Ono je to i o přístupu prvně přes telefon tak to vypadalo v pohodě pošlete foto zhodnotíme i tam bylo jasně vidět ,že maska nepasuje a po přejetí přední hrany bylo citelné vyboulení na tom se shodli i v autorizáku Hondy tam ,ale napadli díl jako plagiát.Zřejmé ,ale bylo ,že to prostě nepasuje jak má tam snad ani není potřeba odborného posouzení jen nebýt úplně slepý.Když jsem jim tohle všechno napsal a poslal tak odpověď 0 žádný mail ! Takto dle mého názoru seriozní firma nefunguje.Díl jsem tedy zaslal po týdnu volám jestli si vůbec všimli no nevšimli neviděli , takže neposoudili a ani se tím nezaobírali ,ale budou to řešit stále myslíte ,že je to normální jednání.Za další týden volám , jak to tedy vypadá jestli už to aspoň vybalili nebo nějak řeší ,tak mi pan Hajdur zdělil ,že on tam není od toho aby řešil reklamace takže proč tedy nemají na stránkách uvedené číslo rovnou na někoho ,kdo to řeší nebo mi na něj nedají kontakt ,abych zjistil jak se věci mají?Takže pánové je to i o přístupu dané firmy !!!! Takže spíš to berte jako varování ať pak neřešíte problém jako já