ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím
na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)
ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí
co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
hOOrNeT píše: Tohle téma je zajímavý. Není to zase tolik let, co po tom mnozí z nás slintali a okukovali to s respektem. A teď na to plivete? Proč?
Schválně jsem se podíval na videa jak to jede a nejede. Že tomu chybí koně oproti dnešním litrům? No a? Mám novější generaci fároše (2006) a na dnešní litry taky ztrácí spoustu koní. I přesto ta motorka jede jak praštěná a bude mi ještě nějaký pátek trvat, než ji dostanu na limit všeho.
Tak proč jezdit na tom nej, když to stejně člověk neumí využít? Dokud ten bajk umí víc než pilot, tak není důvod k tomu, proč na něm nejezdit
A pokud to má i do provozu, tak se hutný střed litru vždy hodí. Fakt, že litr jede "skoro všude" je super. Na okruhu to neupotřebíš, ale v provozu je to cennější než 20 koní navíc ve vršku.
Jestli se to nesere, tak proč ji nemít doma Zatím tu o nemocích psal jen SVSkřítek. Každá motorka na něco trpí.
Pokud ho sežene za dobrý kačky, tak ho má skoro za 1/2 náklady oproti novějšímu modelu.
Schválně přikládám jedno video. Nemám potřebu jezdit na nejnovějších, nejmodernějších, nejchytřejších a dalších NEJ strojích. A věřím, že je takových lidí víc
Jj souhlas... pokud nebudeš na okruhu honit každou desetinku vteřiny, tak 954 ti poslouží dobře... Kámoš ji má, semtam spolu jedeme do Brna a jezdíme tak nějak stejně a to mám silnější mašinu... Je fakt, že jezdí lépe než já a kdybych mu dal třeba mojí motorku a já si vzal jeho tak mi ujede. Ale on na fároše nedá dopustit... V provozu motorka naprosto dostačující, brzdy super už v sérii, podvozkově taky o.k. navíc ten vzhled tý motorky je opravdu krásnej...podle mě CBR954 a CBR 1000RR 04 -06 jsou nejhezčí firebladi... Ale to je můj názor a každej má svůj styl. Jinak motorku kupoval šest let starou a měla najeto nějakých 55.000km... Udělali jsme větší servis (ventily, rozvody, svíčky, filtry, olej, vidle, řetězovku, gumy, a desky). Když jsem se s ním byl na podzim projet tak měl těsně něco před 90.000km... A to se na tý motorce jen mění olej... Samozřejmě neřeším spotřební zboží, to tě nemine nikdy. Ale za mě u téhle motorky palec nahoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
..Roko.. píše: StiefTomas> Já si paradoxně 954 tehdy místo K3-4 koupil právě kvůli výkonu, dalších 20koní navrch Sůzi mi přišlo už moc. I tak jsem 954 po 4 letech prodal, kvůli tomu, že jede zbytečně moc. Věděl jsem, že me to bude pokoušet a pokoušelo, tak jsem si koupil starej vydechlej dvóvál a jsem spokojen. Přes 200 to už nic moc nedělá, sice se, když už chci letět někde rovně od 180 nudím a koukám co kdo hodil do příkopu, jak se na loukách pase zvěř a spustu dalších věcí, který mám čas v klidu stíhat dělat (to je tak, když ubereš 40koní a pridáš 25kg), nadruhou stranu o to míň se o to pokouším. Užívám si kratších kvaltů, neustálýho řazení nahoru a dolu, okrsek do 160. A povozil jsem se i na silných strojích např. ZX10R 2008, Hayabusa 2015 ,ale já si umím udělat srandu na motorce a nepotřebuju k tomu 200koní.
Hele proti gustu...Kazdej si ma najit to svoje co se mu libi. Ja jsem si letos z nostalgie koupil TL1000R a taky to ma neco do sebe. Ale na me je dvouval fakt uz takovej hodne hrubej :) hold jsem asi zhejckanej ze ctyrvalu :) navic me tam trochu sere zadni tlumic pac ten absolutne ty motorce nestaci. Ale to je jina vec. Jinak kazdopadne jak rikas, podle me 954 je taky super motorka a vykonove si myslim dostacujici. Stejne si myslim, ze u 1000ccm je vzdycky nejslabsi clanek ten ridic a potencial te motorky nevyuzijes. To by jsi musel byt uz kurevsky ostrilenej pilot...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
636 (03-05) Kawa
K4 600 gixer popř 750, což bych nejraději ale to nevím jestli se vlezu peněžně, pokud máte někdo zkušenosti třeba i s tou kawou klidně sem s nimi :) beru vše.....v aktuálním naháči mám motor ze 750 gixera K6 a jestli bude i ten v K4 tak krásně gumovej tak to bude pohádka :)
Naposledy editováno 16.12.2016 10:39:14
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Tak za sebe koupil jsem si ji loni na konci sezóny v říjnu protože jsem se na ní párkrát během těch let svezl a líbila se mi geometrie podvozku ( s tou zadní gumou má SVskřítek pravdu 55 výška má lepší tvar ) ale jinak maximální spokojenost. Za měsíc a půl jsem na ní najel 3200km a líbí se mi čím dál víc.Pravda mám ji v racing úpravě ( vyřazená okruhovka z Itálie ) takže jede oproti originálu o trochu líp.
Mám srovnání s R1 r.2001 kterou jsem měl před ním protože mě baví starší motorky ( než někdo namítne že kvůli penězům tak jsem měl i R1 RN12 r.2006 ) ale šla pryč protože má stejně jako ostatní moderní motorky vysoko řidítka a sedlo což mi vadí ne že bych nedosáhl mám 180cm ale při jízdě to nemám rád.Oproti R1 stejné generace má daleko líp umístěné těžiště hodně nízko a přední guma v náklonu opisuje stejnou dráhu jako zadní takže když máš na zadní 1mm od okraje máš to i na přední tohle moc motorky nemají.( Většina má zadní do okraje a na přední je třeba 1 cm místa ke kraji ) Takže stabilita v zatáčkách výborná když si potřebuješ vystrčit loket tak tě podrží u nových motorek se musíš držet ty aby jsi nevypadnul
Umí po zadním na dvojku sama jen výplachem s jízdou po předním je to trochu horší protože ty přední brzdy jsou v serii na blbiny slabší ( na běžný provoz stačí úplně ) ale spraví to jak už se tu psalo lepší směs u destiček.Je trochu široká na ježdění po dromu bude ztrácet v ostrých zatáčkách ale výkon je dostatečný a i tam se s ní dá zajezdit.
Novější motorky mají jednu nevýhodu jedou skoro všechny stejně pokud jde o ovladatelnost je to všechno podobné rozdíly jsou trochu v brzdách a na výkonu motoru ale jsou všechny na jedno brdo a co mi na nich vadí "pilu" na nich zajede i totální jelito a lempl protože tyhle motorky jsou dělané tak aby jezdci co nejvíc pomáhaly ... ten kdo se učí na nových motorkách většinou ani nezjistí, že dělá něco špatně protože motorka sama o sobě drží stopu výborně
Takže prostě motorky s charakterem skončili někdo kolem roku 2004-2005 Měl jsem od Hondy i všechny předchozí generace přes 900 SC28 tak SC33 a pak chvíli i 929 ( ta šla pryč právě kvůli převodovce ) a od Yamahy všechny R1 až roku 2006-7 a na téhle se mi jezdí nějlíp pokud jde o litry
Motorky měním každým rokem ( někdy i dvě za sezonu ) po nájezdu cca 15-19 tis km a zatím jsem si dýl nechal jenom R6 2004 4 roky a R1 2 roky tahle bude asi další kterou nebudu chtít pustit
A ucouraná v zatáčkách určitě není...viz obrázek.
Naposledy editováno 16.12.2016 11:22:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
kutilsro píše: přední guma v náklonu opisuje stejnou dráhu jako zadní takže když máš na zadní 1mm od okraje máš to i na přední tohle moc motorky nemají.( Většina má zadní do okraje a na přední je třeba 1 cm místa ke kraji ) Takže stabilita v zatáčkách výborná když si potřebuješ vystrčit loket tak tě podrží u nových motorek se musíš držet ty aby jsi nevypadnul
Tohle info "slysim" prvne a reknu ti, ze bych si na tom dobre rozbil tramu. Na okruhu se jezdi za hranu zadni gumy a fakt bych nechtel zazit, aby se uz predek nemel o co oprit.
Kazda i moderni motorka ma svuj charakter a treba pro me je nezadouci, kdyz si zije vlastnim zivotem - krouti se.
Ja bych proste sel do 1000rr, uplne jina, ve vsem lepsi motorka. Nehlede na to, ze dobry kus shanet pujde tezko.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Tohle bylo v roce 2012 to ulomky ze dvojky prorazily blok a znicily vsechny kolecka.
Pak se to zavarilo a dala se tam komplet prevodovka z jineho stroje.
A po 15t km zase, to same kolecko, i kdyz uz jen jeden zub.
Jinemu znamemu to udelo jednou, tak to opravil, po 10tkm zase tak tam dal jinej motor a prodal to
Tak jsem menil jen to jedno za uplne nove.
Jinak bocni stena toho kolecka je opravdu vtipna
Jinak nikdo nerikal, ze to nejdete, ale opravdu to odpovida spise GSXR 750, akorat to ma vice NM v nizsich
otackach.
Naposledy editováno 16.12.2016 12:45:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
SLEEPER píše: Tohle info "slysim" prvne a reknu ti, ze bych si na tom dobre rozbil tramu. Na okruhu se jezdi za hranu zadni gumy a fakt bych nechtel zazit, aby se uz predek nemel o co oprit.
Kazda i moderni motorka ma svuj charakter a treba pro me je nezadouci, kdyz si zije vlastnim zivotem - krouti se.
Ja bych proste sel do 1000rr, uplne jina, ve vsem lepsi motorka. Nehlede na to, ze dobry kus shanet pujde tezko.
954 se rozhodně nekroutí má mnohem pevnější rám než nové motorky méně pružný bohužel ale pevný ( a kyvka r.2003 je už vyztužená)
Obě gumy se hrnou společně pokud je třeba i přes hranu a ten drobný drift jde ustát jenom se to musí trochu srovnat a hodit předek trochu míň kontra.
Ale s tím sháněním dobrého kusu musím souhlasit viděl jsem jich pět a všechny pojízdné vraky i když na oko pěkné to že jsem koupil dobře bylo jen proto že jsem koupil rozstřelenou okruhovku do které bývalý majitel nasypal vagón peněz
Naposledy editováno 16.12.2016 12:18:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Když jsem to koupil řadilo to sametově byla po repasi teď už dvojka chvílemi cvakne trochu víc natvrdo ale pořád v rámci normy jezdím jenom zatáčky jeden nebo dva úseky někdy i 300km za den takže právě dvojka a trojka dostává zabrat...ale já doufám že když jsem se s ním zkamarádil a nechci ho na jaře prodat tak mě podrží
E: Ale pořád lepší než má minulá R1 tam pod plným na trojku spadla sama vždycky dvojka a to člověk předváděl jízdu po zadním ani nechtěl Když se jelo slušně tak OK ale jak se na trojku nadzvedlo přední kolo a zvýšila se zátěž vždycky svině podřadila kdyby ten kvalt jenom vypadnul prosím ale ta potvora záludná chtěla všude předvádět ptákoviny
Nejhorší to bylo jednou v lese když jsem na výjezdu z rychlé na trojku po přidání plynu zjistil, že se ozvalo známé řachnutí a já jsem byl najednou v zatáčce po zadním nechápu jak jsem to ustál hned jsem to zavřel ale když jsem to přední posadil na zem už jsem byl v protisměru u bílé čáry a vybral to jen tak tak kdyby tam jelo auto už si tady s vámi asi nepovídám
Kdybych to zkusil schválně určitě bych si rozbil držku ale takhle jsem vypadal že jsem ukrutnej jezdec lidi na Ecce tleskali ale ze mě stříkal pot i ušima ( byla tam spousta lidí další den se jeli závody do vrchu a byla poslední možnost si zajezdit ... kdybych se vymázl tam by všichni tvrdili že ten motorkář jel jako dobytek - o technické závadě by se nikdy nikdo nedozvěděl )
Naposledy editováno 16.12.2016 12:47:40
To jen ja, kterej jezdi pomalu a po zadnim poradne neumim mam smulu
Naposledy editováno 16.12.2016 12:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
kutilsro píše: 954 se rozhodně nekroutí má mnohem pevnější rám než nové motorky méně pružný bohužel ale pevný ( a kyvka r.2003 je už vyztužená)
Obě gumy se hrnou společně pokud je třeba i přes hranu a ten drobný drift jde ustát jenom se to musí trochu srovnat a hodit předek trochu míň kontra.
Ale s tím sháněním dobrého kusu musím souhlasit viděl jsem jich pět a všechny pojízdné vraky i když na oko pěkné to že jsem koupil dobře bylo jen proto že jsem koupil rozstřelenou okruhovku do které bývalý majitel nasypal vagón peněz
Dohadovat se nebudu, ale s tou pevnosti kontra moderni motory se mi to nezda. Pokud teda myslis pevnost v krutu a ne odolnejsi na pady.
Za 954 jsou jel chvili na dromu a bylo videt, ze zadek te motorky nestiha. Hodne se to houpalo, vlnilo, ale borec teda ma cca 100Kg.
Pokud ta tva jezdila nejak akcneji okruhy, bude mit minimalne na centralu progresivni pruzinu.
S tou hranou predku to vidim jako velke negativum, i na race gumach (200/60) se jezdi ve velke rychlosti pres hranu zadku a nemit k tomu predek, sel bys okamzite a velmi nepekne k zemi. Ale jako takovy indikator naklonu jde pouzit kapoty, jak se drbou o asfalt a ty se u tohoto farose drbou, je to uz moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Jinak bych to shrnul tak že každý má svůj styl ježdění a nemusí jednomu vyhovovat to co sedí druhému...na kombinované ježdění bych prostě zvolil 954 na ostřejší ježdění po dromu 1000rr o tom žádná.
Nicméně co jsem chtěl říct je, že 954 určitě není předpotopní mastodont na kterém by se nedalo jezdit.
Naposledy editováno 16.12.2016 12:50:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
StiefTomas píše: Ale právě u K4 modelů všichni měnili třmeny za třmeny z R1 05 - 06, že origo třmeny jsou slabý a ostatní komponenty nechají sériové, že ty jsou dostačující. Ale realita je právě opačná.
Jinak motorka je to bombová. Sice spodek v sérii byl vlažnější, ale s úpravami je to už o.k. Jen mě čoveče trochu mrzí, že mi bere trochu olej.
Tak olej mi to žere taky nehorázně, ale to přičítám tomu, že je to volítaná vrána. S těma sériovýma brzdama naprosto souhlasím, třmeny dobrý, ale zbytek nestojí za nic.
Můžu-li se zeptat - cos dělal za úpravy kvůli spodku otáček? Totéž trápí i mě, klidně bych obětoval kus vršku za silnější spodek, budu dávat menší pastorek a sháním funkční servo přívěry, ale nevím, jestli to bude zrovna ono.
vybouřená_mrkev píše: Tak olej mi to žere taky nehorázně, ale to přičítám tomu, že je to volítaná vrána. S těma sériovýma brzdama naprosto souhlasím, třmeny dobrý, ale zbytek nestojí za nic.
Můžu-li se zeptat - cos dělal za úpravy kvůli spodku otáček? Totéž trápí i mě, klidně bych obětoval kus vršku za silnější spodek, budu dávat menší pastorek a sháním funkční servo přívěry, ale nevím, jestli to bude zrovna ono.
Hele priveru mam vyrazenou... Mi to prijde pocitove, ze to s priverou i bez ni jede furt stejne... Spodek jsem vyresil o zub mensim koleckem a koupil jsem FI tuner, kterej mi pak odladil borecek na brzde. Kdyz jsem byl v tom tak jsem dal rovnou i KN a od minulyho majitele jsem dostal yoshimury vacky tak jsem je taky nasadil... Ale podle me pocitove nejvic pridalo spodku mensi kolecko o zub na sekundaru... Zbytek uz byl jen jako bonus, ze motorka je mnohem takova dravejsi... Ale jak jsem psal, jsem takovej pilot ze nevyuziji ani 50% potencialu toho motoru. Bez elektroniky je to fakt tezky ukocirovat
..Roko.. píše: StiefTomas> Nemohu než jen souhlasit Určitě přeju, aby jsi dal TLR delší dobu na seznámeni. Mě prvně V2 nesedla vůbec (SP1), takže pořekadlo chytne a nepustí..., přesně jak říkáš, ne vše je pro každého K V2 jsem se vrátil po letech a teď jsem "spokojenej parchant" ,ikdyž ta moje V2 je jezdna z těch hodných, sedí mi. Nejraději mám SS 600ccm, ale to je pro mě cesta do pekla, možná někdy pořídím jako druhou na občasné mozkové zkraty
Hele na TL urcite nezanevru... Miluju Suziny a obzvlaste SRADiky :) proste se mi tahle doba superbiku libi.. at je to zxr, srad apod... Kdyztak TL pujde do garaze na koberec Suzuki :) ale je fakt, ze ted kdyz sednu na 600ccm tak jedes takovym tim tempem furt plnej plyn a cekas kdy prijde ten kopanec ve strednich otackach a ono furt nic :) ale ten vrsek ma taky neco do sebe :)
psenap píše: kutilsro> Kruta historka, skoda ze te v te zatacce po zadnim nikdo nevyfotil, nemuseli jsme pred rokem diskutovat, ze podle avataru neumis zatacet
Ale to se o mě všeobecně ví, že neumím jezdit ani zatáčet Většinou všechny překvapí když se mi to podaří nastartovat
A v zatáčkách potřebuju aby vedle mě běželi dvě holky a podpírali mě abych z motky nevypadnul nebo neběhal nohama po zemi
Naposledy editováno 16.12.2016 18:13:12
MDDr píše: SVSkritek> dik za vyčerpávající info. já právě vím o jedné udržované bez TP, za supr cenu, tak sem nad tím trochu přemýšlela. ale z toho co píšeš, tak to radši nechám být. sem nevěděla, že je to až tak zlý...
toho neznám no.
Ahoj, tak to mi prosím kdyžtak pošli nějaké info do SZ. Protože mně se na 954 jezdí naprosto luxusně a plánuju s ní tuhle sezónu objet Brno, Most a Slovač a nebude se mi to chtít pořád přestrojovat do laminátů a přezouvat na sliky. :)
SVSSkritek:
Shrnu ve zkratce můj názor:
Motor akorát, ani málo ani moc, víc by člověk chtěl asi vždycky když si zvykne, nejsem výjimka, ale do provozu bohatě, na hobby občasný okruh mi to oproti šestce přijde pohodlnější, že když nepodřadíš, tak tě to vytáhne a zase oproti litru klidnější a nemusíš se toho bát a neplaší se - to je jen dedukce ze zkušeností z malého okruhu a provozu.
Podvozek maká, tlumič by se mi hodil zatím jen jednou a nic hroznýho to nebylo, takovej zvlněnej horizontík v lehké zatáčce na rozmotanou 3 pod plnym a trochu se přizvedla a zamávaly řidítka, ale nic hroznýho vskutku.
O trhání stehenních tepen od tlumiče slyším prvně, nijak to nerozporuju, je to možný, ale spousta motorek je má na řidítkách a né vepředu pod kapotami.
190/50 mi vždycky přisla jako limit na papíře, ale že by to byla placka a nechtělo se jí kvůli tomu zatáčet to fakt nepozoruju ani po přesedání z jiných strojů se 180/55 nebo 190/55, je to takya o profilu a tlaku gumy a šířce ráfku.
Na hobby okruhy mi přijde 954ka právě na pohodu. Na závodění to materiál určitě není, ale jako dokáže zastat role od sportovního cesťáku a dojet do Alp nerozlámanej a zatáčky si užiješ luxusně tak i jako hobby materiál pro radost na okruh.
Mít dost munice, tak bych chtěl mít v garáži CBR1000RR 08+ a VTR SP, pokud se bavíme o zatáčkách a okruzích. Ale 954 je parádní univerzál.
Naposledy editováno 01.01.2017 20:35:00
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
nechci rejpat, neberte to osobně, ale mám prosím dotaz.
MDDr se ptal na časy na kolo v Brně. SVSkritek napsal, že jezdil zhruba 2:40 a bojoval s kotoučema. Potom ještě někdo psal, že o někom ví, co jezdí Brno za 2.30 na "954".
K čemu vám tato informace je? Jakou to mám vypovídací hodnotu? Co z toho vyvozujete? Např. borci na "125" to taky jezdí za 2:40 a i rychleji.
Jen mě to zajímá, nikdy jsem to nepochopil a třeba mi to někdo vysvětlí
Díky Jura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Jenze v zatackach jsem uz opravdu byl se seriovymi gumami na limitu, nakonec jsem to i preklopil. Stopa v Brne skoro nejde zkazit. Takze nekde asi pridat na vyjezdech a pak hlavne ty brzdy. No a taky to zprevodovani, kdy tam clovek nikdy nedal sestku...
Naposledy editováno 07.02.2017 01:10:22
1. případ - běžný jezdec jede kudlu ( opět se nechci nikoho dotknout ) - zajede na nějakých cestovních tvrdších šprckách a je na svým limitu a se sériovejma převodama čas řekněme 2:45.
2. případ - okruhový střelec jede kudlu - má poladěný převody, pořádný šprcky a nebojí se toho. Dá např. čas 2:25h ( opět se nechci nikoho dotknout ).
3. případ - jede střelec Hořice na 954 ( tuším, že v roce 2015, možná 2014, co jsem sledoval ) - sice není na špici, ale vcelku zdatně stíhá šílencům na nových moderních a elektrikou prošpikovaných litrech.
Třetí případ je pro mě směroplatný, protože všichni jedou kudlu, všichni to umí a všichni to maj poladěný.
Většinou je problém v tom, co na tom sedí za pilota. Dej mi do ruky moderní střelu a zajedu stejně hovno, protože na tom neumím
Osobně jsem jezdil na šetce rychleji než litru, ale nemyslím tím rovným směrem. V zahraničí mě stejně pojede přes kluka na pětistovce po dědu na 30 let starým BMW, tak to raději moc neřeším
Při sjezdu za Stelvia jsem na kole ( jeto na MTB, na silničce bych byl rychlejší ) předjel 3 motorky, co to tedy vypovídá o motokách? Jsou tedy z kopce pomalší než kolo?
Čos Jura
Naposledy editováno 08.02.2017 17:00:24
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Jenze copak kdyz uz ho mas venku, tak uricte menit, stoji nekde 2500, horsi je ho dostat ven . Jsem ho dal novej az 2015, kdyz byl motor podruhe venku. Rozvody mam puvodni.
Naposledy editováno 15.02.2017 22:07:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Po krátké projižďce opravené převodovky a klasickém zhasnutí klíčem - druhý den startér točí, ale motor nechytne.
Odzkoušeno:
čerpadlo tlakuje - zjištěno povolením matice do vstřiků, svíčky od benzínu, takže vstřiky to taky pustí.
Zapojena náhradní svíčka - bez jiskry, že by odešly všechny 4 cívky najednou - snad lze vyloučit.
Snímač vačky - ani jeden vývod nemá zkrat na kostru, dle manuálu standard.
Snímač kliky to samé.
Vodiče k cívkám - napětí 12V na černobílém vodiči přítomno, propoj do jednotky OK.
Vodiče k oběma snímačům - jak kostra, tak jednotka ok.
Pádový snímač - po odpojení netlakuje ani čerpadlo, po připojení ano - závada vyloučena.
Imobilizér - to stejné.
Už mi asi došly možnosti - podezření padá na vadnou jednotku, napadá někodo něco dalšího?
Případně nemá někdo poblíž tu věc na půjčení k potvrzení nebo vyloučení podezření?
Díky Honza
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |