paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:51 | Nahoru | #1

prackarr píše: hele- jednak si nepleť slova HOLD a HOLT. HOLD můžeš vzdát někomu, kdo je borec či hrdina, nebo se na to HOLT vyseřeš...
Co se týče tvé reklamace, podle mne vyvádíš zbytečně a hledáš kostlivce ve skříni. Docela se divím, že kvůli prasklince dáváš takovej ranec za díl,ale to je tvoje věc.
Z toho, co píšeš, cítím, že ti o 30 dnů nejde, jde ti o to, mít moto v cajku a chceš novou kapotu. Tak prostě čekej a neblbni. Stejně se jezdit nedá. Cítím z tebe typ zákazníka, co si myslí, že silou vymůže větší právo. Omyl. Efekt bývá zbytečný, jen si škodíš...



To píše někdo neschopný přečíst větu a z ní opsat slovo? :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:02 | Nahoru | #2
MichalR66> Díky za podporu jen některým je zbytečné něco psát jednak nechápou obsah souvislého textu a stejně si pravdu překroutí po svém nezajímá je ,že máš ze zákona na něco nárok a snažíš se jim pomoc i pro případ ,kdyby potkalo něco podobného je samotné.Řešíme teď reklamace obecně lhůty a nárok z ni plynoucí a stejně si někteří stále nevšimli ,že s PD jsme došli dohody a prudí dále z těch je mi smutno.

Naposledy editováno 08.12.2015 21:04:05
Téma je zamknuto


TOPlist