Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

19.12.2011 v 20:28 | Nahoru | #1
Honzaxrv> Jen rejpnutí ... a odvodil jsem to z tvý moto a repertoáru zkoušenejch objemů .
Jestli chceš universál zkus nějaký 450 4T. 2T bude dost trpět na přejezdech.
Strach že se dostaneš na hranici 450 fakt mít nemusíš. Obava vyplývá spíš z toho, že právě zase tak moc najeto nemáš - a to neber ve zlým.
Ono rovně po prašný cestě umí tahat každej pitomec ale o tom enduro není. Pokud pojedu jako bezmozek věřím že dostanu na hranici i 950SER - ale to bych se dřív pos.ral strachy. Ani si moc situací nevybavuju, že bych někdy dostal motorku na hranice. To spíš sebe a nebo mi bránil ten strach. Ono valit 120 - 140km/h byť v tom nejlehčím a přehledným terénu je riziko jako prase. A jakmile to zjistíš na vlastní kůži, tak tě to buď vyřadí na čas nebo definitivně. Pak výrazně zvolníš a začneš si hledat zábavu v těžším terénu - je to bezpečnější.
Pokud jsem se někdy vymlel nebo něco neprojel, motorkou to nikdy nebylo. Občas se něco dá svíst na gumu ale to jen do tý doby, než přijede nějakej boreček na ještě olítanější šlupce a dá to rychlejc nebo vejš .

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

20.12.2011 v 09:24 | Nahoru | #2
MikiberG> Prave ze v tomhle mam jasno a rozhodne se dvema detma doma nejsem zadnej strelec...
Svezu se tedy jeste na nejaky 400-450 a uvidim... O vykon se fakt nebojim, vykonove me bohate stacilo ttr, mit o 40 kg min tak si je necham...Spis me jde prave o tu vahu pri blbnuti a o radost z jizdy...Mit o 20 kg min, sel bych mozna do te 4t 250...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist