WSBK – Pole position pro Sykese, Cluzela a Savadoriho

V Assenu měli jezdci dopoledne velmi náročné podmínky. První ranní jízdy jeli při teplotách pod deset stupňů, což je pro motorky skutečně prazvláštní klima. Každopádně nepršelo, byl slunečný den a teploty šly na maximum kolem patnácti stupňů. Pole position v prestižní superbikové kubatuře získal Tom Sykes, v supersportech odstartuje první Francouz Jules Cluzel a Lorenzo Savadori je jezdcem, který vyhrál kvalifikaci Superstock 1000 v níž Ondřej Ježek obsadil páté místo. Českým týmům se dařilo, protože u Intermota startuje Patrick Jacobsen třetí a Lucas Mahias sedmý. Spokojeni budou také u SMS Racingu, kde Němec Kevin Wahr vybojoval dvanáctou příčku na startu. Posledním bodem sobotního programu je závod Superstock 600.

Kapitoly článku

Superstock 1000 – 3.volný trénink

Pokud byla v pátek zima, tak sobotní ráno bylo v tomto ohledu ještě horší. Teplota pod deset stupňů neslibovala ideální přilnavost, ale i přesto byli jezdci, kteří dokázali zajet rychlejší časy než v předchozích dvou trénincích.

Hned první tři jezdci byli v sobotu dopoledne z celého víkendu nejrychlejší. První Roberto Tamburini (Team MotoxRacing) zajel čas 1'38,160 sekundy až v samotném závěru tréninku čímž překonal dvojici Florian Marino (MRS Yamaha) a Ondřej Ježek (Triple-M by Barni), který na jezdec BMW Tamburiniho ztratil jen devadesát tisícin.

Časy do pátého místa zajeli Lorenzo Savadori (Nuova M2 Racing) a Fabio Massei (EAB Racing Team), nicméně v kombinaci časů všech tří tréninků je čtvrtý Raffaele De Rosa (Althea Racing) s maximem z pátečního odpoledne, sobotní čas pak stačil Lorenzovi Savadorimu na celkové páté místo.

Časový harmonogram.

Superstock 1000 FIM Cup – 3.volný trénink (kombinace FP1+FP2+FP3)
8°C, dráha suchá, 8°C, vlhkost: 80%

1 - # 2 - TAMBURINI Roberto - BMW S1000 RR - 1'38.160
2 - # 21 - MARINO Florian - Yamaha YZF R1 - 1'38.223 - +0.063
3 - # 69 - JEŽEK Ondřej - Ducati 1199 Panigale R - 1'38.250 - +0.090
4 - # 35 - DE ROSA Raffaele - Ducati 1199 Panigale R - 1'38.281 - +0.121
5 - # 32 - SAVADORI Lorenzo - Aprilia RSV4 RF - 1'38.293 - +0.133
6 - # 43 - MASSEI Fabio - Ducati 1199 Panigale R - 1'38.332 - +0.172
7 - # 67 - STARING Bryan - Kawasaki ZX-10R - 1'38.469 - +0.309
8 - # 8 - VALK Kevin - Kawasaki ZX-10R - 1'38.485 - +0.325
9 - # 28 - MOSER Marc - Ducati 1199 Panigale R - 1'38.553 - +0.393
10 - # 98 - LANUSSE Romain - Kawasaki ZX-10R - 1'38.581 - +0.421
11 - # 20 - BARRIER Sylvain - Yamaha YZF R1 - 1'38.584 - +0.424
12 - # 11 - GUARNONI Jeremy - Yamaha YZF R1 - 1'38.757 - +0.597
13 - # 88 - COGHLAN Kev - Yamaha YZF R1 - 1'38.799 - +0.639
14 - # 71 - BERGMAN Christoffer - Yamaha YZF R1 - 1'39.259 - +1.099
15 - # 44 - DE BOER Danny - Yamaha YZF R1 - 1'39.442 - +1.282
16 - # 94 - LUSSIANA Matthieu - Kawasaki ZX-10R - 1'39.711 - +1.551
17 - # 119 - MAGNONI Michele - Yamaha YZF R1 - 1'39.742 - +1.582
18 - # 23 - SALVADORI Luca - Ducati 1199 Panigale R - 1'39.862 - +1.702
19 - # 74 - CALIA Kevin - Aprilia RSV4 RF - 1'39.897 - +1.737
20 - # 99 - COVEÑA Tony - Ducati 1199 Panigale R - 1'39.960 - +1.800
21 - # 77 - TESSELS Wayne - Suzuki GSX-R1000 - 1'40.520 - +2.360
22 - # 3 - SUCHET Sebastien - Kawasaki ZX-10R - 1'40.593 - +2.433
23 - # 41 - D'ANNUNZIO Federico - BMW S1000 RR - 1'40.826 - +2.666
24 - # 39 - PAGAUD Randy - Kawasaki ZX-10R - 1'41.362 - +3.202
25 - # 55 - MARCHIONNI Fabio - BMW S1000 RR - 1'41.589 - +3.429
26 - # 93 - BUTTI Alberto - Kawasaki ZX-10R - 1'42.246 - +4.086
27 - # 16 - CASTELLARIN Remo - Yamaha YZF R1 - 1'42.296 - +4.136
28 - # 51 - VIONNET Eric - BMW S1000 RR - 1'42.392 - +4.232
29 - # 56 - SEBESTYEN Peter - Kawasaki ZX-10R - 1'42.528 - +4.368
30 - # 27 - CECCHINI Riccardo - Kawasaki ZX-10R - 1'42.809 - +4.649
31 - # 15 - DUMAS Mathieu - Kawasaki ZX-10R - 1'43.351 - +5.191
32 - # 9 - CAVALLI Francesco - Kawasaki ZX-10R - 1'43.488 - +5.328
33 - # 13 - SANCHIONI Federico - Kawasaki ZX-10R - 1'43.586 - +5.426
.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)
Vladimír Rejda - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist