ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím
na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)
ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí
co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
StiefTomas píše: Ale právě u K4 modelů všichni měnili třmeny za třmeny z R1 05 - 06, že origo třmeny jsou slabý a ostatní komponenty nechají sériové, že ty jsou dostačující. Ale realita je právě opačná.
Jinak motorka je to bombová. Sice spodek v sérii byl vlažnější, ale s úpravami je to už o.k. Jen mě čoveče trochu mrzí, že mi bere trochu olej.
Tak olej mi to žere taky nehorázně, ale to přičítám tomu, že je to volítaná vrána. S těma sériovýma brzdama naprosto souhlasím, třmeny dobrý, ale zbytek nestojí za nic.
Můžu-li se zeptat - cos dělal za úpravy kvůli spodku otáček? Totéž trápí i mě, klidně bych obětoval kus vršku za silnější spodek, budu dávat menší pastorek a sháním funkční servo přívěry, ale nevím, jestli to bude zrovna ono.
vybouřená_mrkev píše: Tak olej mi to žere taky nehorázně, ale to přičítám tomu, že je to volítaná vrána. S těma sériovýma brzdama naprosto souhlasím, třmeny dobrý, ale zbytek nestojí za nic.
Můžu-li se zeptat - cos dělal za úpravy kvůli spodku otáček? Totéž trápí i mě, klidně bych obětoval kus vršku za silnější spodek, budu dávat menší pastorek a sháním funkční servo přívěry, ale nevím, jestli to bude zrovna ono.
Hele priveru mam vyrazenou... Mi to prijde pocitove, ze to s priverou i bez ni jede furt stejne... Spodek jsem vyresil o zub mensim koleckem a koupil jsem FI tuner, kterej mi pak odladil borecek na brzde. Kdyz jsem byl v tom tak jsem dal rovnou i KN a od minulyho majitele jsem dostal yoshimury vacky tak jsem je taky nasadil... Ale podle me pocitove nejvic pridalo spodku mensi kolecko o zub na sekundaru... Zbytek uz byl jen jako bonus, ze motorka je mnohem takova dravejsi... Ale jak jsem psal, jsem takovej pilot ze nevyuziji ani 50% potencialu toho motoru. Bez elektroniky je to fakt tezky ukocirovat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |