![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Já s motorem neměl ani jeden problém... pravda... starý do 2004 měly některý serie problém s přehříváním tišťáků na jednotce v palubce...a občas to pak házelo nouzáky... protože tam bejvaly ještě žárovky co to vyhřejvaly... pak to změnili...
S tím druhým modrým, 2006 jsem neměl ani jednou nouzák, nebo jakekoli hapr... a do 300na tachu mu moc nechybí...vůbec bych se nedivil, kdyby mělo spíš půl mega ...
Jinak Smaxe máme v práci...poctivejch 300tkm s pravidelným servisem...motor bez problému...ale hlučnost a čoud zejména po nastartování tu už je. Myslím si že srovnání hlučnosti s tím pětiuválem fakt není na místě...
t_freedom píše: assassin> máš na to Volvo nějakou smůlu ...uvidím...mám těď 2015 XC70...tak testuju jestli je Volvo furt Volvo....
Já s motorem neměl ani jeden problém... pravda... starý do 2004 měly některý serie problém s přehříváním tišťáků na jednotce v palubce...a občas to pak házelo nouzáky... protože tam bejvaly ještě žárovky co to vyhřejvaly... pak to změnili...
S tím druhým modrým, 2006 jsem neměl ani jednou nouzák, nebo jakekoli hapr... a do 300na tachu mu moc nechybí...vůbec bych se nedivil, kdyby mělo spíš půl mega ...
Jinak Smaxe máme v práci...poctivejch 300tkm s pravidelným servisem...motor bez problému...ale hlučnost a čoud zejména po nastartování tu už je. Myslím si že srovnání hlučnosti s tím pětiuválem fakt není na místě...
tak me ten petival mlati co pamatuju ... tzn nekde od 150tis. ten smax je 2,0tdci 103kW a to je proti tomu sepot kvetin, ma dpf, takze zadnej coud...
vymenil si za "uspornej program od forda" ? tak hodne stesti, EGR a virivy klapky te cekaj urcite, uhlova prevodovka v haldexu nejspis taky, elektricky zadni brzdy pri vyssim najezdu a dost mozna nejaka ta elektronika ... ale jsou to vicemene detaily, ja uz jsem se s volvem celkem szil a mam ho celkem rad, resp bych si ho klidne koupil znovu...
to spis jen nektery superlativy musim krotit, protoze ten motor neni zadnej zazrak ve srovnani s motorama jinejch firem, ono teda ani zakaznikum volva o tohle moc nejde, V8 se skoro neprodavaly a dneska top modely maji dvoulitrovej ctyrvalec....
btw tu zavadu jsem nakonec zda se vyresil sam - prechodovej odpor na tlakovem snimaci na railu - poleceno kontaktolem...zatim to jede....
Naposledy editováno 13.02.2017 12:49:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |