paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

4 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 08:30 | Nahoru | #1
Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 08:48 | Nahoru | #2
MichalR66> Reklamaci neřešíme po měsíci. Pochopte, že vše má nějaké návaznosti. Kdybychom ten díl vyráběli tak je to něco jiného. Právě proto, že je to díl za 15tisíc tak se tím někdo zaobírá detailněji než u bot za 1500Kč. Ano reakci zde jsme zvažovali a usoudili jsme, že je třeba se bránit.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:17 | Nahoru | #3

MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.



Asi proto, ze se tady onich siri nepravdy. A jestli to nevidis pak mas asi problem s chapanim psaneho textu.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:24 | Nahoru | #4

MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.

Nemají potřebu zde reagovat ale musí reagovat na pomluvu, což si myslím že tohle je. Opravdu bych se divil kdyby měl OEM díl od Hondy výrobní vadu nebo to byl plagiát.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 20:47 | Nahoru | #5

MichalR66 píše: Vážený Parts Depote nechápu proč máte vy potřebu reagovat zde. Evidentně jste s ním o tom nekomunikovali a teď si to tady žehlíte. Reklamace dílu za 15 tisíc se neřeší po měsíci, když to že kapota nesedí je jasná po prvním prohlédnutí.
A větu prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových kroků si strčte do řiti. Ten kluk tu na vás ohledně plagiátu naopak žádnou špínu neházel. Psal, že tak se vyjádřilo zastoupení Hondy.


do jaké řiti
Téma je zamknuto


TOPlist