paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

3 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:14 | Nahoru | #1
co ti na postupu prodejce přišlo nekorektní? Mě teda spíš zaráží chování zakladatele vlákna , když PŘED uplynutím řádné reklamační doby zakládá téma , ve kterém varuje před praktikami prodejce a hrozí přivoláním ČOI. Dobře - udělali chybu v komunikaci , ale taková reakce?

Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:21 | Nahoru | #2
vikik>

Jen bych tě doplnil, že zakladatel vlákna si vychcaně vybírá, co je mu zrovna vhod... napřed šermuje nedostatečnou komunikací ze strany prodejce, pak zákonnýma lhůtama, reklamovaný předmět byl prodejci doručen 18.11. a chudáček tady lže, že to tam leží už měsíc... ve finále, se zjistí že panáček nezvládá matiku (přepočet dní v měsíci), vykládá, jak se má vyřizovat reklamace do 3 dnů atd.

A největší podporu mu dává ocas, kterej doporučuje import dílů z USA pomocí zrovna letících kámošů, nejlépe palubním zavazadlem...

kua, to je materiál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 22:26 | Nahoru | #3
vikik> Mýlíš se zákonná lhůta končí zítra.Taky jsem pro férovou komunikaci ,která bohužel proběhla až dnes co ti víc k tomu napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 08:36 | Nahoru | #4

vikik píše: co ti na postupu prodejce přišlo nekorektní? Mě teda spíš zaráží chování zakladatele vlákna , když PŘED uplynutím řádné reklamační doby zakládá téma , ve kterém varuje před praktikami prodejce a hrozí přivoláním ČOI. Dobře - udělali chybu v komunikaci , ale taková reakce?

Smutným faktem dnešní doby je , že banda zákazníků rozmlsaných praktikami velkých řetězců , které mění zboží bez mrknutí oka očekávají totéž od maloobchodu. A i když se prodejce chová dle zákona , není to dost dobré. Protože " náš zákazník - náš pán" , " náš vysírač , náš bůh". Takoví pak naběhnou do krámu , s ramenama přes celý záda , a preventivně začínají křičet , protože v televizi říkali , ať si to nenechají líbit.



Ty velké řetězce to je kapitola sama pro sebe

Naposledy editováno 09.12.2015 08:56:41
Téma je zamknuto


TOPlist