Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".
Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.
Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).
Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?
Joraell píše: asi jsem nechapajici ale napsal jsai presne to stejne co jack
Ano,proto jsem psal,že s ním na 90% souhlasím. Co na tom nechápeš? Těch 10% je to,co psal ohledně erzbergu a 2T,ono totiž srovnávat "výjezdnost" na erzbergu a v naších lesích je stejně mimo,jako si kupovat auto podle výsledků rallye.
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Kdyz tu vidim jak rozmlouvate 2t, ale kdyz jsem se na 2t 250exc svezl moc se mi to libilo a prace se spojkou, vaha atd. me celkem bavilo...Je mi jasny, ze 300 je asi trosku jinde, ale myslim ze pri dobrem serizeni by mohla byt takova sikovna na vse...? Dalsi alternativa je prave 4t 400/450 - tam si dokazu predstavit jak se chova, ale prijde mi to zbytecne tezky a ne uplne hravy...
edit: jeste jsem mel asi napsat - zkusil jsem 2t exc 250, gg 300, 4t exc 520, 525, hq 450. 4t mi prisli takovy porad dost neohrabany, bavili me oba 2t (300 bylo az az, ale prislo mi to pekne davkovatelny), hq a 520 mi prisli tezky a zbytecne vykonny odspod, 525 taky ale aspon mi prosla vahove prijemnejsi...
Naposledy editováno 18.12.2011 19:10:09
prackarr píše: jack91> na 90% s teboáu souhlasím. To je právě ono,že hodně riderů zdejších si myslí,že když na 2T zajede erz profík,že oni budou díky 2T stejně dobří. Nejhorší na tom je to,že si to většina z nich i po tom,co si to koupí,myslí. Jak už jsem psal dříve,krom jednoho,dvou borců,co osobně znám,šli všichni ostatní koupí 2T "dolů". Bud pak přešli zpět do 4T,nebo začali jezdit něco jiného,aby svůj argument "udrželi". Nejčastějším argumentem je hmotnost stroje a pak cena údržby. Já teda nevím,ale stroj si volím prvně podle toho,co mi sedí a pak podle toho ostatního. kdo volí stroj podle spotřeby,nebo podle ceny údržby,tak nevím,co chce na tom dělat?
Pro hobíka amatéra,co jezdí les a sem tam nějakej srandacup je prostě 4T lepší,jak 2T,at si říká kdo chce co chce.
Souhlasim se vsim proste na 2T musis hodneeeeeee trenovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Je mi jasný že seš velkej kluk a jezdit na malým objemu není in...
Zkoušel si převážně velký objemy ty jsou pocitově (a pri jízdě) těžší na předek (váhově to tak není)- zkus 450. U starších HQ (ještě karbce tuším 06?? a pod. )jsem měl smíšené pocity jestli jedu na velkým nebo malým enduru , KTM je velmi dobrá, nejlehčí, nejen pocitově je ale HsB Pak ještě exotika Honda, Kawa .... taky i to majitelé chválí.
Cenový úlet v pořízení? tomu nerozumím. Motorka je celá úlet a za 20 by to byl soubor opotřebených ND - vycházej z ceny práce na našem i evropským trhu - čínu asi nechceš ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
S tou cenou to myslim, ze je ulet ktm v porovnani napr s gasem, hq atp., ale to je asi cena prave za dostupnost nd a ostatni pozitiva... vim ze pozadavky jsou tak siroky ze je nesmysl aby to jedna motorka zvladla [nejvic bych asi bral exc350,ale to proste je mimo moje moznosti]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Jestli chceš universál zkus nějaký 450 4T. 2T bude dost trpět na přejezdech.
Strach že se dostaneš na hranici 450 fakt mít nemusíš. Obava vyplývá spíš z toho, že právě zase tak moc najeto nemáš - a to neber ve zlým.
Ono rovně po prašný cestě umí tahat každej pitomec ale o tom enduro není. Pokud pojedu jako bezmozek věřím že dostanu na hranici i 950SER - ale to bych se dřív pos.ral strachy. Ani si moc situací nevybavuju, že bych někdy dostal motorku na hranice. To spíš sebe a nebo mi bránil ten strach. Ono valit 120 - 140km/h byť v tom nejlehčím a přehledným terénu je riziko jako prase. A jakmile to zjistíš na vlastní kůži, tak tě to buď vyřadí na čas nebo definitivně. Pak výrazně zvolníš a začneš si hledat zábavu v těžším terénu - je to bezpečnější.
Pokud jsem se někdy vymlel nebo něco neprojel, motorkou to nikdy nebylo. Občas se něco dá svíst na gumu ale to jen do tý doby, než přijede nějakej boreček na ještě olítanější šlupce a dá to rychlejc nebo vejš .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
.:MireCzech:. píše: Honzaxrv> A co moje DRZ?
A nebo moje DRZ?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Svezu se tedy jeste na nejaky 400-450 a uvidim... O vykon se fakt nebojim, vykonove me bohate stacilo ttr, mit o 40 kg min tak si je necham...Spis me jde prave o tu vahu pri blbnuti a o radost z jizdy...Mit o 20 kg min, sel bych mozna do te 4t 250...
Diky vsem za dobre minene rady, ale 2t je proste zabava, i kdyz jak se to rozmota, jde z nej docela strach, zvlast s popraskem snehu a gumama bez hrotu...
3 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Tak asi mel Prackar pravdu, ze resenim je pro tebe 4T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
RadoTP píše: Tak mohu potvrdit, že 300 ve 2T pro hobíka "mého typu" fakt ne!
Já to říkal.
Aspon si to přiznáš a to je dobře.
Znám regimenty borců,co na tom vlají,jak posranej papír,nic s tím nezajedou,ale do krve by se hádali,že to je to pravé ořechové pro ně,bo na tom přeci jezdí elita world cup.
Horejs píše: RadoTP> Cau, muzu se zeptat co jsi zkousel a co se ti na tom nelibilo?
Tak asi mel Prackar pravdu, ze resenim je pro tebe 4T.
GasGas, tuším že rok 2007, ale ruku do ohně bych za to nedal.. A co se mi nelíbilo? Jak bych to jen řekl... hmm... Prostě bylo to silný jako sviňa. Husaberg 550 je proti tomu hodná motorka. Nevěřím, že bych na 300 2T kdy využil horní spektrum otáček (pokud bych s tím nejel po dálnici). No takže asi tak .
Prackarr> Věřím, že by se na 2T dalo pěkně jezdit. Ta 300 má skutečně dobrej spodek a je dost lehoučká, i když pocitově mi přišla +/- podobná jako 250 (KTM, Husqvarna), které jsem zkoušel ten samý den. Všechny tyhle názory jsou dost subjektivní, každopádně na moto (DRZ 400) jsem naposledy seděl 9. října v Rumunsku. Sednul jsem na KTM a Husku a všechno šlo perfektně. Malý skoky, na zadní, přejíždění hromad na citovku (jednička + spojka). Všechno šlo hladce jako bych na moto byl minulý týden. Pak sednu na 300 2T a jezdil jsem jen rovinky, protože všude jinde to se mnou neskutečně cvičilo...
A navíc, což je ještě víc subjektivní, nemám rád ten sekačkovej zvuk a asi by mě po čase začlo sr.. to neustálé míchání oleje s benzínem .
Naposledy editováno 06.02.2012 23:49:17