globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

9.11.2022 v 14:34 | Nahoru | #1

ZdendaZB píše: ať topí, komu to vadí, volej se chladí bez problémů ...


Tipuji, že to vadí lamelám a oleji. No a potom to vadí nepřímo i tobě, protože se musíš tahat s náhradní sadou lamel, co jsem tak vyčetl z tvého seznamu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

9.11.2022 v 15:12 | Nahoru | #2

vilemx píše: Tipuji, že to vadí lamelám a oleji. No a potom to vadí nepřímo i tobě, protože se musíš tahat s náhradní sadou lamel, co jsem tak vyčetl z tvého seznamu.



Lamely vozím, protože je to životně důležitá věc pro jízdu a v trailovejch pasážích se nadměrně opotřebovávají. To nemá nic společnýho s jízdou na malý otáčky. Tam nespojkuju. A kdybych jezdil stylem Vilém a další a jezdil jen dobrý cesty a vyjímečně nějakej horší úsek, tak spojku s sebou vůbec nevozím. Navíc jezdí v tlupě a motorku klidně někam dotáhnou na laně, tak na co lamely a že tím pak budou omezovat zbytečně ostatní není důležitý.
Když nespojkuješ, tak se spojka nevopotřebovává a ani nesviní a nezahřívá olej. Ale i přesto jsem po úpravě chlazní nikdy neměl problém s přehřátím, to jsem psal. Ani při trialový jízdě, nebo někde při tlačení.

Naposledy editováno 09.11.2022 15:15:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 18 7.12.2022 v 16:55 lopata75


TOPlist