paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:06 | Nahoru | #1

Lapchik-54 píše: MichalR66> Díky za podporu jen některým je zbytečné něco psát jednak nechápou obsah souvislého textu a stejně si pravdu překroutí po svém nezajímá je ,že máš ze zákona na něco nárok a snažíš se jim pomoc i pro případ ,kdyby potkalo něco podobného je samotné.Řešíme teď reklamace obecně lhůty a nárok z ni plynoucí a stejně si někteří stále nevšimli ,že s PD jsme došli dohody a prudí dále z těch je mi smutno.

hele, já nevím, komu to adresuješ,ale já osobně se v reklamacích pohybuju 25 let. Myslím, že o tom trošku něco vím a blbě jsi to tu psal ty.
Já osobně, kdybych byl PD, tak po tom, co jsi tu předvedl (nic ve zlém), bych ti vrátil prachy a poslal tě k šípku. Pak by sis tu kapotu mohl jít koupit přímo do Hondy za 17, jak jsi psal....
Neprodal bych ti už ani šroubek. Koukal jsem, že ti je 35,ale chováš se, jak kdyby ti bylo 17.

Naposledy editováno 08.12.2015 21:07:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:15 | Nahoru | #2
prackarr> Vidíš ty 25 v reklamacích já na opačném břehu, takže různé pohledy na věc ,ale tvůj názor ti nevyvracím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 21:37 | Nahoru | #3
prackarr> To že to děláš na píču neznamená že je to správně.

Nevim v jakejch reklamacích se pohybuješ, ale doba nám trochu za těch 25 let pokročila. To že někdo řeší reklamaci stylem který popisuješ opravdu dneska už není normální.
Téma je zamknuto


TOPlist