Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ať se daří,Indiane.Ale troufnu si tvrdit,že by mi taky různorodost pole chyběla,stejně,jako Perňovi.Vždyť krom Triumphu je to sám řadový čtyřvál.A brumlání Duc,nebo KTM by mi scházelo.
ono je Ivane taky hodně důležitý to jakej si a zda tě případné úspěchy změní, nebo zůstaneš svůj...to platí obecně v lidský činnosti a ve sportu obzvlášť...a v tom našem..bylo a je hodně jzedců, kteří i po úspěších zůstali fajnovými lidmi...srdce na dlani..Indian, Kamil, Jirka Brož...ale jsou tací, co si myslí, že jim už svět leží u nohou...pokora je u sportovce velká věc
Těrlicko je okruh spíše rychlostní a vždy se tam bylo na co dívat, kdysi to mělo něco do sebe, možná i z pohledu ,že spousta věci se zakazovala a bylo aspon něco k vidění, možná taky, že jsme byli mladí a tím více to ,,žrali" , ale na druhé straně nešel tam někdo kdo rád nečichal k benzínu
Je dobře, že se závody do Těrlicka vrátily a fungují dááál
Kolem INDIHO se furt něco děje,Larry
Perňovi byh chtěl oponovat, že jde o závodjezdců
a venkoncem nezáleží na čem sedí... Za bolševika Svazarm
zakazoval čs.jezdcům zahraniční stroje,ale např. na Těrlic-
ku bylo těm tisícům "havířů" u trati fuk a šum, na čem jede
např. Bohuš Staša, hlavně že "pobil" cizince ...
před lety jsme byli na Hungáči...jel tehdy na Mrtvolově...a vyhrál...je pravda že Čihák sebou seknul...ale Indian vyhrál jeden ze závodů MMČR..na ty závody a na tu prdel kolem...nikdy nezpomenu...krásný chvíle
Ve 2008, kdy jsi za náš tehdejší tým jel GEC na Hungaroringu, ti šly okruhy dobře... Dokonce jsme tak jedinej okamžik v sezóně vedli GEC. Jen pořád nechápu, jak se stalo, že když jsem střídal já, byli jsme po pár kolech 16.
Mně by ta litrová třída chyběla
Šestky jsou skvělý, rychlý, ale chybí tam ta rozmanitost biků. 2V, 4V, BigBang, ... Z tohoto úhlu pohledu připomíná závod do 600 "R6 CUP".
Road Racingu fandím, a jezdím na tyhle skvělé závody pravidelně. Je dobře že se Indi nebojí říct, jak se věci mají. "Litrové" biky patří na okruh, ať se radši jedou dva závody "šestek". Jen si myslím, že klíč je nastavit parametry tak, aby pan Omáčka - který neumí na přírodní trati závodit, aby začal na nižší kubatuře a pak se teprve prokousal k silnější třídě. Jenže za předpokladu, že se vejde do kvalifikačního času, který by byl tak přísný, že se do něj stejně vejdou jen ti "co umí"
Indián je borec a bojovník...taky fajn člověk. Rád čtu, že se mu daří a může se soustředit jen na závodění. To ho posune ještě dál v tom co dělá hodně dobře...lítat po jakémkoliv závodním okruhu
Ať se daří,Indiane.Ale troufnu si tvrdit,že by mi taky různorodost pole chyběla,stejně,jako Perňovi.Vždyť krom Triumphu je to sám řadový čtyřvál.A brumlání Duc,nebo KTM by mi scházelo.
Tak letos mi to konecne vyjde a budu Indimu fandit na MANu.
Drzim palce, at vse klape
hm...mě se to tak nejeví...já jsem napsal jen tři jména ze svýho pohledu...jistě těch kluků je daleko víc...Perňa, Bíca, Podlipák atd atd...
Larry: nechci se dotknout Brože, ale zrovna ten mi přijde, že je už na druhý straně
ono je Ivane taky hodně důležitý to jakej si a zda tě případné úspěchy změní, nebo zůstaneš svůj...to platí obecně v lidský činnosti a ve sportu obzvlášť...a v tom našem..bylo a je hodně jzedců, kteří i po úspěších zůstali fajnovými lidmi...srdce na dlani..Indian, Kamil, Jirka Brož...ale jsou tací, co si myslí, že jim už svět leží u nohou...pokora je u sportovce velká věc
Michale preju hodne stesti
Těrlicko je okruh spíše rychlostní a vždy se tam bylo na co dívat, kdysi to mělo něco do sebe, možná i z pohledu ,že spousta věci se zakazovala a bylo aspon něco k vidění, možná taky, že jsme byli mladí a tím více to ,,žrali" , ale na druhé straně nešel tam někdo kdo rád nečichal k benzínu
Je dobře, že se závody do Těrlicka vrátily a fungují dááál
Kolem INDIHO se furt něco děje,Larry
Perňovi byh chtěl oponovat, že jde o závodjezdců
a venkoncem nezáleží na čem sedí... Za bolševika Svazarm
zakazoval čs.jezdcům zahraniční stroje,ale např. na Těrlic-
ku bylo těm tisícům "havířů" u trati fuk a šum, na čem jede
např. Bohuš Staša, hlavně že "pobil" cizince ...
před lety jsme byli na Hungáči...jel tehdy na Mrtvolově...a vyhrál...je pravda že Čihák sebou seknul...ale Indian vyhrál jeden ze závodů MMČR..na ty závody a na tu prdel kolem...nikdy nezpomenu...krásný chvíle
Ve 2008, kdy jsi za náš tehdejší tým jel GEC na Hungaroringu, ti šly okruhy dobře... Dokonce jsme tak jedinej okamžik v sezóně vedli GEC. Jen pořád nechápu, jak se stalo, že když jsem střídal já, byli jsme po pár kolech 16.
no naposled v Brně 2008...aby se vůbec ještě trefil do stopy
Jako profík musíš v Brně alespoň o 5 vteřin porychlit...(hecuji)...
Ať vám letos ty plány vyjdou - mlaďoši
Držím palce, ať se sezóna vydaří
good luck man & Veroniko
Indi, hodně štěstí!
tyjo, tak to se na Indiho na drom pujdu mrknout.
Jaky tam jezdi casy??
Tak hodne stesti a uspechu!
Mně by ta litrová třída chyběla
Šestky jsou skvělý, rychlý, ale chybí tam ta rozmanitost biků. 2V, 4V, BigBang, ... Z tohoto úhlu pohledu připomíná závod do 600 "R6 CUP".
Road Racingu fandím, a jezdím na tyhle skvělé závody pravidelně. Je dobře že se Indi nebojí říct, jak se věci mají. "Litrové" biky patří na okruh, ať se radši jedou dva závody "šestek". Jen si myslím, že klíč je nastavit parametry tak, aby pan Omáčka - který neumí na přírodní trati závodit, aby začal na nižší kubatuře a pak se teprve prokousal k silnější třídě. Jenže za předpokladu, že se vejde do kvalifikačního času, který by byl tak přísný, že se do něj stejně vejdou jen ti "co umí"
Tak s tím Brnem jsi mě potěšil Už se těším!!
Indián je borec a bojovník...taky fajn člověk. Rád čtu, že se mu daří a může se soustředit jen na závodění. To ho posune ještě dál v tom co dělá hodně dobře...lítat po jakémkoliv závodním okruhu