paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:34 | Nahoru | #1
Fyro> XTR je určitě vyloženě do terénu. Na použití co popisuješ určitě lepší CRF. Ale zase doporučit TPI 150 je za mě kravina! Měl jsem EXC 200, ale vyloženě na pošťouchnutí jednoho borca jako první ostrou motorku po těžké tupé ať se naučím! A ono to funguje! Ale opravdu jen na naučení! Protože tomu žalostně chybí ten spodek ve kterým si brblá většina nás hobíků a nechce být slyšet. TPI 150 sice kolobrnda, ale uřvaná abys něco vyjel a spotřeba atd.
Já sem došel do stavu, že si raději snížím a poladím klasiku TEčko/EXCčko výškově a výkonově (karbec) a sem nadmíru spokojen, ale vím, že se v budoucnu nevyhnu TPI. Protože Sherco (karbec) je cenově směšný (to radši osvědčený koncern) a Beta je Beta. Hodně se posunuli, ale stále tahají za kratší konec a když pozoruju ojetiny, tak už se ty ceny dost srovnaly (vyšponovaly) ku KTM, takže...

E: Prosimtě co to znamená neveřejný profil? A proč z jakého důvodu ho máš a vlastně mnoho lidí? A jak se to dá zařídit? díky za odpověď (PM)

Naposledy editováno 25.05.2023 07:35:41

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:45 | Nahoru | #2
Sally06> Veřejný je veřejný a když je neveřejný, tak to není pro veřejnost. Každý si to může nastavit a myslím, že jednu dobu se všechny profily automaticky přepnuly na neveřejný, asi kvůli GDPR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:46 | Nahoru | #3
Sally06> neveřejné profily jsou podle mě následek příchodu gdpr, kdy web zde nastavil primárně všem asi skryté informace. Mám taký pocit, že půlka lidí o tom ani neví. Já jsem si to myslím přepínal a měl bych být vidět, je to tak?

Edit: koukám že zelí bylo rychlejší.

Naposledy editováno 25.05.2023 07:48:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 09:34 | Nahoru | #4
Sally06> 150ka je asi fakt blbost, Myslel jsem jen kvůli váze. Já když mám lehkou motorku ,tak mně nevadí když je vysoká.
Motoru se vždycky nějak přizpůsobím, ale začalo mě hodně vadit, Když je špatný Podvozek.
To jsem si uvědomil už před lety na horských kolech, A bral jedině Fox.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist