TT: Redding v pátek na Man nepojede

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Evo (411) napsal 07.06.2014 v 23:43+2

Prirodnaci a dromari to jsou rozlicne discipliny a moc bych to nesrovnaval.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 07.06.2014 v 19:29

PERÉZ - žeby se chystaly závody aut na IoM - TT ?

PERÉZ (136) napsal 07.06.2014 v 13:10+1

nuvolari beru tak že když by jeli jezdci motogp společný závod s příroďákama třeba právě to TT, tak by to bylo hodně zajímavé a jak říkám někteří manekýni by dostali pěkně na pr... a když by přírodňáci jeli okruhy tak by to bylo tuplem zajímavější.
A ještě jedna věc hodně jezdců motogp nevlastní motorku na ježdění po komunikaci a naopak ani nechtějí v normálním provozu jezdit, že prý nejsou sebevrazi atd. ale to k tomu článku už nepatří.
Nechápu jak S.R. spojuje jízdu autem ve vesnici a závod motocyklů světového věhlasu.

mamba54 (1340) napsal 06.06.2014 v 10:01+1

Ogg - To už zavádíš trošku jinam, ač uznávám, že to tak je. Ale zde je diskuse nad slovy a ne/činem jednoho mladého okruháře, který přišel o přátele k nimž měl, na rozdíl od nás pisálků, osobní vztah.

Ogg (387) napsal 06.06.2014 v 09:46+3

Tak to vypadá, že tu máme dva tábory. Jedni, co jsou zastánci přírodních závodů a mají rádi jezdce a tyto závody na okruzích typu Man TT apod.

A druzí, kteří jsou spíš pro okruhové ježdění a upřednostňuji (nejen komerční) závody na bezpečných automotodromech.

Nic na tom není, napíšu jen jedno: každého volba!

Ovšem je potřeba si říct, že ti chlapi, kteří jezdí tyto závody (na přírodních okruzích) nepočítají až tak moc, že by se jim něco mohlo stát, oni jdou do těch jízd asi tak, jako běžný občan, když sedne na motorku a jede se projet za město. Tak jako tak, můžete přijít o život, ať už na přírodnich okruzích či ve městě kde to do vás někdo může našít.

Já se přiznám, že já mám strach, proto se zaměřuji jen na okruhové závodění a jezdím pokud možno bezpečně a nepotřebuji - nemůžu riskovat. Nemám na to. Mám se moc rád !

Pokud je tu někdo, kdo má rád kompromis mezi automotodromy a ppřírodních orkuzích, řeknu jen jedno: Bé eS Bé!

Pěkný letní den z Hradu.

Kevin34 (255) napsal 06.06.2014 v 09:45

Cabasekxxx:

Cabasekxxx (49) napsal 06.06.2014 v 09:25+3

Věřím, že Scott to nemyslel zle. Jen prostě podlehl příliš čerstvím emocím a volil nevhodná slovat. Kdo znás by v takové situaci těm emocím nepodlehl.

Kevin34 (255) napsal 06.06.2014 v 08:23-1+1

Některé komentáře tu ani nejde komentovat.A vůbec se divím že k tomuto článku diskuze vůbec je..

IvanDvoutakťák (5074) napsal 06.06.2014 v 08:21-4+2

Píšeme tady naše názory na rozhodnutí S.R., to neznamená, že
kritizujeme S.R. samotného. Ovšem po tak dlouhé době na okru-
zích(motocyklových!), by snad neměl publikovat přirovnání o
jízdě AUTEM 120 mph přes obec a ještě"demontovat" dvě kola
a karoserii TO je, aspoň podle mně, nefundované i ne-
přesné . Chtěl se vyhnout akci, na které původně přislíbil
účast a po neštěstí dvou jeho přátel to formuloval docela
kostrbatě. Na druhé straně, přátelské vztahy jsou mezi vše-
mi jezdci TT - o tom ví určitě nejvíc Michal Dokoupil .

crxjet (258) napsal 06.06.2014 v 07:42-1+4

naprosto s nim souhlasim, kazdy ma pravo uctit pamatku po svym, delat nekomu saska krouzenim po silnici, kde se zabil jeho kamarad, mozna nekomu nevadi, ale nekomu proste jo...jinak TT jsou nejkrasnejsi zavody co znam, ale tvrdit, že jezdci TT jsou lepsi nez "reklamni panaci" z Moto GP , to je pekna 3,14čovina

mamba54 (1340) napsal 06.06.2014 v 07:35-1+7

Každý den, každou hodinu i minutu někdo umře. Nijak zvlášť to neprožívám, dokud nejde o člověka z mého blízkého okolí. I proto chápu Reddingova slova. Pro nás fandy je to jen chvilkově smutná událost, kterou zaregistrujeme, ale pokud toho člověka neznáme z osobního kontaktu, za pár týdnů si už nevzpomeneme. Proto nemohu kritizovat Redingův postoj. A netýká se to jen TT.

DOMINATOR (1260) napsal 06.06.2014 v 07:30-4+3

Muj nazor je že jsou to debilni závody každy kdo to jede musi počitat že se muže rostřelit s fatalnimi následky.

Le-Corbusier (432) napsal 06.06.2014 v 00:28-2+7

Panove nechapete jednu věc-on žadné čestné kolo jet nechtěl, protože by tím podporoval věc kterou prostě podpořit nechtěl. Byl by to projev neúcty k jejich smtrti.

Ještě si tady dokonce Ivan dvoutakťak troufne označit jeho názory za nefundované!

Biker_xx (2319) napsal 06.06.2014 v 00:06-1+10

Nevím, proč ho kritizujete? Vždyť to napsal naprosto perfektně. Řek, že jemu osobně to přijde už za čárou, přesto to respektuje a jezdci maj jeho obdiv. A že se mu nechce dělat nějaký sponzorský divadýlko na místě, kde se mu zabil někdo blízkej je taky naprosto v pořádku...

Nuvolari (2329) napsal 05.06.2014 v 23:16-3+7

PERÉZ: takže přírodňáci jsou borci, zatímco okruháči jsou reklamní panáci, tak jsi to myslel? Tak podle mého je mezi nimi rozdíl ve dvou věcech. Přírodňáci mají posunutý pud sebezáchovy hodně dolů - to je to, co z nich - podle tebe - dělá borce. Druhý rozdíl je v jezdeckém umění a to ať si každý přebere podle svého, já bych si vsadil na toho reklamního panáka.

ce803 (13) napsal 05.06.2014 v 22:29+7

Chápu to tak, že bere i ohledy na jejich rodiny, které se s tím evidentně jen tak nesrovnají...

1100Virago (3052) napsal 05.06.2014 v 22:08-2+7

S Reddingem nesouhlasím. Kdysi tam lítali střelci v civilním oblečení a na hlavě měli kokosáky. Maximální rychlosti nebyly o tolik nižší a nebezpečí bylo mnohem horší.

Ale jeho postoj naprosto chápu. Kdyby mi tam během pár dní zemřeli dva dlouholetí přátelé, taky bych tam nejel dělat atrakci pro diváky. Čímž neupírám ostatním, že na to mají jiný názor. Každý jsme jiný.

strakon (542) napsal 05.06.2014 v 21:45-2+4

Tak jak psal IvanDvoutakťák, to čestné kolo by byla dobrá závodnická pocta zemřelému příteli, co se dá dělat, Redding to asi vidí jinak i než třeba já

jirka34 (194) napsal 05.06.2014 v 21:41-1+5

Já mu rozumím. Těžko si představit, že bych jel okolo místa, kde se mi zabil kamarád, a přitom bych máváním zdravil diváky. To ale nemění nic na tom, že TT je nádherný závod...

PERÉZ (136) napsal 05.06.2014 v 21:35-9+4

Ať jede k nám do Dymokur, jest-li se teda závody ještě pojedou. Tady je to na zdravení a výletní kolečko po trati hodně bezpečné.
Jednou je to závodník, tak musí počítat s rizikem, že je možné když do cíle nedojede ani sanitkou. Už jsem to tu psal před pár lety, že někteří borečci z motoGP by sra.. magi v kostkách, když by tam měli závodit. Jezdit přírodní okruhy a ne jenom TT umí jen opravdu borci a ne reklamní panáci.

Nuvolari (2329) napsal 05.06.2014 v 21:12-6+5

Koukám, že tady každý rozumí motorkám líp než Redding, no tak už to chodí...

Mr.Dreamer: asi si vůbec neuvědomuješ nelogičnost toho co jsi napsal. Přesně jak píšeš, motorky jsou podstatně ovladatelnější a lepivější v zatáčkách. A to umožňuje jejich rychlejší průjezd a tím se i zvyšuje riziko pádu při větší rychlosti. Takže tvůj argument jenom potvrzuje to, co psal Scott.

Mr.Dreamer (46) napsal 05.06.2014 v 20:45-5+5

Chápu jeho pocity, ale s některými výroky silně nesouhlasím:
"Současné motocykly jsou pro silniční závody příliš pokročilé."
To podle mě vůbec není pravda, naopak dnešní motocykly jsou ve své maximální rychlosti lépe ovladatelné než ty starší stroje. Vždyť ta maximální rychlost tolik nestoupá, ale celkově zajíždí lepší časy hlavně kvůli ovladatelnosti.
Většina nehod je kvůli nějaké chybě jezdce a tu může udělat na jakémkoli stroji, naopak lepší pasivní ochrana jezdce nyní znamená, že hodně pádů končí zraněním a ne smrtí a hodně zranění je mnohem mírnějších.
Také si myslím, že něco takového říkat je trochu neúcta k těm, kteří ty motocykly na tom okruhu zvládají velmi dobře a jasně ukazují, že na to mají .

"To jsou závody smrti. Ti, kteří závod dokončí cítí úlevu, že dosáhli cíle a znovu vidí své milé."
Vždyť ti jezdci mluví zcela opačně, to si vymýšlí?

ZdenyGSXR (127) napsal 05.06.2014 v 20:39+4

Tohlek je určitě jeho rozhodnutí,nebral bych mu to..Já bych třeba na jeho místě jel.

fourman (87) napsal 05.06.2014 v 20:13-3+14

TT se nestalo nebezpečným s aktuálními motocykly, to totiž nebezpečné bylo vždy. Ono totiž už motocykly 60´ let, jako například Honda RC181, uměly jet 260km/h. Ale to asi Redding neví. Dnešní TT není o nic nebezpečnější než před 50 lety.
Samozřejmě že Reddding má právo na své rozhodnutí, ať už je jakékoli, a je třeba ho respektovat. Jak už ale napsal Ivan, uctění památky právě čestným kolem pro někoho, který právě tento závod miloval, to by dávalo asi větší smysl.
Reakce Reddinga mi přijde, že teprve až tento týden zjistil, že vlastně na Manu může dojít i k úmrtí, a kdyby nezemřel právě jeho známý Bob, tak by tam vesele objížděl čestné kolo, protože by mu to nedošlo.
Každý jezdec jede na tento závod dobrovolně. Zaslouží si obdiv? To už je na každém. Zaslouží si ale neúctu? To určitě ne. Ikdyž jsem vyrostl na brněnském okruhu, tak chovám i úctu a obdiv k přírodním okruhům, které mají i zvláštní atmosféru. Tento závod patří určitě k nebezpečným sportům, ale není o tolik nebezpečným jako některé jiné. Je hodně podobný autovým reallym, kde jezdcům stejně nepomůže karoserie vozu při nárazu ve 150-200km/h do stromu. Vzpomeňme na Hailwooda, Hislopa a Mcrea, kteří toto všechno přežili aby zahynuli paradoxně při běžných činnostech.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 05.06.2014 v 19:25-11+6

Za mně bych to uzavřel tak,že S.R. zaujal postoj bližší
někomu, kdo nikdy neměl s motocyklovými závody na
okruzích nic společného, než lze očekávat od jezdce MS

RomanSS (512) napsal 05.06.2014 v 19:13+15

Já bych ho za to nekritizoval, zemřel mu tam jeho blízký člověk, tak chápu, že se mu tam (když je to čerstvé) nechce. I to afektované kritizování bezpečnosti se dá pochopit...

SLEEPER (1002) napsal 05.06.2014 v 19:12-3+18

Ja s Redding v podstate souhlasim. Taky bych nemel naladu jet na trati, kde umreli jeho pratele a pritom jeste zdravit divaky.
Jet na prirodaku 320kmh je strasna magorovina, ale moc pekne se na to diva, samozrejme do te doby, nez se neco stane...

Yamasaki (394) napsal 05.06.2014 v 18:45-9+7

Pussy... Misto toho aby prijel a cestnym kolem vzdal hold jeho kolegovy, tak si tady vyliva sricko. On si vybral umelou MotoGP, kde je sice riziko zraneni znacne, ale umrti jsou vzacna, ikdyz bohuzel ani ty se GP nevyhybaji. Oni si vybrali road racing, kde rizika vaznych zraneni nebo fatalit jsou obrovske, ale slavy ani velkych penez se vetsinou nedockaji. Delaji to co miliju a rizika si uvedomuji, Redding ma sice pravo na svuj nazor, ale "zavod smrti" si mohl odpustit

xjr008 (89) napsal 05.06.2014 v 18:26-2+16

Má svým způsobem pravdu a chápu ho...Je jen na něm, jak se k tomu postaví, a když zvolil toto řešení,určitě ví co dělá

petridas (275) napsal 05.06.2014 v 18:12-26+4

Reding je vuuuuul

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist