Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky
Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Ahoj,
tak tě vítám mezi majiteli TNT. Právě jsem se vrátil z dovolené na Korsice a Sardínii, celkem 4300 km na Benelli TNT Sport Evo a zcela bez problémů. Stejně jako loni Alpy a severní Itálie.
Jinak Korsicu můžu všem motorkářům jenom doporučit-super silnice, táhlé přehledné rychlé zatáčky, které si velmi častou zaslouží vrátit se a projet znova a znova a znova.
Čus
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Jelo nás sedm motorek a jedno auto s řidičem. Na motorce jsem měl dva kufry a tankvak. Myslím ,že by šel docela jednoduše osadit zadní kufr, a to buď na pozici zadní sedačky nebo přes atyp držák z podsedlovky pod sedlem na běžnou pozici za spolujezdcem.Na 14 dní a jenom na téhle motorce, to bych musel se zlatou kreditkou , tj penziony a restaurace...Myslím,že spacák, stan atd na Benellku určitě nedostaneš.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
lichořešnice>mops> chlapy, jak vy to děláte jezdit takový dálky? 1. srpna chci jet do norimberka na sraz (300 km !) a už měsíc se na to psychicky a hlavně fyzicky připravuju.
to
2 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
No musím se přiznat, že za dva dny na nakedu urazit 1200 km, jednou v zimě ,cca 11-13°c a zpět zase ve vedru 30°C je záhul, ale dá se to. Musím ,ale přiznat, že od návratu po té porci km jsem byl pouze vyměnit přední pneu a krokem domů
Jinak všude samé BMW a pár Italů na Monstrech, jinak nic, ani jedna Benelli, ani jedna MV Augusta, ani jedna Bimota
300 km zvládneš v pohodě, rozloš si to na půl dne a bude to dobrý. Hlavně nepočítej, že to dáš za 2 hodiny i takové plány jsem už slyšel, a ten sraz je výhradně Benelli?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
www.maniacmotors.de/
pojedu ráno, začátek asi nestihnu a zůstanu přes noc. počítám, že tam někdo z cz bude, protože se tam jezdí na servis
Tankvak mám made in Lidl za krásných cca 450,- je včetně pláštěnky,chytám ho za krk a pak přes celé červenou (aby ladila k TNT Sport Evo ) síťku s háčkama za 99,-Kč, našel jsem i krásné francouzké kožené potahy na nádrž a k tomu potom kožený vymazlený tankvak....moc pěkný ale na ty dvě cesty za rok je to pro mě nesmysl!
Při tankování odepnu 2 a 2 háčky síťky, tankvak nadzvednu a je to.
A cestování na naháči je to pravé ořechové, rvát se s větrem je zážitek oproti cesťákům, kde kámošové někde neslyší ani vítr a sedí vzpřímeně jak princezny ale někdy jim to závidím
Jo a ten originál Benelli tankvak je taky za slušný prachy (jak jinak) a myslím dost prcek.Podobně jako vše originál příslušenství, ale do páček, závažíček asi ještě půjdu a pak domyslet výfuk, už jsem jeden vracel tak teď bych to chtěl 100%
Naposledy editováno 19.07.2009 19:19:50
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Jake mate zkusenosti s TNT vy ???
1. U prvnich modelu je problem s poddimenzovanou baterkou, ktera neutahne spotrebu motorky pod 1700 otacek. Tudiz pokud se spusti chlazeni vypina se hlavni svetlo coz pri popojizdeni je docela prca. Vyresit se to neda protoze se tam vetsi baterka nevejde.
2. Obcas chcipne pri dojizdeni nebo popijizdeni podle Benelli reseni neni - jen prehrani novejsich palivovych map.
3. povolovani sroubu na alternatoru - reseni nutna kontrola pri kazde servisni prohlidce cca po 6000km - mozna by podle me pomahla ta zelena sragora do zavitu....
Naposledy editováno 02.09.2009 15:13:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
2. Obcas chcipne pri dojizdeni nebo popijizdeni podle Benelli reseni neni - jen prehrani novejsich palivovych map.
3. povolovani sroubu na alternatoru - reseni nutna kontrola pri kazde servisni prohlidce cca po 6000km - mozna by podle me pomahla ta zelena sragora do zavitu.... [/quote]
ad.1 - světla při nízkých otáčkách vypíná řídící jednotka, je tak naprogramovaná. chce to mít dobrou baterku (Yuasa YTZ14S)
ad.2 - mám teď zjara novou mapu a občas mi to dělá při dojíždění, zeptám se na to během benelli rally a dám zprávu
ad.3 - to se řeší změnou podložky (belleville washer) a modrý loctite na závity
no a potom pár dalších věcí, ale záleží na roku. já mám 2004, takže všechny..
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
na servis jsem jezdil do děčína, ale teď už do německa.
Ahoj, moje TNT je r.v. 2007. To zhasínání světla je dle mého názoru také umyslné a nevidím v tom problém, je to pouze při stání nebo velmi malé rychlosti-většinou při popojíždění před křižovatkou a v kolonách.Chcípání mě také trápilo a stačilo přidat volnoběžné otáčky a mám klid, dle mé zkušenosti by měli být nad cca 1400 ot/min.Alternátor mi také při každém servisu zkontrolují a dotáhnou.Co mě na této motorce (Sport Evo) přímo se.. jsou zpětná zrcátka a držák zadní SPZ.Držák je ohromný ,plastovo-gumový, který se vyklá a zajízdy jsem se zezačátku lekal vlastního stínu :) Držák už jsem se vyrobil a namontoval a zrcátka ještě řeším-tedy spíš hledám něco hezkého.Pak také zvažuji osazení zrcátek z Café raceru, je to zajímavé a úplně něco jiného. Myslím , že by to přidalo na zajímavosti, akorát se bojím, jak v tom bude vidět? Café Racer má jiná , nižší sportovnější řidítka Jinak mám nově z oficiálních doplňků závažíčka a páčky a je to fakt nádhera, jak jinak :)Kolik máte na TNT najeto? Já jsem na 26.500 km a jsem zvědavý kolik vydrží..
P.S.: jinak cestopis z letošní Sardínie a Korsici jeden z bandy připravuje.
Mno jestli chceš dát zrcátka z CR, tak pak asi budeš muset s největší pravděpodobností sundat ty své nové závažíčka Jinak já si na svém Cafáči na zrcátka nestěžuju, jen je třeba ten imbus pořádně dotáhnout. Co se týče otáček volnoběhu, vidím to stejně jako ty. U mé Benellky se ale stává, že mám nastavených např. těch 1400 ot/min, ale občas se mi během vyjíždky skokově změní např. na 1900 ot/min a drží třeba 3 hodiny jízdy s 2 úmyslnými vypnutími motoru. Pak třeba potřetí nastartuju a mám zpátky těch 1400. To je snad jediná "závada", která stojí za zmínku. Já mám však naj. jen cca 3 tis. km, takže ještě je holka ve zkušební době Buď obstojí nebo půjde dál Co se týče chcípání, nemám problém. Ještě jsem byl v počátcích rozladěn velmi častým zapínáním ventilátorů,a to nejen ve městech, ale klíďo i při 90 km/h. Ale prý je to normální, spínají přesně v půlce mezi dvojitou čárkou (ideální provozní teplota) a tou nad ní. Ale zrovna v těchto místech v létě se mi teplota pohybuje, takže spínají co chvíli. Teď v září už chladí méně často. Je to dáno asi tím, že jsou dva malé chladiče a navíc zboku, takže nejsou tak chlazeny větrem...
Naposledy editováno 17.09.2009 12:22:27
mops>
to chcípání je muška s mapou, protože na původní mi to nedělalo, tak jí tam možná nahraju a bude. originální zrcátka se lámou v ohybu, já mám z pola (ne z poloauta ) a jsem s nima spokojenej. co se týká držáku spz, tak mám r&g i s blinkrama, ale ta naše značka je skoro úplně překrývá.
najeto mám 19.000 a řeším spojku.
pete biggy> změny ve volnoběžných otáčkách způsobuje krokový motorek (stepper), co to reguluje při studených startech. pokud vím, tak se původní měnily. já svůj měnil letos v zimě, ten se pro jistotu už nehýbal vůbec. najdeš ho pod airboxem.
koukal jsem, že se ještě nepovedlo zařídit tu záruku ? zkus jim zavolat do uk a poslat to tam sám. nebo se zkusit dohodnout v děčíně, ale to fakt nevim.
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Kdybych věděl, od kterého britského dealera byla mašina dovezena, tak už tu záruku mám dávno vyřízenou. Jde o to, že p. Řehulek, který vozí pro firmu, u které jsem si zadal zakázku já, je absolutní lempl. A bohužel chlápek z místní firmy to nemůže nějak ovlivnit, akorát tak, že s ním skončí spolupráci, ale stejně mu Řehulek dluží ještě spoustu pohledávek. V Děčíně mi jsou schopni zkontrolovat aktivaci té záruky, ale aktivaci samotnou musí provést ti angláni.
Naposledy editováno 18.09.2009 07:19:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Jo jo, závažíčka bych musel oželet, Ještě uvídím a přes zimu musím něco vymyslet. Jinak přes Děčín lze nově objednat hodně karbonů na TNT od někoho místního. Vím o krytu řetězu, krovce (tu na "Kafíčku" řešit nemusíte),obložení nádrže,...
Mějte se užívejte každého slunného dne, moc jich už asi nebude :(
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
lichořešnice>mops> to bude odsud: www.carbon.sk/en/products
Nejsem si jist,zda je to ono.V DC vycházeji ty carbony poněkud levněji.Tedy aspoň ty Ducati carbony.No
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
letos jsem na TnT najel cca 7000 km, s výletem do Alp. Byl jsem i na okruhu v Brně a musím říct, že mezi 6-9 tis otáčkami je to pěknej mazec, ale to asi všichni víte. Jinak, žádný větší problémy se zatím neobjevily (občas chcípne, rosí olej kolem čidla teploty, zhasíná světlo při spuštění ventilátorů na volnoběh, ventilátory běží v létě téměř pořád - holt daň za efektně umístěný chladiče), spotřeba mezi 7,2 - 8 litry (řekl bych, že čím pomaleji jedu, tím větší spotřeba). Jednou jedinkrát mě vyškolila, když jsem asi půl hoďky pojížděl po městě (samozřejmě pořád se sepnutejma ventilátorama) a zastavil jsem se u pumpy. Natankoval jsem a baterka motorem sotva otočila. Tak jsem si přečetl denní tisk (asi všechny tituly), baterka se vzpamatovala, cvrknul jsem o ni a mohlo se jet. Takže teď tankuju na benínkách při vjezdu do města. Má najeto cca 27 000 a nepozoruju žádný problémy ani se spojkou, ani s motorem. Uvidíme, přes zimu ji chci nechat pořádně zkontrolovat. Co mi vadí, je krátkej kryt řetězu (mám r. 2004), takže po namazání řetězu mám mazivo na vejfuku, podsedlovce (naštěstí mám černý hadry). Dělá to každý mazivo, některý míň některý víc (nejlepší je asi Motul). Takže asi využiju těch karbonovejch doplňků, super tip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
na benelli rally minulý víkend jsem vyzkoušel trek 899 a vůbec se to nedá srovnat - hodně pohodlná motorka bez vibrací s hladkým chodem motoru. vysvětlili mi, jak správně poskládat spojkové lamely. škoda, že to nenaučili taky dovozce do čech, nemusel bych kupovat novou spojku..
servis na nás bohužel nevyšel, měli plno.
návštěva ve výrobně (továrnou bych si to netroufl nazvat) nás trochu překvapila, není mi jasné, do čeho číňani dali ty peníze, protože tam to vidět není.
due 756 bude příští rok, na lince měli předprodukční serii BX, tornado nebude mít nástupce, trh superbiků je údajně téměř na nule (obecně)
honda a yamaha nebudou na EICMA a nakonec moto morini je v krachu
to je tak ve zkratce, co jsem se dozvěděl.
Naposledy editováno 05.10.2009 18:28:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer | kuzmič | 24 | 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |