paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 08:23 | Nahoru | #1
Vážený Lukáši. Nevím proč máte potřebu průběh reklamace řešit tady. Rozhodně odmítáme tvrzení, že jsme Vám dodali plagiát a prosím velice dobře zvažujte právní důsledky takových výroků. Komunikace z naší strany je dle mého názoru naprosto v pořádku a dostatečná. Reklamace je stále v řízení, jelikož to řeší dodavatel - Honda. S největší pravděpodobností Vám bude zaslán nový kus v průběhu tohoto týdne - tedy naprosto ve lhůtě vyřízení reklamace. Zásilka od Vás nám byla, jak velice dobře víte, doručena 18.11.2015 tedy teprve v té chvíli bylo možno díl zaslat k posouzení. Tímto Vás tedy žádám o strpení a hlavně přestaňte šířit tyto polopravdy. Děkuji.

Naposledy editováno 08.12.2015 08:29:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 09:05 | Nahoru | #2
Pánové a Prts depot pokud jste četli pozorně tak jsem hned v prvním příspěvku psal o zhodnocení reklamace Hondou a v závorce jsem se ironicky vyjádřil k jejich závěru já osobně jsem díl plagiátem nenazval jen jsem jasně psal o výrobní vadě!!! ,která tam bezesporu je.
Rebel 83: pro tebe znova světlo je original i věci okolo.
Michal R6 : Přesně jak píšeš táhne se to měsíc a nebaví mě tam volat abych zjistil řešíme ani nevím stanovisko zda bude díl vyměněný vrátí peníze nebo mě s tím pošlou do ... i přes prokazatelnou vadu dílu měli měsíc na to napsat jediný mail uznáváme měníme řešíme člověk by v takovém případě počkal i více než těch 30 dnu ,které mají ze zákona.Takhle jsem nevěděl nic až napsali sem.
Parts depot : Reklamaci jsme spolu začali řešit 10.11. já se s Vámi bavil normálně chtěli jste foto ,že to bude stačit díl zatím neposílejte poslal jsem Vám tedy 4 maily a opět k tomu nepadlo vyjádření jak se k věci postavíte takže jsem masku zaslal.Po telefonátu a ujištění jestli k Vám díl dorazil mě bylo řečeno ,že jste ho ani neviděli od té doby nic což na mě nepůsobí věrohodným dojmem.Teď se dovídám ,že jste začali řešit reklamaci až 18.11. proč Vám tedy z počátku na vyřízení reklamace stačily jen foto a díl jste k tomu nepožadovali ?Tolik k nepravdám a mýtům

Naposledy editováno 08.12.2015 09:05:42
Téma je zamknuto


TOPlist