Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07
2 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Já osobně jsem během přejezdu sahary neměl vůbec žádný problém akorát ten větrák jsem měl zapnutý permanentně. Jediný vážný problém fakt vážný jsem pocítil když jsem se někde za libyjskými hranicemi zahrabal a 4hodiny sem nemohl motorku dostat z písku. Jediné štěstí že jsem měl sebou 8 litrů vody a proto jsem byl relativně v klidu. Jenže benzín navíc, voda navíc váha navíc a už to nejde tak dobře jako s prázdnou motorkou. Jenže s prázdnou motorku je to dobrý dokavaď to jede a jakmile to přestane jet a nemáte tu nezbytnou vodu nebo benzín tak už to začne být hodně špatný. A to už taky plno znalců otestovalo, není nic lahodnějšího než když máte fakt opravdovou žízeň popraskané rty motorka nejede a nikdo nikde. Před takovou cestou se to chce poučit z chyb ostatních a dát si pozor na reklamy od čurčů .
Kdo jezdí něco takového A mám možnost pořídit si vodníka, tak si toho vodníka pořídí. Protože vzducháče na takovéhle akce úplně k ničemu. Kdybych nebyl úplný Neználek v té době, tak jsem si vzducháče nekupoval.
Jenže kdo tam nebyl, tak je chytrý jak rádio a bude doporučovat úplný kraviny. Nejlepší jsou argumenty že na poušti tlnení voda a proto se tam nemůže jezdit na vodníkach to je fakt k popukání. Nebo že vzduchem chlazený motor je mnohem spolehlivější. Je to přesně naopak. Vzducháč se párkrát přehřeje něco tam naprasklé, o čem samozřejmě nevíte a pak vás to někde vypeče.
Naposledy editováno 04.11.2022 16:10:22
Ventilátor na vzducháči jsem naposledy měl na čtyřkolce Honda Foreman 500............a to byl čistokrevný pracák 4x4 se sekvenčním řazením.
Občas je potřeba se podívat, jak to řeší výrobce u silně namáhaných strojích - třeba policejní BMW vzduch (mělo pro určité země - s vysokou letní teplotou) ventilátor na olejovém chladiči. Motorka určená ke stání s nastartovaným motorem a se zapnutou plnou elektrovýbavou (světla, majáky, vysílačka, ventilátor), takže s částečně zatíženým motorem. A nikdy žádné BMW nekousnuli na přehřátí.
Vzduchu bych se nebál. Mě spíše vadí kardan a telelever - ani jedno do terénu nepatří
ZdendaZB píše: Vzduchem chlazená motorka s karburátorem je dobrá Za jediné podmínky musí se tam přidat přídavný ventilátor který ten motor fakt uchladí i když někde bahnité a přitom stojíte.
Kdo jezdí něco takového A mám možnost pořídit si vodníka, tak si toho vodníka pořídí. Protože vzducháče na takovéhle akce úplně k ničemu.
Na začátku bylo - motorka na Ural a na balkán né mezi velbloudy.
Když budu chtit a budu se chovat bezohledně tak utavím i tady v ČR tu tvoji vodou chlazenou 690. Je to jenom o přístupu. Hanzelka se Zikmundem projeli celou Afriku se vzducháčem a nezadřeli ho protože se podle toho chovali. Místo aby tůrovali někde v dunách zahrabaní po břicho nafasovali domorodci lopaty a vykopali je.
Podle mě je mnohem důležitější aby na motorce bylo co nejméně věcí které bych jízdou v terénu poškodil. Shodou okolností to u mě byli vždy problémy spojené s vodním chlazením. Vyvařená voda přes přepad která šla naštěstí doplnit z potoka, vytržená hadice od vodního chlazení, klacek zapíchnutý naštěstí šikovné mezi chladič a kryt. Všechno závady způsobené bezohlednym provozem, protože jsem věděl že se pohybuji pár km od domova, sedlám motorku která je na takovéto hnusárny zkonstruována a v připadě závady ji dotlačím nebo dojdu pěšky.
U závodních endur se až tak moc nehledí na to že by se mohlo něco přihodit, depo je v dosahu - závadu odstraní mechanik. V připadě 690 se zase předpokládá že se budeš pohybovat alespoň na cestě a s nějakým klackem zapíchnutým někde (jako u ostrého endura) se nepočítá. Proto 50kw protože to uchladíme a nějaké hadice kolem motorky neřešíme, co by se jim na cestě mohlo stát.
Jenže ty chceš provozovat sériovou motorku v terénu pro závodní endura bez možnosti zázemí depa a ještě se na místo dopravit po vlatní ose několik tisíc km. Proto bys měl zvážit použitou techniku nebo ubrat na obtížnosti. Jeden kompromis už jsi udělal, vyřadil jsi z výběru EXC500. Nakonec dojde u i k tomu přizpůsobení výběru terénu. Chceš jet na 690 tak si na místě nakonec zvolíš takový terén aby jsi projel bez nějakého přílišného rizika možné závady.
A690 701 s dvěma ventilátory jak to mám udělaný teď ,neutavíš nikde za žádných podmínek. Olejový chladič jak tady někdo radil původně moc nepomůže. To je na nic. To jsem se dočetl na zahraničních fórech a jediné co má smysl je fakt chladit vodu protože ta voda ti zároveň ochladí i volej. Navíc držák s ventilátorem na olej váží půl kila a kdybych dával olejový chladič dopředu na blatník plus vedení plus různé koncovky tak to bude dobrý kilo a půl. Proto jsem to zavrhl.
No a trčící klacky z chladiče u cestovní motorky přesto že to je lehké enduro nepřipadají v úvaze. Sice občas do nějakého humusu zajedu ale vždycky si hlídám abych se nenapíchl.
(Ten google translator co se do něj diktuje píše pěkný kraviny teda. Mění si slova jak se mu zachce.)
Naposledy editováno 06.11.2022 16:56:43
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Výkon motoru motorky kterou provozujete teď není totiž vůbec běžný a nelze ho brát jako nějaký základ. 55Kw ze 700ccm jednoválce to jsou prostě parametry závodního motoru. To že ho KTM vypustila do světa v sériověm motocyklu a navíc se servisními intervaly jaké mají motory s o 20kw nižším výkonem asi chtělo hodně odvahy.
Jacob_M800 píše:
690 je nahoněný motor dělaný na zatáčky a kravení, ne na dálnici. Přežije hodně, po dálnici může jet taky, ale ne na 100% plynu dlouhou dobu.
KTM nevyrábí obecně tuctové motorky na univerzální použití, ale stroje zaměřené nějakým směrem a tak se s nimi musí zacházet.
KubaLC8 píše:
tyhle motory jsou vice nez jakekoliv jine velice nachylne na stav, hladinu a kvalitu oleje, pokud se cokoliv zanedba, motor jde do kytek tak rychel nez stacite rict Kazdej Tejden Motor. Bylo jiz zde receno to, ze to je motorka ktera nebyla stavena kompromisne, jako XT, DR, a kdo vi co jeste. A to uz od doby LC4 640/625/620.
Dukazem budis moje nasledujici zkusenost, LC4 640 utopena v bahnite vode, chcipla sama. Diky narocnosti terenu jsem MUSEL dojet 10km do civilizace, pak doslo ke kompletnimu vzycisteni motoru, ramu, vymene oleje. Bohuzel i tech 10km stacilo k tomu, aby se motor vydrel - klika, pist, loziska na klice proste vsechno co se tam hybalo. cenovka - pres 40t (nedelano v KTM)
Priklad druhy, DR650SE, utopeno v rece, nachcalo tam vyfuckem i sanim. roztazeno autem, odjezd domu, vymena oleje, motorka jezdi do dnes.
JENZE! ty motorky se sobe nemuzou rovnat co do zazitku v jizde, motor, podvozek, ram, brzdy jsou u KTM uplne nekde jinde.
Takze, pokud se o KTM nechces starat, nejezdi na ni.
Oba příspěvky jsou z tohoto vlákna: https://www.motorkari.cz/tema/?t=133072
Naposledy editováno 07.11.2022 09:23:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
kokotsrotmorava píše: po dálnici může jet taky, ale ne na 100% plynu dlouhou dobu.
Oba příspěvky jsou z tohoto vlákna: https://www.motorka...ma/?t=133072 [/quote]
hm, príspevok z 4.9.2012, to ešte bude k tým motorom aktuálne?
A ktorá že to civilná motorka by mohla ísť po diaľnici dlhú dobu na 100% plynu?
A jazdí tak vôbec niekto?
a jestli někdo sedne na utopenou motorku a jede s ní dál, aniž by udělal výměny a nezbytnou údržbu, tak se nemůže divit, že to zničí, ale to by zničil i vzducháč. Bych byl v klidu.
Nechápu proč danej soudruh nešel těch 10km pěšky pro olej filtry a nářadí a nevyměnil to na místě, jakože ušetřil ?
Kdybyl někde fakt mimo a nedalo se dojít, tak mohl aspoň vyvařit vodu z oleje, vysušit filtry a všechno zkontrolovat. Na tohle se nářadí vozí s sebou, ono ho moc není potřeba, pár klíčků.
No a při 100% zatížení zdechne cokoliv a to hodně rychle. Takovou kravinu někdo někde psal, že tak jezdí ?
chce to psát v kontextu aby bylo jasný o čem se bavíme
Naposledy editováno 07.11.2022 13:39:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
jaro27 píše: hm, príspevok z 4.9.2012, to ešte bude k tým motorom aktuálne?
A proč by nebylo? Možná dokonce více než tenkrát. Model 2012 měl 48KW, od 2019 má 55KW. Přijde ti to jako normální výkon jednoválce 700ccm? Když tenhle výkon mají dvouválcové motory +- stejného objemu MT-07, ER-6N, SV650. U které motorky můžeš prohlásit že může jet po dálnici trvale(tj. několik desítek km) cestovní rychlostí 130km/h. Nedělej že nechápeš ten rozdíl.
KTM690 je nadupaný jednovál na kravení, v šasi endura po rozbitých okreskách a polňačkách, motard na dělání bordelu po městě a blbnutí po pěkných okreskách. Na nějaké dálkové přesuny po dálnici to stavěné není. I když se to na nich samozřejmě zvládnout dá. Prostě je to pro vaše stanovené výkonostní a váhové minima a maxima nejlepší kompromis co se momentálně vyrábí. V žádném případě to ale není motorka zkonstruovaná na dálníční přesun 4000km ani pro hard-enduro mimo cesty. To že ji na tyto účely používáte je věc jiná.
Kdybych já hledal motorku pro cestu co plánujete vy(Rusko a balkán, žádná Sahara) rozhodoval bych se mezi DR350SE(preference váhy pro ježdění v cílové destinaci) a XT660Z Tenere(preference spolehlivosti a výdrže na cestě). Vaše volba samozřejmě nebude ani jedna, protože 55KW je prostě rozhodujíci údaj nad který není:)
55kw je nezbytnej výkon na silnici, aby se člověk při těch x tisícovejch přejezdech neunudil k smrti, jako na starým xt, dominátorovi, nebo dr. To byly vydechlý stroje, který prostě mimo terén nejely. A vzducháč už nikdy, žádný výhody jsem tam neobjevil. jen to bylo k zlosti od spotřeby oleje až po problematický chlazení při trialovejch pasážích a na poušti. A navíc ani ta hmotnost nebyla nějak znatelně nižší.
A ještě, ten provoz v terénu ala hard enduro ale je pomalá jízda, s tím se nedá lítat jako s kroskou, protože bys hodně rychle hodil lochnu. Ta motorka je o50 kilo těžší, než je potřeba tyhle aplikace. Takže průjezd hard terénem ano, ale tempem hlemýždím. Navíc ty brašny přímo nad zadním kolem, to je tečka za ostroendurovým ježděním.
(kdo někdy jezdil na ostrým enduru s brašnama vzadu a na smeťáku, tak moc dobře ví o čem mluvím)
Hele a kdo mluvi o tom, že sahara ne. To že se zatím jezdí sever a balkán, neznamená, že sahara nebude třeba opřes rok v kurzu. Musíme počítat se vším. Proto jsem taky tak prožíval extra chlazení stroje a mám dva výkoný větráky na chladičí místo jednoho, teď se obohatí směs a sníží se další zbytečný vývoj tepla. A ještě bych mohl přidat chladič oleje, kdyby to mělo nějaký velký vliv na teplotu oleje, ale náporový funguje pouze při větších rychlostech. A s větrákem by to bylo další kilo a půl navíc a taky otázka kam ho umístit.
Naposledy editováno 08.11.2022 12:22:34
Proste to mušsí být pořádná řacha, aby se motor nezastavil po dalších 1,75 otáčky
Proto raději dvouvál nebo jednobuchový maloobjem.
Naposledy editováno 08.11.2022 22:17:59
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Takže proto všude jezdí na 230 kilovým krámu, velkým a těžkým, protože to díky pořádnýmu krouťáku a výkonu vocpoda hezky projel, písek, kamení, brody. Tam jsou jednoválce s velkým motorem docela naprd, sice jsou lehčí o 65kilo, ale v takovejhle případech nehraje roli.
Je vidět že V. to má na poušti v písku s těžkou motorkou mnohem víc zmáklí, než všichni vostatní, co tam jezdí s malejma a lehkejma, oni to prostě tak neumí jako ON.
Důkaz byl poskytnut, malé lehké stroje jsou mimo hru.
hele co se tyka tlaceni motorky a ohrivani konzerv na ohni tak me prechytracis snadno, ale s technikou asi budes mit trochu problem
Naposledy editováno 09.11.2022 10:43:47
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
až někam Assassine pojedeš s naloženou motorkou, tak se přijedu podívat a pak mě dokážeš, že nekecáš a že budu mít problém ti stačit na nějakým zajímavým treku, ukážeš mě jak se jezdí trialový pasáže na plnej a ve stupčkách, se pak pokocáme tvým padáním mx jezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
no a co je problematický na chlazení vodního motoru ? máš větráky, vodní chladič, olej se chladí taky vodou, kde je ten krátkej provaz ?
že se olej přehřeje, nebo voda přehřeje ? nějaký konkrétnější info podej, příklad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
tak to je po cestine dalsi predmet co jsi ve skole nemel... ono toho bude vic... takze zvlastni skola nebo ten ustav kam chodej policajti
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
jsem policajt, právě jste mě odhalili, každej den zastřelím minimálně jednoho přestupce za to, že třeba vstupuje na trávník, nebo nesbírá bobky po psech
Naposledy editováno 09.11.2022 14:31:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
ZdendaZB píše: ať topí, komu to vadí, volej se chladí bez problémů ...
Tipuji, že to vadí lamelám a oleji. No a potom to vadí nepřímo i tobě, protože se musíš tahat s náhradní sadou lamel, co jsem tak vyčetl z tvého seznamu.
kokotsrotmorava píše: A proč by nebylo? Možná dokonce více než tenkrát. Model 2012 měl 48KW, od 2019 má 55KW. Přijde ti to jako normální výkon jednoválce 700ccm? Když tenhle výkon mají dvouválcové motory +- stejného objemu MT-07, ER-6N, SV650. U které motorky můžeš prohlásit že může jet po dálnici trvale(tj. několik desítek km) cestovní rychlostí 130km/h. Nedělej že nechápeš ten rozdíl.
KTM690 je nadupaný jednovál na kravení, v šasi endura po rozbitých okreskách a polňačkách,...Na nějaké dálkové přesuny po dálnici to stavěné není..... V žádném případě to ale není motorka zkonstruovaná na dálníční přesun 4000km ani pro hard-enduro mimo cesty...
Kdybych já hledal motorku pro cestu co plánujete vy(Rusko a balkán, žádná Sahara) ... XT660Z Tenere(... protože 55KW je prostě rozhodujíci údaj nad který není:)
V prvom rade jedno ujasnenie. 55kW niekde ako podmienku spomínal Zdenda. Ja nie. Nikdy. Lebo ja dlhodobo tvrdím, že mne by stačilo aj 35kW.
Ale to je spoločná choroba určitej skupiny ľudí, ktorí si myslia že to, čo napíše Zdenda, automacicky platí aj pre mňa.
Skutočne som nepochopil o čo rozprávaš ohľadom trvalej 130 na diaľnici. To som dával aj na 35kW motorke a so 690 držím 140 tacho furt keď sa mi chce a potrebujem to.
No ale najprv niekto napíše že motor zo 690 je len na bláznenie, zatáčky a kraviny, ďalší napíše že je to závodný motor a uzavrie sa to tým, že to nie je motor na diaľnicu.
Bábo a teraz si vyber.
A ja mám z toho len srandu, lebo ja tie tisíce km po asfalte na tomto motore dávam.
Pre niekoho neodporúčané, pre iného nemožné. V mojom podaní proste zázrak.
No a nakoniec mi je odporučená krava XT660Z Ténéré, ktorú som mal a vymenil som ju práve za 690 a dôvod bol len jeden. Opakujem, len jeden. A to bola hmotnosť motorky.
A popri tej nižšej hmotnosti som dostal lepší motor a lepší podvozok.
Ale v téme "Ľahké enduro" mi niekto odporúča 185 kg motorku.
To bude asi odporúčanie od nejakého zasierača vlákien.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
vilemx píše: Tipuji, že to vadí lamelám a oleji. No a potom to vadí nepřímo i tobě, protože se musíš tahat s náhradní sadou lamel, co jsem tak vyčetl z tvého seznamu.
Lamely vozím, protože je to životně důležitá věc pro jízdu a v trailovejch pasážích se nadměrně opotřebovávají. To nemá nic společnýho s jízdou na malý otáčky. Tam nespojkuju. A kdybych jezdil stylem Vilém a další a jezdil jen dobrý cesty a vyjímečně nějakej horší úsek, tak spojku s sebou vůbec nevozím. Navíc jezdí v tlupě a motorku klidně někam dotáhnou na laně, tak na co lamely a že tím pak budou omezovat zbytečně ostatní není důležitý.
Když nespojkuješ, tak se spojka nevopotřebovává a ani nesviní a nezahřívá olej. Ale i přesto jsem po úpravě chlazní nikdy neměl problém s přehřátím, to jsem psal. Ani při trialový jízdě, nebo někde při tlačení.
Naposledy editováno 09.11.2022 15:15:06
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Je to jako medwed a další neználci, co kopírujou bláboly o tom, že exc vydrželo 40 tkm bez zásahu do motoru s 3 tisíce olejovým intervalem . A pak se jinde zase vztekají a nadávají na mě. Fakt to je banda hlupáků, nemůžu si pomoct.
Já jezdím 110 kvůli hučení helmy a zbytečný únavě navíc + to navíc žere. Jinak ta motorka jede permanentně kopec nekopec 130 a vůbec jí to nevadí. A mít štít tak budu těch 130 taky jezdit.
Jednoduše, přestaňte opruzovat s nesmyslnejma krávama co váží plný nad 200 kilo a nemají o tolik větší výkon. Na fechtly typu crf a další kraviny zapomeňte, to nás fakt nezajímá. Nahoďte raději 125 suchou hmotnost 35 kW s intervalem 8-10 tkm, vdou chlazenej, žádnou starou jawu. To bude vyjímečnej přízpěvek k tématu.
Naposledy editováno 09.11.2022 15:22:03
ZdendaZB píše: Lamely vozím, protože je to životně důležitá věc pro jízdu a v trailovejch pasážích se nadměrně opotřebovávají. To nemá nic společnýho s jízdou na malý otáčky. Tam nespojkuju. A kdybych jezdil stylem Vilém a další a jezdil jen dobrý cesty a vyjímečně nějakej horší úsek, tak spojku s sebou vůbec nevozím. Navíc jezdí v tlupě a motorku klidně někam dotáhnou na laně, tak na co lamely a že tím pak budou omezovat zbytečně ostatní není důležitý.
Když nespojkuješ, tak se spojka nevopotřebovává a ani nesviní a nezahřívá olej. Ale i přesto jsem po úpravě chlazní nikdy neměl problém s přehřátím, to jsem psal. Ani při trialový jízdě, nebo někde při tlačení.
Aha, Takže v trialových pasážích:
- nejezdíš na nízké otáčky,
- spojkuješ.
Z toho mi vychází, že spojkuješ ve středních nebo vysokých otáčkách. Jiná možnost ve tvém příspěvku není. Potom se nedivím, že vozíš lamely a upravuješ chlazení, abys neměl problémy.
No a já blbec spojuju pokud možno až na hranici volnoběhu, takže lamely nevozím s chlazení mám sériové bez úprav (část sezóny jsem jezdil dokonce jen s jedním chladičem, navíc z Transalpa, který je menší). A trialové úseky zásadně vůbec nejezdím. To betonové korýtko je totiž vyloženě trasa pro závody supersportů a Moto GP
Naposledy editováno 09.11.2022 17:30:48
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Běž radějí napsat kompletní seznam vybavení do tématu, ať to dokončíme.
Naposledy editováno 09.11.2022 17:39:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
ZdendaZB píše: Nahoďte raději 125 suchou hmotnost 35 kW s intervalem 8-10 tkm, vdou chlazenej
Neexistuje. Tecka.
Kompletní seznam možná napíšu, až se zase budu někam balit. Aha, jenže nepojedu sám. A nebudu dva měsíce mimo jakýkoliv obchůdek nebo místo, kde sa dají doplnit zásoby. Takže vlastně nic psát nebudu, protože to je pro tebe bezpředmětné.
Naposledy editováno 09.11.2022 20:11:44
S.h.I.t. píše: Neexistuje. Tecka.
To víme taky. Nic novýho pod sluncem.
A kdo jezdil někdy trialový pasáže přes spojku tak ví, že né vždy to jde jen na malý otáčky. A každej taky ví, že nějaký přehřívání vodního jednoválce s dostatečným chlazením je nesmysl. Vilém sem pořád píše kraviny.
No a poučtní cesty, ty horší a těžká motorka to je echotvní krávovina. Kdo jezdí s 230 kilovou motorkou po sahaře tak jezdí jen hlavní trasy, protože ty vedlejší cesty jsou těžce průjezdný i pro lehký stroje.
Každopádně téma uzavíráme, nervózní borce jsem zakázal a bude klid. Sám taky odcházím.
Naposledy editováno 09.11.2022 23:00:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
WR250F x EXC500 hlučnost, vibrace Yamaha WR 250F, KTM EXC 500 F | ZdendaZB | 4 | 22.10.2024 v 16:49 ZdendaZB |
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F | Propiska7 | 13 | 22.10.2024 v 13:48 ZdendaZB |
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 392 | 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 5 | 6.10.2024 v 09:43 erbe |
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 132 | 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB |