Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.

18.12.2011 v 17:59 | Nahoru | #1
Tak me by to taky zajimalo co pro hobika 2metry, 100 kg a nezhubnu. Doted bylo v lese ttr a nebyli to jen prejezdy cestama... Zatim jsem se shlednul v 2t 250-300 exc nebo gg, pripadne 400/450 exc. Bude to stary krumpl nekde mezi 50-65 tis. ktm prednostne vybrano kvuli dostupnosti a cenam nd, ale porizovacka mi prijde trosku ulet. Podminka jsou papiry a spz. Styl jizdy, asi cokoliv od nudnych prejezdu lesnackama po blbnuti na zajimavych mistech, roklich a kopcich - tohle radeji technickym az trial stylem, sem tam nejaka mx trat, plus rad bych nejaky cc svezeni... 2t se mi libi kvuli vaze, jednoduchosti [myslim ze v tomhle stari bude nutno dost servisovat], nelibi se mi spotreba a mixovani... 4t se mi libi kroutakem a spotrebou...

Kdyz tu vidim jak rozmlouvate 2t, ale kdyz jsem se na 2t 250exc svezl moc se mi to libilo a prace se spojkou, vaha atd. me celkem bavilo...Je mi jasny, ze 300 je asi trosku jinde, ale myslim ze pri dobrem serizeni by mohla byt takova sikovna na vse...? Dalsi alternativa je prave 4t 400/450 - tam si dokazu predstavit jak se chova, ale prijde mi to zbytecne tezky a ne uplne hravy...

edit: jeste jsem mel asi napsat - zkusil jsem 2t exc 250, gg 300, 4t exc 520, 525, hq 450. 4t mi prisli takovy porad dost neohrabany, bavili me oba 2t (300 bylo az az, ale prislo mi to pekne davkovatelny), hq a 520 mi prisli tezky a zbytecne vykonny odspod, 525 taky ale aspon mi prosla vahove prijemnejsi...

Naposledy editováno 18.12.2011 19:10:09

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

18.12.2011 v 18:32 | Nahoru | #2
Honzaxrv>
Asi nejlíp, když si to někde v partě zkusíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

19.12.2011 v 16:07 | Nahoru | #3
Honzaxrv> V tomhle ti asi nikdo neporadí - máš dost zkoušek za sebou ale máš i tak široký požadavky že ideál nebude nic. Jeezdil si TTr - předpokládám že budeš jezdit podobný věci dál...přejezdy...zkoušet trial... - 4T výběr rozhodně nezkazíš je universálnější.
Je mi jasný že seš velkej kluk a jezdit na malým objemu není in...
Zkoušel si převážně velký objemy ty jsou pocitově (a pri jízdě) těžší na předek (váhově to tak není)- zkus 450. U starších HQ (ještě karbce tuším 06?? a pod. )jsem měl smíšené pocity jestli jedu na velkým nebo malým enduru , KTM je velmi dobrá, nejlehčí, nejen pocitově je ale HsB Pak ještě exotika Honda, Kawa .... taky i to majitelé chválí.
Cenový úlet v pořízení? tomu nerozumím. Motorka je celá úlet a za 20 by to byl soubor opotřebených ND - vycházej z ceny práce na našem i evropským trhu - čínu asi nechceš ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist