ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím
na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)
ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí
co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Tohle bylo v roce 2012 to ulomky ze dvojky prorazily blok a znicily vsechny kolecka.
Pak se to zavarilo a dala se tam komplet prevodovka z jineho stroje.
A po 15t km zase, to same kolecko, i kdyz uz jen jeden zub.
Jinemu znamemu to udelo jednou, tak to opravil, po 10tkm zase tak tam dal jinej motor a prodal to
Tak jsem menil jen to jedno za uplne nove.
Jinak bocni stena toho kolecka je opravdu vtipna
Jinak nikdo nerikal, ze to nejdete, ale opravdu to odpovida spise GSXR 750, akorat to ma vice NM v nizsich
otackach.
Naposledy editováno 16.12.2016 12:45:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Když jsem to koupil řadilo to sametově byla po repasi teď už dvojka chvílemi cvakne trochu víc natvrdo ale pořád v rámci normy jezdím jenom zatáčky jeden nebo dva úseky někdy i 300km za den takže právě dvojka a trojka dostává zabrat...ale já doufám že když jsem se s ním zkamarádil a nechci ho na jaře prodat tak mě podrží
E: Ale pořád lepší než má minulá R1 tam pod plným na trojku spadla sama vždycky dvojka a to člověk předváděl jízdu po zadním ani nechtěl Když se jelo slušně tak OK ale jak se na trojku nadzvedlo přední kolo a zvýšila se zátěž vždycky svině podřadila kdyby ten kvalt jenom vypadnul prosím ale ta potvora záludná chtěla všude předvádět ptákoviny
Nejhorší to bylo jednou v lese když jsem na výjezdu z rychlé na trojku po přidání plynu zjistil, že se ozvalo známé řachnutí a já jsem byl najednou v zatáčce po zadním nechápu jak jsem to ustál hned jsem to zavřel ale když jsem to přední posadil na zem už jsem byl v protisměru u bílé čáry a vybral to jen tak tak kdyby tam jelo auto už si tady s vámi asi nepovídám
Kdybych to zkusil schválně určitě bych si rozbil držku ale takhle jsem vypadal že jsem ukrutnej jezdec lidi na Ecce tleskali ale ze mě stříkal pot i ušima ( byla tam spousta lidí další den se jeli závody do vrchu a byla poslední možnost si zajezdit ... kdybych se vymázl tam by všichni tvrdili že ten motorkář jel jako dobytek - o technické závadě by se nikdy nikdo nedozvěděl )
Naposledy editováno 16.12.2016 12:47:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |