zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Krautkopf> Tak nejvíc dám na vlastní zkušenost - v Liberci to prodávají v Rockway, tak snad se na to půjde aspoň posadit. Ale chtělo by to jízdu. Jakožto diletant musím brát v úvahu názor spřízněných duší :).
Názor čtyř spřízněných duší mi připadá celkem dostatečný. Minimálně v tom smyslu, že když potřebuješ motorku pro nějaký účel a vyjde ti Xtrainer, zvážíš důkladně všechna pro a proti, bude to správná volba. Ale nebude to fungovat obráceně, že se nejdřív pořídí stroj a pak teprve zkouší, co jako teď s ním. A je to karbec ve dvoutaktu, takže kdo je zvyklý na civilní 4T 250, nebude úplně odvázaný z kapku vyšší spotřeby (+50 %?) a malé nádrže.
Já osobně bych do toho šel, využití měl, jenom na to nemám prachy - spíš jsem lakota, kterému by nešlo pod nos špinit, odírat a jinak kurvit (znám se ) novou motorku. A tak levnou, aby mi to nevadilo, v této kategorii dostat nejde - ne 100% funkční a bez nutnosti servisu za další hafo peněz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Úplně mě to ale nějak nenadchlo, tak jsem od toho dal ruce pryč. Asi bych to ani nevyužil – jezdit pořád jenom terénem. Řvalo to jak normální Enduro, Já chci být nenápadný a jezdit si i malý silničky, crf 300 s yss mě naprosto vyhovuje. Jinak bych taky už nechtěl karburátorovou motorku, To už bych radši třeba zkusil KTM 150exc TPI, Když už tak ať mám jistotu pořádnýho podvozku, Třeba na to časem taky dojde.
Jinak někde jsem četl test ,že X trainer Má zbytečně silný motor na to jak je podvozek jakože slabší.
Naposledy editováno 24.05.2023 18:50:13
Hustovat civilní moto mi bylo vždycky líto a proto jsem doteďka měl jen ostrou. Ovšem nenadále se rozhoduji co půjde do světa, protože na doprovázení dětí je lepší civilní moto než ostrá ať každý vidí jakou mám moto a potom v lesíku... Nehledě na to, že jezdíme celá rodinka, takže u mě vyhrává zatím civilní moto. Mě osobně třeba TEečko skoro vůbec neřve, lépe řečeno na bubláka na kterého jezdím z 90% odhaduji je to velice tichučké, o dost více než FREEčko! Jsem s tím naprosto spokojený až jsem byl překvapený! A síly ve spodku to má také o dost více! A propo by mě hodně zajímalo srovnání s XTR Proto to ve mě furt hlodá
KTM bude jistě lípe prodejná v budoucnu i když na každé novotě tratíš už když ji zaplatíš, tak 30-40 tis.! Takže je to skoro jedno. XTR bude asi hodňoučký, ale jestli jsi nejel na TPI 300, tak bych být tebou prubnul XTR a potom TPI a posoudíš sám. To by bylo asi nejlepší řešení! Ty stříkajdy jdou krásně od spodu!!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já sem došel do stavu, že si raději snížím a poladím klasiku TEčko/EXCčko výškově a výkonově (karbec) a sem nadmíru spokojen, ale vím, že se v budoucnu nevyhnu TPI. Protože Sherco (karbec) je cenově směšný (to radši osvědčený koncern) a Beta je Beta. Hodně se posunuli, ale stále tahají za kratší konec a když pozoruju ojetiny, tak už se ty ceny dost srovnaly (vyšponovaly) ku KTM, takže...
E: Prosimtě co to znamená neveřejný profil? A proč z jakého důvodu ho máš a vlastně mnoho lidí? A jak se to dá zařídit? díky za odpověď (PM)
Naposledy editováno 25.05.2023 07:35:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit: koukám že zelí bylo rychlejší.
Naposledy editováno 25.05.2023 07:48:09
Motoru se vždycky nějak přizpůsobím, ale začalo mě hodně vadit, Když je špatný Podvozek.
To jsem si uvědomil už před lety na horských kolech, A bral jedině Fox.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak tady celkem pěkné srovnání. Na tom kopečku jde vidět, že 200 musí točit. 300 snese míně plynu, ale XTR seš krásně zadušeně až nahoru mi přijde... No posuďte sami...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kdybych měl peníze na účtu tak pro ní jedu, protože jsem na vážkách jestli neprodat 690 a nevrátit se zpět k Hondě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jsem si jistej, že Radim by si s tebou rád dal vyjížďku s výměnou motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Měl jsem už dřívější zkušenost s 690 enduro. Jenže to byla stará mrch a s akrapem a to mě bavilo tahat :).
Teď nějaký pátek na wr250r jsem neustale ve společnosti tehlech Rakušanek. A cítím, že je zas čas na změnu. Nejspíš
Takže se teď zžívam na své Ktm enduro 690, 2020
Není to pro každeho. To je bez debat. Ikdyž je ten motor až nechutně genederově vyváženej na můj vkus. Ale ze ten podvozek nefunguje...malo sis tím hrál. Začit řiditky, polohou vidlic v brýlích a až pak přejit na ladění tlumičů. Ladění vidlic odskoku i komprese zeshora je vysloveně radost.
Zbytek už je o citlivosti jezdce a šikovných rádcích
Moje úplně nejoblibenějši je single trailové ježdění. Rychlosti od 20kmh - 70kmh. Malé skoky, diry, kořeny. Jsem v bezpečném jezdění o třidu jinde než WR250r. Která toto taky zvládá s přispěním jezdce a jeho práce za řiditky.
Na hondě jsem si to zkusil na origo tlumičích. A tam je nerealná bezpečná jizda. Projedeš. Ok. Užiješ? Spíš ne. Výměna stavitelného zadního tlumiče vyřeší půlku. Ale nenastavitelný předek...nevim, nevim.
Můj vysněný bajk je dualsport 140kg, 35kw a aspoň ten xplor. Pak budu spokojený
Pár takových snímků pro rodinu. Malý objem, velký objem.
Wr250r nikdy větší objemy nebrzdilo. Když se nejede přes 100kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mam to nějak takto.
Moto vozí kolem 95kg. Jezdec, batoh
Zadek mam mezi manual nastaveni Standart a Comfort. Blíž ke Comfort.
Předek mam přeplanžetovaný a neco mezi cca 14 COM povolit z utazene, REB cca 19 povolit z utazene.
Tohle bude dost individualni.Teď to má pro mě slušnou schopnost neco poskočit, fungovat na takovych tě opakujicich se nerovnostech (panelky, louky) a fungovat v těch 40kmh rychlostech na trailu.
Furt je to ale u mě taky v rámci zvykání si. Pozice řiditek, tlaky v pneu na ruzny povrchy. Jezdim širokou škálu výletů. Takže musím jit stejne cestou kompromisu.
Naposledy editováno 31.05.2023 13:41:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |