paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 954 RR "Fároš"
14.12.2016 v 15:58
Nazdar lidi,

ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím

na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)

ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí

co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

16.12.2016 v 11:01 | Nahoru | #1
Teda já koukám kolik je tady drsnejch střelců co by si o 954 neopřeli ani kolo

Tak za sebe koupil jsem si ji loni na konci sezóny v říjnu protože jsem se na ní párkrát během těch let svezl a líbila se mi geometrie podvozku ( s tou zadní gumou má SVskřítek pravdu 55 výška má lepší tvar ) ale jinak maximální spokojenost. Za měsíc a půl jsem na ní najel 3200km a líbí se mi čím dál víc.Pravda mám ji v racing úpravě ( vyřazená okruhovka z Itálie ) takže jede oproti originálu o trochu líp.

Mám srovnání s R1 r.2001 kterou jsem měl před ním protože mě baví starší motorky ( než někdo namítne že kvůli penězům tak jsem měl i R1 RN12 r.2006 ) ale šla pryč protože má stejně jako ostatní moderní motorky vysoko řidítka a sedlo což mi vadí ne že bych nedosáhl mám 180cm ale při jízdě to nemám rád.Oproti R1 stejné generace má daleko líp umístěné těžiště hodně nízko a přední guma v náklonu opisuje stejnou dráhu jako zadní takže když máš na zadní 1mm od okraje máš to i na přední tohle moc motorky nemají.( Většina má zadní do okraje a na přední je třeba 1 cm místa ke kraji ) Takže stabilita v zatáčkách výborná když si potřebuješ vystrčit loket tak tě podrží u nových motorek se musíš držet ty aby jsi nevypadnul

Umí po zadním na dvojku sama jen výplachem s jízdou po předním je to trochu horší protože ty přední brzdy jsou v serii na blbiny slabší ( na běžný provoz stačí úplně ) ale spraví to jak už se tu psalo lepší směs u destiček.Je trochu široká na ježdění po dromu bude ztrácet v ostrých zatáčkách ale výkon je dostatečný a i tam se s ní dá zajezdit.

Novější motorky mají jednu nevýhodu jedou skoro všechny stejně pokud jde o ovladatelnost je to všechno podobné rozdíly jsou trochu v brzdách a na výkonu motoru ale jsou všechny na jedno brdo a co mi na nich vadí "pilu" na nich zajede i totální jelito a lempl protože tyhle motorky jsou dělané tak aby jezdci co nejvíc pomáhaly ... ten kdo se učí na nových motorkách většinou ani nezjistí, že dělá něco špatně protože motorka sama o sobě drží stopu výborně

Takže prostě motorky s charakterem skončili někdo kolem roku 2004-2005 Měl jsem od Hondy i všechny předchozí generace přes 900 SC28 tak SC33 a pak chvíli i 929 ( ta šla pryč právě kvůli převodovce ) a od Yamahy všechny R1 až roku 2006-7 a na téhle se mi jezdí nějlíp pokud jde o litry

Motorky měním každým rokem ( někdy i dvě za sezonu ) po nájezdu cca 15-19 tis km a zatím jsem si dýl nechal jenom R6 2004 4 roky a R1 2 roky tahle bude asi další kterou nebudu chtít pustit

A ucouraná v zatáčkách určitě není...viz obrázek.






Naposledy editováno 16.12.2016 11:22:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

16.12.2016 v 11:38 | Nahoru | #2

kutilsro píše: přední guma v náklonu opisuje stejnou dráhu jako zadní takže když máš na zadní 1mm od okraje máš to i na přední tohle moc motorky nemají.( Většina má zadní do okraje a na přední je třeba 1 cm místa ke kraji ) Takže stabilita v zatáčkách výborná když si potřebuješ vystrčit loket tak tě podrží u nových motorek se musíš držet ty aby jsi nevypadnul



Tohle info "slysim" prvne a reknu ti, ze bych si na tom dobre rozbil tramu. Na okruhu se jezdi za hranu zadni gumy a fakt bych nechtel zazit, aby se uz predek nemel o co oprit.

Kazda i moderni motorka ma svuj charakter a treba pro me je nezadouci, kdyz si zije vlastnim zivotem - krouti se.

Ja bych proste sel do 1000rr, uplne jina, ve vsem lepsi motorka. Nehlede na to, ze dobry kus shanet pujde tezko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist