Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04
3 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot
Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Jen bych tě doplnil, že zakladatel vlákna si vychcaně vybírá, co je mu zrovna vhod... napřed šermuje nedostatečnou komunikací ze strany prodejce, pak zákonnýma lhůtama, reklamovaný předmět byl prodejci doručen 18.11. a chudáček tady lže, že to tam leží už měsíc... ve finále, se zjistí že panáček nezvládá matiku (přepočet dní v měsíci), vykládá, jak se má vyřizovat reklamace do 3 dnů atd.
A největší podporu mu dává ocas, kterej doporučuje import dílů z USA pomocí zrovna letících kámošů, nejlépe palubním zavazadlem...
kua, to je materiál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
vikik píše: co ti na postupu prodejce přišlo nekorektní? Mě teda spíš zaráží chování zakladatele vlákna , když PŘED uplynutím řádné reklamační doby zakládá téma , ve kterém varuje před praktikami prodejce a hrozí přivoláním ČOI. Dobře - udělali chybu v komunikaci , ale taková reakce?
Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.
Ty velké řetězce to je kapitola sama pro sebe
Naposledy editováno 09.12.2015 08:56:41