paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 21:55 | Nahoru | #1
Dle zákona mají vyřešit reklamaci do 30-ti dnů. Nikde se nepíše že by ji měli řešit bezodkladně.
Pokud nestihnou 30-ti denní lhůtu. máš nárok na vracení peněz. Tak si je nech vrátit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 22:05 | Nahoru | #2
seikos> to se pleteš je to dle zákona a to ,že se reklamace vyřizují bezodkladně max.3 dny to je zhodnocení a to oni nebyli schopni a neposlali vyjádření těch 30 je max. doba na vyřešení tedy zaslání dílu nebo vrácení peněz což se nestalo.Po této době to lze prodloužit pokud se s nimi písemně dohodnu na prodloužení což nehodlám po takovém přístupu.
https://www.dtest.cz...ce-a-jak-se-pocita/9

Naposledy editováno 07.12.2015 22:07:13

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 22:24 | Nahoru | #3
Lapchik-54> Okamžitě , nebo do 3 dnů v praxi neplatí. Dokonce i v tom odkazu co jsi postnul se dočteš , že " Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů. " . Věř tomu , že KAŽDÁ reklamace a KAŽDÉ zboží si může vyžadovat odborný posudek. Po důkladném prozkoumání ( které zabere spoustu času ) odborník okamžitě ,nebo do 3 dnů rozhodne .
K té lhůtě - zítra uplyne doba od odeslání , nebo od doručení k rukám partsdepot? dTest

Je mi to vcelku jedno , nemám s nima nic společnýho ,ale pohyboval jsem se dost dlouhou dobu v obchodě a to co jsi postnul na začátku neplatí.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 22:33 | Nahoru | #4
Tak tak, je to 30 dní od přijetí reklamace prodávajícím, bohužel...

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 23:14 | Nahoru | #5
Ono je to i o přístupu prvně přes telefon tak to vypadalo v pohodě pošlete foto zhodnotíme i tam bylo jasně vidět ,že maska nepasuje a po přejetí přední hrany bylo citelné vyboulení na tom se shodli i v autorizáku Hondy tam ,ale napadli díl jako plagiát.Zřejmé ,ale bylo ,že to prostě nepasuje jak má tam snad ani není potřeba odborného posouzení jen nebýt úplně slepý.Když jsem jim tohle všechno napsal a poslal tak odpověď 0 žádný mail ! Takto dle mého názoru seriozní firma nefunguje.Díl jsem tedy zaslal po týdnu volám jestli si vůbec všimli no nevšimli neviděli , takže neposoudili a ani se tím nezaobírali ,ale budou to řešit stále myslíte ,že je to normální jednání.Za další týden volám , jak to tedy vypadá jestli už to aspoň vybalili nebo nějak řeší ,tak mi pan Hajdur zdělil ,že on tam není od toho aby řešil reklamace takže proč tedy nemají na stránkách uvedené číslo rovnou na někoho ,kdo to řeší nebo mi na něj nedají kontakt ,abych zjistil jak se věci mají?Takže pánové je to i o přístupu dané firmy !!!! Takže spíš to berte jako varování ať pak neřešíte problém jako já

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 23:57 | Nahoru | #6
proč reklamace??? zboží nesedí,zasílám obratem zpět a peníze jdou zpět. máš 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu..příště si to vyzkoušej hned a nemusíš to řešit až po půlroce. tlumivku jsem jim taky vracel druhý den co poslali špatnou a bez problémů peníze vrátili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 00:18 | Nahoru | #7
ja1> Vrácení do 14 dnů je odstoupení od kupní smlouvy a je díl potřeboval a ne peníze, takže zkontroloval jestli je celý a neponičený ono tlumivka a maska je trochu něco jiného vzhledem k času co strávíš montáží.Jo a díl jsem vracel po 1,5 měsíci ne za půl roku stačí číst pozorněji nicméně záruka na nový díl je 24 měsíců takže reklamovat to po roce tak nic neudělají. Já ho objednával na zimu dodaní mělo být měsíc tam si ,ale pospíšili , když šlo o peníze a dodali do 14 dnů nijak jsem s montáží nespěchal původní díl sloužil a slouží i momentálně docela dobře.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 00:36 | Nahoru | #8
Lapchik-54>

Hele, nikdo ti tu nešlape po palcích, tak se nevzpínej... dá se pochopit, že seš kapku frustrovanej, páč mít v luftě 15 klacků nemusí být nic příjemnýho, na druhou stranu, je třeba s prodávajícím jednat, rázně, ale slušně a pořád jednat...

Nebudu je obhajovat za každou cenu, ale PD není něco "hej-počkej", takže se vyklidni a přestaň tady na ně poplivávat, protože lidský faktor v těchto věcech funguje především. A pokud tohle tvoje poblinkávání někdo z PD čte, mohl by být taky kapku nasranej...

Chtěls ušetřit dva tácy ze 17 a teď tu ze sebe děláš chudinu... voe...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 04:21 | Nahoru | #9
U partsdepot jsem kupoval již dvě sady kapot a žádný problém. Nebude plagiát to světlo a věci okolo?

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 06:17 | Nahoru | #10
Chápu nasranost, ale taky s nimi mám dobré zkušenosti, nikdy jsem tam tedy nemusel nic reklamovat a vždy mi přišel originál díl většinou na Suzuki (SGP- Suzuki Genuine Parts) a i na Hondy a Yamahy origo. Je zas pravda, že kapoty jsem tam ještě nakupoval. Měla ta maska na obalu, že je to origo díl Honda s číslem? Jinak u PD se daj koupit i neorigo díly tak jestli jsi objednal ve správný záložce na jejich stránkách... Jinak od nich berou i autorizáky.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 06:28 | Nahoru | #11
Taky mám s nimi dobré zkušenosti. Jak píše kolega nademnou, nekoupil neoriginál?

Naposledy editováno 08.12.2015 06:29:27

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 07:03 | Nahoru | #12
Soccer: Ty seš dobrej vocas. Jako takový to běžný stěžování na to jak nějaká firma něco poslala o tři dny pozdějc taky nesnášim,
ale to co tady popisuje je jednoznačně na facana přes celou hubu.
Ono dobrý zkušenosti u někoho kdo jenom přeposílá díly je měřítko jenom jednostanné. Mně taky poslali díly už několikrát v pořádku. Aby taky ne. To je snad základ. Chleba se ale právě láme ve chvíli, kdy pošlou díl špatnej a musí reklamovat. Ono to samozřejmě není jejich chyba, ten díl nevyráběj, ale zodpovídaj za něj.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 08:23 | Nahoru | #13
Vážený Lukáši. Nevím proč máte potřebu průběh reklamace řešit tady. Rozhodně odmítáme tvrzení, že jsme Vám dodali plagiát a prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových výroků. Komunikace z naší strany je dle mého názoru naprosto v pořádku a dostatečná. Reklamace je stále v řízení, jelikož to řeší dodavatel - Honda. S největší pravděpodobností Vám bude zaslán nový kus v průběhu tohoto týdne - tedy naprosto ve lhůtě vyřízení reklamace. Zásilka od Vás nám byla, jak velice dobře víte, doručena 18.11.2015 tedy teprve v té chvíli bylo možno díl zaslat k posouzení. Tímto Vás tedy žádám o strpení a hlavně přestaňte šířit tyto polopravdy. Děkuji.

Naposledy editováno 08.12.2015 08:29:11

4 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 08:30 | Nahoru | #14
Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 08:48 | Nahoru | #15
MichalR66> Reklamaci neřešíme po měsíci. Pochopte, že vše má nějaké návaznosti. Kdybychom ten díl vyráběli tak je to něco jiného. Právě proto, že je to díl za 15tisíc tak se tím někdo zaobírá detailněji než u bot za 1500Kč. Ano reakci zde jsme zvažovali a usoudili jsme, že je třeba se bránit.

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:02 | Nahoru | #16
Ten díl z USA mu sem přivezu za 10 tisíc.

To proč si objednává u vás za 15 má vysvětlení takové, že očekává rychlost, naprostou bezpracnost a také rychlé a seriozní řešení reklamace. To že díl nevyrábíte není omluva. Vy mu máte objednat náhradní díl ihned a pak si to řešit s továrnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:05 | Nahoru | #17
Pánové a Prts depot pokud jste četli pozorně tak jsem hned v prvním příspěvku psal o zhodnocení reklamace Hondou a v závorce jsem se ironicky vyjádřil k jejich závěru já osobně jsem díl plagiátem nenazval jen jsem jasně psal o výrobní vadě!!! ,která tam bezesporu je.
Rebel 83: pro tebe znova světlo je original i věci okolo.
Michal R6 : Přesně jak píšeš táhne se to měsíc a nebaví mě tam volat abych zjistil řešíme ani nevím stanovisko zda bude díl vyměněný vrátí peníze nebo mě s tím pošlou do ... i přes prokazatelnou vadu dílu měli měsíc na to napsat jediný mail uznáváme měníme řešíme člověk by v takovém případě počkal i více než těch 30 dnu ,které mají ze zákona.Takhle jsem nevěděl nic až napsali sem.
Parts depot : Reklamaci jsme spolu začali řešit 10.11. já se s Vámi bavil normálně chtěli jste foto ,že to bude stačit díl zatím neposílejte poslal jsem Vám tedy 4 maily a opět k tomu nepadlo vyjádření jak se k věci postavíte takže jsem masku zaslal.Po telefonátu a ujištění jestli k Vám díl dorazil mě bylo řečeno ,že jste ho ani neviděli od té doby nic což na mě nepůsobí věrohodným dojmem.Teď se dovídám ,že jste začali řešit reklamaci až 18.11. proč Vám tedy z počátku na vyřízení reklamace stačily jen foto a díl jste k tomu nepožadovali ?Tolik k nepravdám a mýtům

Naposledy editováno 08.12.2015 09:05:42

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:15 | Nahoru | #18
Lapchik-54> Reklamaci jsme začali řešit jakmile jste poslal fotky nicméně dodavatel z fotek nebyl schopen věc posoudit. Nic se nedovídáte teď. To, že byl díl zaslán na posouzení Vám kolega Hajdur říkal. Prosím zapněte si telefon ať můžeme komunikovat standartní cestou. Děkuji

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:17 | Nahoru | #19

MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.



Asi proto, ze se tady onich siri nepravdy. A jestli to nevidis pak mas asi problem s chapanim psaneho textu.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:18 | Nahoru | #20

Rebel83 píše: U partsdepot jsem kupoval již dvě sady kapot a žádný problém. Nebude plagiát to světlo a věci okolo?

Taky si to tak myslim, za mou více než 20-ti letou praxi se servisem motocyklů se mi nestalo že by originál díl nepasoval (teda pokud jsem ho správně objednal), od Partsdepot taky beru díly už řadu let a nikdy jsem neměl sebemenší problém, stejně tak nevěřím tomu že by měli potřebu prodávat plagiáty.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:19 | Nahoru | #21
Lapchik-54>jinak ty asi taky nebudes uplne normalni ze ? Jako chapal bych, ze by si sem prisel a zacal tady cakat sva moudra v okamziku kdy by te PD poslal do zadele a rekl ti ze ti kapotu nevymeni , ale pokud je ta raklamace v behu, tak nechapu tve vylevy.
Fakt se bojim, ze jednou ke me dojede zakaznik tohoto typu.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:20 | Nahoru | #22
Máš tu CBR od nova? Máš jistotu že nebyla nikdy bouraná? Protože zrovna toto odpovídá tomu že origo díl nepasuje.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:24 | Nahoru | #23

MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.

Nemají potřebu zde reagovat ale musí reagovat na pomluvu, což si myslím že tohle je. Opravdu bych se divil kdyby měl OEM díl od Hondy výrobní vadu nebo to byl plagiát.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:31 | Nahoru | #24
Tak. Máme vyjádření obou stran. Připadá mi to jako běžné chování každé firmy , která nemá reklamační oddělení pro styk s koncovým zákazníkem. Prostě ten člověk dělá spoustu dalších věcí. A na druhé straně je nervózní zákazník ,který se ohání ČOIkou , ještě než nějaký problém vlastně nastal...no , snad to dopadne k oboustranné spokojenosti.

MichalR66: představ si , že některé firmy nemají náhradních dílů plné police.A i reklamaci jednoho kusu musí řešit s výrobcem. Což by mě u kapot za 15 táců nepřekvapilo...potom prostě čekáš...

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:36 | Nahoru | #25

MichalR66 píše: Ten díl z USA mu sem přivezu za 10 tisíc.

To proč si objednává u vás za 15 má vysvětlení takové, že očekává rychlost, naprostou bezpracnost a také rychlé a seriozní řešení reklamace. To že díl nevyrábíte není omluva. Vy mu máte objednat náhradní díl ihned a pak si to řešit s továrnou.

Hele nic ve zlym ale chci vidět kde ten díl koupíš aby tě vč. poštovnýho, cla a DPH vyšel do 10000kč, dej sem odkaz. Honda CBR1000RR repsol 2007.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 10:01 | Nahoru | #26
Koukám, že to tu pěkně vykvetlo

Chudáček má zmatek v datumech, není dostupný na telefonu a plive po firmě, že s ním nekomunikuje... A dokonce se tu našel další dárek, co umí věci dovézt z juesej za pět korun...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 10:42 | Nahoru | #27
soccer> Na tebe je škoda reagovat panáčku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 10:43 | Nahoru | #28

Lapchik-54 píše: soccer> Na tebe je škoda reagovat panáčku.



To je sice pravda , ale tak nejak mam pocit ze za vola jsi tu ty

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 10:52 | Nahoru | #29
Lapchik-54>

Ty ušláplá chudino... sem za tebe skoro slzu uronil... Tobě je špatně, že ti ten díl dodali i dřív než se původně předpokládalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:05 | Nahoru | #30
gugo: Tak snad se obchodně nestřetneme.Co si o tom myslíš je jen tvůj názor a neberu ti ho.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Téma je zamknuto

TOPlist