Zkrátka náběh výkonu a ubrání není plynulé. Docela se bojím, že v náklonu v zatáčce mne to za "optimálních" podmínek shodí (ubrání je jako krátké dupnutí na brzdu). Soustředím se na to pekelně, aby pohyby plynem byly co nejjemnější, ale málo platné.
Otázka - dělá někdo na Stromu chiptuning, který by ten motor zkultivoval? I za cenu lehkého snížení výkonu případně.
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
Zkusím ještě jezdit na vyšší otáčky. Jezdím tak kolem 3k.
Taky bych mohl zkontrolovat tu vůli plynu a promazat lanovody. Je na to někde návod? (zatím nulové zkušenosti s údržbou)
chyť řídítko zčásti (malíkem a prsteníkem) za závažíčko
Vůle na plynu a nastavení TPS to může taky zhoršit.
Co je závažíčko?
Co je nastavaní TPS?
Cosmo píše: Tak že jsem v křeči, na tom něco je, už mne to také napadlo. Holt jsem na mašině ještě nesvůj. Dnes jsem se snažil držet se nohama a ruce co nejvíc uvolněné, ale žádná hitparáda to nebyla.
Zkusím ještě jezdit na vyšší otáčky. Jezdím tak kolem 3k.
Taky bych mohl zkontrolovat tu vůli plynu a promazat lanovody. Je na to někde návod? (zatím nulové zkušenosti s údržbou)
Co je závažíčko?
Co je nastavaní TPS?
Závažíčko je to na konci řidítka a TPS Throttle position senzor,jestli se nemýlím a dá se to nastavit.pohledej ve foru
Naposledy editováno 20.10.2015 22:54:01
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
Naposledy editováno 21.10.2015 06:48:52
Hygienik píše: přesně jak píše cort, žádný lanko nemaž, do budoucna si akorát prideláš práci. na plynu je potřeba mít vůli, cca 0,5cm aby byl volný a nebral hned, a pak je potřeba to mít trochu u zadele a motor točit, ale po dlouhé jízdě se zavřeným plynem,např. z kopce a na první přidání plynu kopne...
Z tou vůlí na plynu bych byl opatrnej. Třeba mně osobně vůle na plynu vadí, při přechodu ze zavřeného do otevřeného právě zbytečně cuká, nejde to tak dávkovat. Myslím, že je to hodně individuální a každý by si měl přijít sám na to, co mu vyhovuje. Mám rád plyn na fest i za cenu toho, že při plném rejdu při manipulaci se strojem na místě je patrné lehké přidání volnoběhu...
Edit: překlep
Naposledy editováno 21.10.2015 08:46:08
S malym sv/stromem jsem nejel, ale TL ve 3tis jede normalne, vtr to same...
Podle me to chce peclive seridit (synchronizace, senzor tps, mechanika - lanka vule etc) a pak pripadne poladit palivo k uplne dokonalosti - neznam moc kidi co dokazi hrabat primo v jednotce, ikdyz v denso to jde - spis by se to resilo piggy back jednotkou - v tomto pripade je idealni healtech fi tuner....
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání
Udělej/zkontorluj udržbu ... svíčky, fitlry atd´ a pak to dej seřídit ...seřízení vzduchu u dvouválu dělá hrozně moc...opravdu dost. Zbytek je naučení se.
Jsi asi prvnička takže TPS je poťák/senzor otočení na plynový klapce - pokud je špatně seřízenej, vstřikování ti dává jinak palivo na jinou dávku vzduchu a to zejména ve spodním spektru může dost vadit - takže ať ti někdo poštěluje vzduch na volnoběh a naladí TPS na správnou hodnotu pro dávku. To by mělo dost pomoc.
Jinak s tímhle motorem bys měl bejt s otáčkama někde vejš... a ke třem se dostávat při "brzkým" odřazování z nižšího kvaltu do vyššího... nebál bych se s lehkou rukou točit 5-6t rpm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
Smrči-GSX-F píše: t_freedom> Bych ho nechal projet na pořádným dvouhrnku, ať ví, zač je toho loket co se cukání v nízkých otáčkách týká. Já ani nevím, kde na otáčkoměru tak nízkou hodnotu, jako jsou 3000 otáček, mám...
me to jede v podstate od volnobehu plynule, to same treba stevovo VTR.... a pritom oba ty motory jedou vic nez treba 999 kterou jsem zkousel...
takze to je asi tak cely co bych rekl "k poradnymu dvouhrnku"
udelat motor kterej jede ok 2tis otacek v okoli 7tis rpm a vsude jinde cuka je fakt umeni hodne mistru
Recept je jednoduchý. Jezdit, jezdit, jezdit a časem to dostaneš do ruky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning a cukání
fidlimydli > jako šetpade Vstrom motor by neměl extra cukat... ikdyby to byla prvnička...jel jsem na tom. Šel bych postupem vylučování technickejch a servisních průšvihů... kontolou nic nezkazíš.
Co by pak dělal s litrovou 4ventilovou Ducatkou ...co mě to dalo práce než jsem to "polidštil"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |