globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zdechá BMW K 1200 S
Zdravím.
Dnes sem se byl projet a 4x mi to za cca 30km zdechlo. Vždy to bylo v nízkých otáčkách a při malé rychlosti. Jedu pomalu , uberu plyn před zatáčkou, za zatáčkou zlehka přidám a z niče ho nic to zdechne. Vypnu zapalování, znova startuji, a po menší prodlevě při startování to chytne a jede jako by nic....než přijde podobná situace a stane se to samí...naštěstí to vždy potom hned chytlo takže sem dojel domů....
Za dva týdny jdu do servisu tak jim to tam nadhodím....ale i tak kdyby někdo věděl čím to je budu rád...
Při startu se rozsvítí červeně s výstrahou baterka (asi malý napětí) ale tím to nejspíš nebude když to startuje...
Díky Petr...

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 16:37 | Nahoru | #1
Jo to znam, taky jsem to na svoji K1200S resil. Menilo se vsechno, svicky, filtr, kontrolovala se elektrika. Nakonec pomohlo pouze prehrani software v Inveltu P5. Maji s tim zkusenosti :)

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 16:41 | Nahoru | #2
A nemuze to delat po zime starej benzin?

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 16:53 | Nahoru | #3
Díky za radu, až jim to tam povykládám tak snad budou vědět.
Benzín sem bral plnou nádrž už letos a na první vyjížďce to neudělalo ani jednou o víkendu, až dnes z ničeho nic...
Prostě po zavření plynu a následném otevření zdechne ...

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 16:59 | Nahoru | #4
bojoval jsem s tim 2 sezony a byl jsem z toho dost znechucenej. vubec nevim na cem to zaviselo. jednou to bylo v zime, jindy ve vedru. mam to nahrany i na videu, protoze se to nikdy, kdyz jsem to dovelz do servisu neporadilo nasimulovat :) klasicky syndrom opravare. ted uz je klid

1 reakcí na tento příspěvek Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 17:12 | Nahoru | #5
No právě se divím že to o víkendu kdy sem ujel 50 km neudělalo a dnes každou chvíli, je pravda že o víkendu sem jel spíš hlavní silnice rovinky pod plynem, dnes to byla spíš pomalá jízda s hodně zatáčkami, kde se hodně pracovalo s plynem a jelo se v malých otáčkách. Zdá se mi že to právě zdechá po zavření plynu a následným přidáním za zatáčkou....
Tobě to zdechalo i na rovině ve vyšších otáčkách nebo taky jen v zatáčkách (po ubrání plynu) v nízkých otáčkách ???

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 17:14 | Nahoru | #6
Každopádně jim řeknu tvoje zkušenosti, aby počítali s tím že by to mohlo být tím softem.

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 18:27 | Nahoru | #7
Kde to má palivový filtr ? a kolik má moto asi najeto? Začal bych tim, nebo alespoň servis by měl začít timto, zda není problém v palivu, či dodávce paliva ( množství a tlak z čerpadla). Mě dvakrát při stejném úkazu pomohl právě jen nový palivový filtr u dvou různých motorek se stříkačkou.

Naposledy editováno 10.03.2015 18:27:21

Zdechá BMW K 1200 S

10.3.2015 v 18:46 | Nahoru | #8
No nevím jestli to bude dodávkou paliva, to by cukalo i ve vyšších otáčkách si myslím...
Najeto 25000km ale jo to 2006 takže to může mít klidně i 80 :)

Zdechá BMW K 1200 S

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2015 v 19:47 | Nahoru | #9
Tyto ročníky, a dělaly to GS a Káčka, měly problém s imobilizérem. Je pod horními brýlemi pod spínačkou. Nestojí to moc a výměna je jednoduchá. Jen si ho musíš objednat v BMW.

Zdechá BMW K 1200 S

11.3.2015 v 20:19 | Nahoru | #10
Díky za typ, za týden jedu do BMW do Ostravy tak snad to dají do cajku, protože to bylo šílený dělalo to každou chvíli tak snad tam ještě dojedu...

(reakce na) Zdechá BMW K 1200 S

12.3.2015 v 12:29 | Nahoru | #11

Meony píše: Tobě to zdechalo i na rovině ve vyšších otáčkách nebo taky jen v zatáčkách (po ubrání plynu) v nízkých otáčkách ???


vzdycky, kdyz jsem ubral plyn. pomerne v malych otackach a male rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek Zdechá BMW K 1200 S

12.3.2015 v 13:12 | Nahoru | #12
Mě to dělalo na K1200R taky, odchází volnoběžný ventil, stojí cca 3tis.Kč. Zpravidla mi to chcíplo po zastavení na křižovatce. Potom se to cca 50km chovalo normálně a pak zase chcíp.

(reakce na) Zdechá BMW K 1200 S

12.3.2015 v 15:37 | Nahoru | #13

Sete píše: Mě to dělalo na K1200R taky, odchází volnoběžný ventil, stojí cca 3tis.Kč. Zpravidla mi to chcíplo po zastavení na křižovatce. Potom se to cca 50km chovalo normálně a pak zase chcíp.



Jo jenže mě to po zastavení nechcípe a i na neutrál jsou otáčky v pohodě, dělalo mi to jen při jízdě jak píše x.para po ubrání plynu....myslím že by to mohlo být tím imobilizérem nebo softwarem....
Každopádně mi to vždy udělalo v malé rychlosti cca do 50km/h

Naposledy editováno 12.03.2015 15:42:44

Zdechá BMW K 1200 S

12.3.2015 v 16:05 | Nahoru | #14
No jestli to dělá jen za jízdy, tak to asi opravdu bude něco v elektrice...

Zdechá BMW K 1200 S

12.3.2015 v 18:12 | Nahoru | #15
a co taková banalita jako spínač stojánku.zkoušel jsi proklemovat ?

Zdechá BMW K 1200 S

12.3.2015 v 18:27 | Nahoru | #16
Nezkoušel sem zatím nic, až se oteplí tak se na ten spínač mrknu, díky za typ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S TomasssUrbannn 5 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
BMW zničeho nic chcíplo BMW K 1200 S mahor 22 25.5.2023 v 07:47 mahor
Držák Kufru pro BMW K1200S 2005 BMW K 1200 S Gregorry 7 13.5.2023 v 13:19 kalous72


TOPlist