paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.

Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 22:33 | Nahoru | #1
Tak tak, je to 30 dní od přijetí reklamace prodávajícím, bohužel...

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

7.12.2015 v 23:14 | Nahoru | #2
Ono je to i o přístupu prvně přes telefon tak to vypadalo v pohodě pošlete foto zhodnotíme i tam bylo jasně vidět ,že maska nepasuje a po přejetí přední hrany bylo citelné vyboulení na tom se shodli i v autorizáku Hondy tam ,ale napadli díl jako plagiát.Zřejmé ,ale bylo ,že to prostě nepasuje jak má tam snad ani není potřeba odborného posouzení jen nebýt úplně slepý.Když jsem jim tohle všechno napsal a poslal tak odpověď 0 žádný mail ! Takto dle mého názoru seriozní firma nefunguje.Díl jsem tedy zaslal po týdnu volám jestli si vůbec všimli no nevšimli neviděli , takže neposoudili a ani se tím nezaobírali ,ale budou to řešit stále myslíte ,že je to normální jednání.Za další týden volám , jak to tedy vypadá jestli už to aspoň vybalili nebo nějak řeší ,tak mi pan Hajdur zdělil ,že on tam není od toho aby řešil reklamace takže proč tedy nemají na stránkách uvedené číslo rovnou na někoho ,kdo to řeší nebo mi na něj nedají kontakt ,abych zjistil jak se věci mají?Takže pánové je to i o přístupu dané firmy !!!! Takže spíš to berte jako varování ať pak neřešíte problém jako já
Téma je zamknuto


TOPlist