Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04
Lapchik-54 píše: hrochino> Víš jak hold jsem pro top stav za ty prachy jsem tomu mohl dopřát komplet nový kabát přes aliexpress ,ale já chtěl origo a neopravovaný.Vaření lakovaní by mě nevyšlo skoro nic jen materiál a kapotu do zástřiku nejvíc by stála ta část Repsolácké samolepky ,ale touto cestou jsem to nechtěl opravovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Lapchik-54 píše: hrochino> Víš jak hold jsem pro top stav za ty prachy jsem tomu mohl dopřát komplet nový kabát přes aliexpress ,ale já chtěl origo a neopravovaný.Vaření lakovaní by mě nevyšlo skoro nic jen materiál a kapotu do zástřiku nejvíc by stála ta část Repsolácké samolepky ,ale touto cestou jsem to nechtěl opravovat.
hele- jednak si nepleť slova HOLD a HOLT. HOLD můžeš vzdát někomu, kdo je borec či hrdina, nebo se na to HOLT vyseřeš...
Co se týče tvé reklamace, podle mne vyvádíš zbytečně a hledáš kostlivce ve skříni. Docela se divím, že kvůli prasklince dáváš takovej ranec za díl,ale to je tvoje věc.
Z toho, co píšeš, cítím, že ti o 30 dnů nejde, jde ti o to, mít moto v cajku a chceš novou kapotu. Tak prostě čekej a neblbni. Stejně se jezdit nedá. Cítím z tebe typ zákazníka, co si myslí, že silou vymůže větší právo. Omyl. Efekt bývá zbytečný, jen si škodíš...
Předpokládám, že když má origo masku původní a má tedy 100% porovnání a je schopen tam správně namontovat tu první, že to samé zvládne s tou druhou.
MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.
do jaké řiti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
prackarr píše: hele- jednak si nepleť slova HOLD a HOLT. HOLD můžeš vzdát někomu, kdo je borec či hrdina, nebo se na to HOLT vyseřeš...
Co se týče tvé reklamace, podle mne vyvádíš zbytečně a hledáš kostlivce ve skříni. Docela se divím, že kvůli prasklince dáváš takovej ranec za díl,ale to je tvoje věc.
Z toho, co píšeš, cítím, že ti o 30 dnů nejde, jde ti o to, mít moto v cajku a chceš novou kapotu. Tak prostě čekej a neblbni. Stejně se jezdit nedá. Cítím z tebe typ zákazníka, co si myslí, že silou vymůže větší právo. Omyl. Efekt bývá zbytečný, jen si škodíš...
To píše někdo neschopný přečíst větu a z ní opsat slovo? :D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Naposledy editováno 08.12.2015 21:04:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Lapchik-54 píše: MichalR66> Díky za podporu jen některým je zbytečné něco psát jednak nechápou obsah souvislého textu a stejně si pravdu překroutí po svém nezajímá je ,že máš ze zákona na něco nárok a snažíš se jim pomoc i pro případ ,kdyby potkalo něco podobného je samotné.Řešíme teď reklamace obecně lhůty a nárok z ni plynoucí a stejně si někteří stále nevšimli ,že s PD jsme došli dohody a prudí dále z těch je mi smutno.
hele, já nevím, komu to adresuješ,ale já osobně se v reklamacích pohybuju 25 let. Myslím, že o tom trošku něco vím a blbě jsi to tu psal ty.Já osobně, kdybych byl PD, tak po tom, co jsi tu předvedl (nic ve zlém), bych ti vrátil prachy a poslal tě k šípku. Pak by sis tu kapotu mohl jít koupit přímo do Hondy za 17, jak jsi psal....
Neprodal bych ti už ani šroubek. Koukal jsem, že ti je 35,ale chováš se, jak kdyby ti bylo 17.
Naposledy editováno 08.12.2015 21:07:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Lapchik-54 píše: prackarr> Vidíš ty 25 v reklamacích já na opačném břehu, takže různé pohledy na věc ,ale tvůj názor ti nevyvracím.
omyl. Vidím to z obou břehů, i já jsem zákazník a i já reklamuji,. Naposled třeba vratový zámek, co se posral za měsíc a půl. A to mi vyloženě nechtěli reklamaci uznat. Vždy se vyplatí slušnost a věcnost. Dosáhneš toho více, jak řvaním, násilím a zbytečným nátlakem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Nevim v jakejch reklamacích se pohybuješ, ale doba nám trochu za těch 25 let pokročila. To že někdo řeší reklamaci stylem který popisuješ opravdu dneska už není normální.
MichalR66 píše: prackarr> To že to děláš na píču neznamená že je to správně.
Nevim v jakejch reklamacích se pohybuješ, ale doba nám trochu za těch 25 let pokročila. To že někdo řeší reklamaci stylem který popisuješ opravdu dneska už není normální.
já popisoval nějaký styl reklamace?
apropo- ty nevíš, v jakých reklamacích se pohybuju,ale přesně víš, že to dělám na piču. hm... co na to jen říct?
Naposledy editováno 08.12.2015 21:41:41
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
ale to ti dojde, pokud nejsi hlupák. Věřim že nejsi, máš servis a předpokládám, že ke svým zákazníkům se chováš férově a případnou oprávněnou reklamaci třeba zrovna namontovaného dílu se snažíš vyřešit rychle. Proto nechápu proč obhajuješ postup, který je sice zákonný, ale korektní rozhodně ne.
3 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot
Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Jen bych tě doplnil, že zakladatel vlákna si vychcaně vybírá, co je mu zrovna vhod... napřed šermuje nedostatečnou komunikací ze strany prodejce, pak zákonnýma lhůtama, reklamovaný předmět byl prodejci doručen 18.11. a chudáček tady lže, že to tam leží už měsíc... ve finále, se zjistí že panáček nezvládá matiku (přepočet dní v měsíci), vykládá, jak se má vyřizovat reklamace do 3 dnů atd.
A největší podporu mu dává ocas, kterej doporučuje import dílů z USA pomocí zrovna letících kámošů, nejlépe palubním zavazadlem...
kua, to je materiál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
vikik píše: co ti na postupu prodejce přišlo nekorektní? Mě teda spíš zaráží chování zakladatele vlákna , když PŘED uplynutím řádné reklamační doby zakládá téma , ve kterém varuje před praktikami prodejce a hrozí přivoláním ČOI. Dobře - udělali chybu v komunikaci , ale taková reakce?
Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.
Ty velké řetězce to je kapitola sama pro sebe
Naposledy editováno 09.12.2015 08:56:41