ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím
na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)
ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí
co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Tak za sebe koupil jsem si ji loni na konci sezóny v říjnu protože jsem se na ní párkrát během těch let svezl a líbila se mi geometrie podvozku ( s tou zadní gumou má SVskřítek pravdu 55 výška má lepší tvar ) ale jinak maximální spokojenost. Za měsíc a půl jsem na ní najel 3200km a líbí se mi čím dál víc.Pravda mám ji v racing úpravě ( vyřazená okruhovka z Itálie ) takže jede oproti originálu o trochu líp.
Mám srovnání s R1 r.2001 kterou jsem měl před ním protože mě baví starší motorky ( než někdo namítne že kvůli penězům tak jsem měl i R1 RN12 r.2006 ) ale šla pryč protože má stejně jako ostatní moderní motorky vysoko řidítka a sedlo což mi vadí ne že bych nedosáhl mám 180cm ale při jízdě to nemám rád.Oproti R1 stejné generace má daleko líp umístěné těžiště hodně nízko a přední guma v náklonu opisuje stejnou dráhu jako zadní takže když máš na zadní 1mm od okraje máš to i na přední tohle moc motorky nemají.( Většina má zadní do okraje a na přední je třeba 1 cm místa ke kraji ) Takže stabilita v zatáčkách výborná když si potřebuješ vystrčit loket tak tě podrží u nových motorek se musíš držet ty aby jsi nevypadnul
Umí po zadním na dvojku sama jen výplachem s jízdou po předním je to trochu horší protože ty přední brzdy jsou v serii na blbiny slabší ( na běžný provoz stačí úplně ) ale spraví to jak už se tu psalo lepší směs u destiček.Je trochu široká na ježdění po dromu bude ztrácet v ostrých zatáčkách ale výkon je dostatečný a i tam se s ní dá zajezdit.
Novější motorky mají jednu nevýhodu jedou skoro všechny stejně pokud jde o ovladatelnost je to všechno podobné rozdíly jsou trochu v brzdách a na výkonu motoru ale jsou všechny na jedno brdo a co mi na nich vadí "pilu" na nich zajede i totální jelito a lempl protože tyhle motorky jsou dělané tak aby jezdci co nejvíc pomáhaly ... ten kdo se učí na nových motorkách většinou ani nezjistí, že dělá něco špatně protože motorka sama o sobě drží stopu výborně
Takže prostě motorky s charakterem skončili někdo kolem roku 2004-2005 Měl jsem od Hondy i všechny předchozí generace přes 900 SC28 tak SC33 a pak chvíli i 929 ( ta šla pryč právě kvůli převodovce ) a od Yamahy všechny R1 až roku 2006-7 a na téhle se mi jezdí nějlíp pokud jde o litry
Motorky měním každým rokem ( někdy i dvě za sezonu ) po nájezdu cca 15-19 tis km a zatím jsem si dýl nechal jenom R6 2004 4 roky a R1 2 roky tahle bude asi další kterou nebudu chtít pustit
A ucouraná v zatáčkách určitě není...viz obrázek.
Naposledy editováno 16.12.2016 11:22:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
kutilsro píše: přední guma v náklonu opisuje stejnou dráhu jako zadní takže když máš na zadní 1mm od okraje máš to i na přední tohle moc motorky nemají.( Většina má zadní do okraje a na přední je třeba 1 cm místa ke kraji ) Takže stabilita v zatáčkách výborná když si potřebuješ vystrčit loket tak tě podrží u nových motorek se musíš držet ty aby jsi nevypadnul
Tohle info "slysim" prvne a reknu ti, ze bych si na tom dobre rozbil tramu. Na okruhu se jezdi za hranu zadni gumy a fakt bych nechtel zazit, aby se uz predek nemel o co oprit.
Kazda i moderni motorka ma svuj charakter a treba pro me je nezadouci, kdyz si zije vlastnim zivotem - krouti se.
Ja bych proste sel do 1000rr, uplne jina, ve vsem lepsi motorka. Nehlede na to, ze dobry kus shanet pujde tezko.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |