostanu, ale nikdy jsem se u navrhovani zadnyho komponentu nepotkal s pozadavkem schvalne "navrhnout" jeho zivotnost....

(reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

13.2.2017 v 11:53 | Nahoru | #2

assassin píše: petihrnek od volva me dnes opet zradil, uz minulej tyden cestou z rise parkrat cuknul, dneska cukani a vypadky vykonu :( 310tis ... tem teda docela i verim, ve firme kde jsem delal se to kupovalo jako par mesicu stara predvadecka... tzn jediny stoceni mohlo nastat tam...

otec ma PD 1,9 74kW (nebo 72?ted nevim) a to fakt nejede, tragedie...
mati ma 1,9 81kW 350tis a jede, ale uz taky zadna slava... teply starty, koureni, hluk, vibrace... brzdy... no ma toho dost....

treba muj bejvalej Smax ma ted pres 400tis a jede pekne, i na poslech mnohem lepsi nez to volvo...

schvalne vytvorenymu vrubu na klice neverim - sice se teda k vyvoji motoru nedostanu, ale nikdy jsem se u navrhovani zadnyho komponentu nepotkal s pozadavkem schvalne "navrhnout" jeho zivotnost....



Covece tak se nekdy podivej na boschackou vysokotlakou pumpu :) nemyslim starou dobrou CP1H, ale CP4 nebo CP3 :) mame na hrideli udelane to stejne... Zakaznik nam udava maximalni zivotnost pumpy na kterou chce dil navrhnout... Vetsinou to byva 350.000km - 400.000km... Ale vetsinou ta pumpa se toho ani nedozije, pac prestane nekde na vysokotlaku tesnit nebo se vydre... Jedina pumpa, ktera vydrzi je typ CP3.4 ktery se dodava do lodi, pracovnich stroju a kamionu... Ta ma olejovou napln a nezalezi zde na kvalite tankovany nafty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru

13.2.2017 v 12:18 | Nahoru | #3
assassin> máš na to Volvo nějakou smůlu ...uvidím...mám těď 2015 XC70...tak testuju jestli je Volvo furt Volvo....
Já s motorem neměl ani jeden problém... pravda... starý do 2004 měly některý serie problém s přehříváním tišťáků na jednotce v palubce...a občas to pak házelo nouzáky... protože tam bejvaly ještě žárovky co to vyhřejvaly... pak to změnili...
S tím druhým modrým, 2006 jsem neměl ani jednou nouzák, nebo jakekoli hapr... a do 300na tachu mu moc nechybí...vůbec bych se nedivil, kdyby mělo spíš půl mega ...

Jinak Smaxe máme v práci...poctivejch 300tkm s pravidelným servisem...motor bez problému...ale hlučnost a čoud zejména po nastartování tu už je. Myslím si že srovnání hlučnosti s tím pětiuválem fakt není na místě...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist