Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.

6.2.2012 v 23:41 | Nahoru | #1
jenže je jedna věc kterou nikdo nebere v potaz, poladit 300 do hodna...bohužel to skoro nikdo nemá, protože na to si ji nikdo nekupuje, ale ta motorka to umí...asi na tom nezajedeš to co na 250 4T ale je to protě jiný, nic není dokonalý...a všechno má svý...u 2T je krásná ta ovladatelnost...

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

6.2.2012 v 23:44 | Nahoru | #2
LubinWR> Tomu věřím, že by se s tím daly dělat divy. Ale byl jsem moc rád za to, že jsem měl možnost vyzkoušet vůbec to, co bylo. Stejně je mi jasné, že mi moto dýl jak 2-3 sezóny nevydrží. Teď mi 300 2T nesedla, za 2 roky ji třeba budu mít doma. Vespa se ke 125 taky vrátil až po čase
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist