chtěl bych se jenom zeptat na co si dát největšího majzla při koupi nějaké 2T 125? (Mito, RS, NSR atd.) Témat je tady spoustu, ale nikde sem se nějak nedočetl přesně to co prostě chci Předem moc díky za pomoc....
Uzavřeno 09.12.2012 v 10:31 uživatelem Refrigat
Otevřeno 03.07.2013 v 21:28 uživatelem Refrigat
1 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
2 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
Za mě bych raději volil 4T , když něco zadupeš u 2T budeš litovat
Buduli píše: A proč nechceš jit do 4T ? Už třeba jenom na úkor spotřeby a celkově peněz ? Je tolik možností od Varana, YBR přes CBR, CBF.
Za mě bych raději volil 4T , když něco zadupeš u 2T budeš litovat
2 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
Jo a taky se dívat jestly není plášť poskákanej
1 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
Naposledy editováno 29.11.2012 15:55:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
Refrigat píše: AdosR> Já samozřejmě už aspoň trochu vím co to znamená starat se o 2T motorku , sice to může říct každej ale nejsem jeden z těch co by měl hned od začátků na první motorce překonávat nějaký závratný rychlosti, prostě se chci jenom dozvědět něco víc o týhle skupině motorek která mně fascinuje už od nějakých 7-8 let A ještě ohledně toho Oilmasteru to sem taky někde četl že to dělá občas neplechu že se tam udělá bublina aje to celý v hajzlu nad tím sem taky přemýšlel, že když už bych to koupil tak bych se toho oilmasteru zbavil.
Jo jasně mita měli ten oil master na pikaču. Honda třeba už ok. Jezdil jsem na mitu v 16 letech a super. Ten podvozek, naučení to klopit, brzdy. Naštěstí se mě to nezadřelo a jen posrala načatá převodovka a musel mě známej vysoustružit novou hřídel a 1 kolečko. Za 5000 i s prací. 2t se ze 11 kw čtyřtaktem nedá srovnat ale zas je to hodně náchylné když se tomu dává nažrat.
1 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
Dej pozor na všechno a počítej s většíma výdajema .... Pokud nedoložít papíry od GO motorku tak ho pošli někam a jeď se podívat jinam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
AdosR píše: Jo jasně mita měli ten oil master na pikaču. Honda třeba už ok. Jezdil jsem na mitu v 16 letech a super. Ten podvozek, naučení to klopit, brzdy. Naštěstí se mě to nezadřelo a jen posrala načatá převodovka a musel mě známej vysoustružit novou hřídel a 1 kolečko. Za 5000 i s prací. 2t se ze 11 kw čtyřtaktem nedá srovnat ale zas je to hodně náchylné když se tomu dává nažrat.
Jasný rozumim, hlavně já mám trochu výhodu, že když se mi něco posere můžu si to nechat aspoň z části udělat ve škole protože kdybych takovou šanci neměl, asi bych hned takovou ideu poslal do kopru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
HornisGSX píše: Refrigat> a jak si prosím tebe chceš ve škole udělat a vybrousit nikasil? montáž demontáž zvládne i cvičený křeček....
To sem třeba na mysli neměl, myslel sem třeba různý stružený "jednodušší" součásti, frézovaný apod.
1 reakcí na tento příspěvek Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
callowsick píše: asi by bylo lepší koupit něco lacinějšího před GO a tu si pak udělat sám - alespoň budeš vědět,co se na motorce dělalo...
))A jsme u toho, co se bude opravovat první, kdy se bude dělat go motoru.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co dát pozor při koupi 2T 125ccm ?!
Dodo_Terra píše: ))
A jsme u toho, co se bude opravovat první, kdy se bude dělat go motoru.....
logika že?