Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

6.2.2012 v 19:12 | Nahoru | #1
RadoTP> Cau, muzu se zeptat co jsi zkousel a co se ti na tom nelibilo?
Tak asi mel Prackar pravdu, ze resenim je pro tebe 4T.

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

6.2.2012 v 23:33 | Nahoru | #2

Horejs píše: RadoTP> Cau, muzu se zeptat co jsi zkousel a co se ti na tom nelibilo?
Tak asi mel Prackar pravdu, ze resenim je pro tebe 4T.



GasGas, tuším že rok 2007, ale ruku do ohně bych za to nedal.. A co se mi nelíbilo? Jak bych to jen řekl... hmm... Prostě bylo to silný jako sviňa. Husaberg 550 je proti tomu hodná motorka. Nevěřím, že bych na 300 2T kdy využil horní spektrum otáček (pokud bych s tím nejel po dálnici). No takže asi tak .

Prackarr> Věřím, že by se na 2T dalo pěkně jezdit. Ta 300 má skutečně dobrej spodek a je dost lehoučká, i když pocitově mi přišla +/- podobná jako 250 (KTM, Husqvarna), které jsem zkoušel ten samý den. Všechny tyhle názory jsou dost subjektivní, každopádně na moto (DRZ 400) jsem naposledy seděl 9. října v Rumunsku. Sednul jsem na KTM a Husku a všechno šlo perfektně. Malý skoky, na zadní, přejíždění hromad na citovku (jednička + spojka). Všechno šlo hladce jako bych na moto byl minulý týden. Pak sednu na 300 2T a jezdil jsem jen rovinky, protože všude jinde to se mnou neskutečně cvičilo...

A navíc, což je ještě víc subjektivní, nemám rád ten sekačkovej zvuk a asi by mě po čase začlo sr.. to neustálé míchání oleje s benzínem .

Naposledy editováno 06.02.2012 23:49:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist