paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 22:05 | Nahoru | #1
seikos> to se pleteš je to dle zákona a to ,že se reklamace vyřizují bezodkladně max.3 dny to je zhodnocení a to oni nebyli schopni a neposlali vyjádření těch 30 je max. doba na vyřešení tedy zaslání dílu nebo vrácení peněz což se nestalo.Po této době to lze prodloužit pokud se s nimi písemně dohodnu na prodloužení což nehodlám po takovém přístupu.
https://www.dtest.cz...ce-a-jak-se-pocita/9

Naposledy editováno 07.12.2015 22:07:13

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 22:24 | Nahoru | #2
Lapchik-54> Okamžitě , nebo do 3 dnů v praxi neplatí. Dokonce i v tom odkazu co jsi postnul se dočteš , že " Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů. " . Věř tomu , že KAŽDÁ reklamace a KAŽDÉ zboží si může vyžadovat odborný posudek. Po důkladném prozkoumání ( které zabere spoustu času ) odborník okamžitě ,nebo do 3 dnů rozhodne .
K té lhůtě - zítra uplyne doba od odeslání , nebo od doručení k rukám partsdepot? dTest

Je mi to vcelku jedno , nemám s nima nic společnýho ,ale pohyboval jsem se dost dlouhou dobu v obchodě a to co jsi postnul na začátku neplatí.
Téma je zamknuto


TOPlist