1 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
kvičáky alebo bzučáky (rozumej 4 & 3-valce) neuvažuj/dobre vyskúšaj, pretože keď jazdíš ČZ tak ti asi bude vadiť prejav motora (môj názor, možno sa mýlim)
2 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní moto místo veterána
1 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
2 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
1 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
Otevři bazar, zadej kritéria a načti si modely které ti z toho vypadnou .
2 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
Fic6 píše: Co třeba toto??
https://www.motorkar...1872449.html [/quote]
Čau, no, k tomuto by som sa priklonil aj ja. S tým čo písal mira008 plný súhlas, ale nechcel som byť prvý. S tým čo píše Krautkopf, plný súhlas, stačí japonský stroj a nemusí byť moderný, a je to jasné. Ináč , som veľký fanúšik Jawy, ale to bola a je len nostalgia. Na ČZ 175 477.01+ na 350 634 som odjazdil mladosť Na starobu som si ten vehikel kúpil ale som s tým jazdil akurát na STK. Stačil mať jaonské stroje roku výroby okolo 1980 a k tomu jawu 350 638 výkvet našej vtedajšej techniky a bolo to jasné. Stálo mi to v garáži vedľa seba Yamaha 350 RD YPWS , Yamaha XT 600 Z Téneré, a pri tom Jawa 350 638. Podľa roku výroby bola tá Jawa najmladšia. Nebude tu viac písať jdu ven blít.Skôr mi je do plaču. Sťažovať sa na to, že to brzdí motorom, no tak toto nekomentuejem radšej, Stroje na ktorých jazdíš boli úbohé v roku pána 1976, keď som si urobil papiere na motorku. Samozrejme mám ich rád, tie skútre, nevedel som pochopiť a to som mal 12 rokov v roku pána 1972 , ako na tom ľudia mohli jazdiť. Ešte ten nanuk, bez prednej kapotáže, no teda ten sa mi páčil. Teda 12-násť ročnému. Hlavne ti držím palce pri výbere motorky, a nech ti zetky slúžia k plnej spokojnosti.
Naposledy editováno 09.08.2023 12:12:24
1 reakcí na tento příspěvek Moderní moto místo veterána
Krautkopf píše: Vsadil bych se, že to dopadne přesně naopak. Po vyzkoušení relativně moderní fungující japonské motorky půjdou odstavit všechny čezety. Leda by to nebyl japonec, ale italka, pak už by to rozhodování, na čem vyjet, bylo kapku složitější.
Strašný čechačský kecy, který se tady budou šířit asi po staletí
Pár zmrdů sem tahá a tahalo smontovaný jebky z Itálie, pouliční jebky. Stáčelo o 106, čerpadla u Ducati opravovalo před prodejem vodičkama od BG, fušovalo a fušuje se to po česku po garážích. Dobře vím, jak to dělají.
Moje stará Aprilie RSV za 5 let a 25000km neměla závadu, sám jsem si ji ale v Itálii koupil od druhého majitele. To Kawasaki ZX6R 2007 od RV moto, to byl jinej level, to byla jebka se serviskou a x garancema, prostě solidní kasa. Dvouventil 1100 od Ducati má 120000km a nestalo se tam nic co by za řeč stálo. Ale taky dostává co má.
Já bych se osobně nudnýmu čtařválci vyhnul obloukem. Ty chceš lehkou, zábavnou motorku. Jestli je to KLE500, to si moc nemyslím, ale s rozpočtem 50 tácu je to nejlepší volba, je to spolehlivej stroj.
Osobně bych počkal do jara, došetřil a šel už spíš do Versyse 650. 50 táců je dneska tak na pěknej pitbike.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní moto místo veterána
mira008 píše: Obávám se, že do 50 tis. to nebude ani moderní ani veterán, ale stará vrána.
On to myslel - že vše proti čezetě je moderní...do 50t sežene vklidu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moderní moto místo veterána
Destroyer píše: keď to bude väčšinou stáť tak určite vstrekovanie. Vyberaj niečo do vstrekom do 50k, to bude nejaký jednovalec, alebo prehodnoť že či to musí byť enduro, pokiaľ neplánuješ jazdiť offroad, pretože po tráve do kempu zájdeš aj s nejakým pekným naháčom, ktoré sú v úplne inej cenovej hladine, vyzerajú často klasicky a hlavne môžeš ísť do zábavnejšieho dvojvalca.
kvičáky alebo bzučáky (rozumej 4 & 3-valce) neuvažuj/dobre vyskúšaj, pretože keď jazdíš ČZ tak ti asi bude vadiť prejav motora (môj názor, možno sa mýlim)
Mám Hondu CBR 600 4, poslední karburátor, mám ji roky a vždy startuje. I rok nejela a ani benzín jsem neřešil. Takže tak.
PatMatbanda píše: Mám Hondu CBR 600 4, poslední karburátor, mám ji roky a vždy startuje. I rok nejela a ani benzín jsem neřešil. Takže tak.
ne vždy a u každýho řešení karbců to tak je
stříkanda je v tomhle opravdu bezproblémová věc... když pominu to, že karbce NIKDY nefungujou dokonale v celým spektru, nebo v určitejch situacích
Naposledy editováno 11.08.2023 15:03:40
PatMatbanda píše: Mám Hondu CBR 600 4, poslední karburátor, mám ji roky a vždy startuje. I rok nejela a ani benzín jsem neřešil. Takže tak.
Karbec bych už asi nechtěl, asi pro někoho kdo dá 2-3-5t ročně dobrý , ale když jezdíš jaro-podzim 20t ročně má stříkačka trochu lepší chování
Zítra zrovna na Švédovi na sraz ,to bude paráda.. Už se těším
Jinak k tématu. Jestli jsi zvyklý na veterány , Máš málo peněz na motorku a chceš jet do Rumunska, tak asi fakt to KLE by Mohlo být dobrý.
Nejdřív ale samozřejmě půjčit a vyzkoušet. Aby ti to sedlo. Rozhodně to bude lepší na takovou cestu než na naháči.
Naposledy editováno 11.08.2023 19:42:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | Dnes v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 | ferokulda | 67 | 26.3.2024 v 06:45 bazin. |