V Laguně nebude chybět ani Dani Pedrosa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 19.07.2013 v 19:04

mike: nechapu co máš na mysli, jak mě zminuješ :o) ten článek jsem tenkrát četl...

PityGPX (949) napsal 19.07.2013 v 19:04

O tom Bradlym se mluví poměrně nahlas, že půjde pryč!

Nuvolari (2329) napsal 18.07.2013 v 23:48

DTSenior35: malá společenská na začátek, navrhoval bych tykání, pokud nebudete mít námitky.
K tomu modelu, co mám na mysli, ano je to tak, jak jsi vyčerpávajícím způsobem popsal. Ale nevidím důvod, proč by na to týmy neměly. Jestliže jsou schopny pronajímat si za 3.500.000 éček satelitní prototyp, tak budou mít na to si za 1.200.000 produkční prototyp koupit a nota bene za rok ho ještě prodat chudšímu týmu ražení Came Loda...Krom toho při zvýšení počtu těchto produkčních modelů, by se ceny mohly dostat ještě výrazně níž... Týmy by se zavázaly předávat výrobci data, aby bylo na základě čeho vyvíjet a všechno by mohlo vesele fungovat. A nebylo by potřeba hrát si na podtřídy tříd...

Evo (411) napsal 18.07.2013 v 21:53

DTSenior35: A takychto zazitkov mame s mikem viac .

DTSenior35 (308) napsal 18.07.2013 v 21:44

No, jako ve vašem sporu nestranný pozorovatel si myslím, že je to skutečně myšleno tak, že "Dovi pro novou sezonu nedostal nabídku na tovární stroj u Hondy ani Yamahy a proto se rozhodl nahradit Rossiho u továrního týmu Ducati". Nedává mi smysl, že by Honda se svou značkou laškovala tak, že by v rámci továrního týmu Repsol jezdil jeden z jezdců s neplnohodnotným materiálem. Mýlit se samozřejmě můžu ...

Evo (411) napsal 18.07.2013 v 21:21

mike99, bohuzial si sa teraz strapnil. Uz davnejsie som ti hovoril, ze mas problem porozumiet pisanemu textu, rozlisit dolezite pasaze od nepodstatnych. Tisickrat som ti napriklad vysvetloval toho Spiesa a ty stale omielas tu svoju pesnicku.
V tomto pripade je to v clanku myslene tak, ze Dovi nedostal tovarnu motorku na sezonu 2013 a preto musel ist do Ducati namiesto Rossiho. Uz ti to vtedy aj myslim niekto vysvetloval, ale ty si ako pokazeny gramofon a tie svoje vymysly tocis stale dokola.Ja myslim, ze aj priemerne inteligentny clovek by mal dokazat pouvazovat nad tym , ze sa moze mylit.

mike99 (322) napsal 18.07.2013 v 20:21

Evo: "podla seba, sudim Teba"? nie vsetci si upravuju informacie z clankov, tak ako sa im hodi. Kazdy nie je ako Ty
Ved daj tu veselu prihodu s Benom Spiesom alebo niekto iny povedal, ze Casey je najlepsi, ale zvysok vety nam sem uz nenapises, nech to vyznieva lepsie?

A co sa tyka toho Doviho, citujem "Jako náhradník byl angažován Andrea Dovizioso, který u Hondy či u Yamahy nedostal k dispozici tovární motocykl."
//www.motorkari...-u-ducati-24581.html

Prosim Ta, ak by si bol taky zlaty, posli to dalej pre PityGPX a 1100Virago. Ja som vas cakal pod tymto clankom, ale zial ste ho asi necitali Vopred dakujem

P.S.: predpokladam, ze Bosso (napriek tomu, ze uz nepracuje ako redaktor pre motorkari.cz) a aj redaktor SpeedWeek.ch si to tiez cele vymysleli. Predsa odbornici od klavesnice vedia vsetko lepsie, vsak?

Evo (411) napsal 18.07.2013 v 17:43

DT Senior35: Ja bych se taky rad neco dovedel o Doviho horsim materialu v Honde. Mam ale obavu, ze si to mike vymyslel. To on rad.

Alamo (207) napsal 18.07.2013 v 15:00+2

Maxiobr:
To si tady asi schytáš, až přijdou "žluťáci"

DTSenior35 (308) napsal 18.07.2013 v 14:49

mike99: nijak jsem neůtočil na Doviho. Po pravdě řečeno, nevím nic o tom, jaké bylo jeho technické zázemí u Repsolu. Pokud bylo jakkoli limitované vůči Pedrosovi či Stonerovi, pak se o tom rád něco dozvím. Navíc na svou případnou omluvu chci uvést, že v letech 2010-11 jsem nesledoval MotoGP zdaleka s takovým zájmem, jako loni či letos. Jinak si nemyslím, že bychom spolu byli v nějakém rozporu. S termínem vypršení smlouvy Bradla teď skutečně nevím, je možné, že máte pravdu. Pokud ano, pak je situace kolem Crutchlowa víc než traskavá. Z toho radost nemám

Maxiobr (257) napsal 18.07.2013 v 14:48+3

Yamaha zkrátka nemá ve zvyku poskytovat tovární podporu mimo hlavní tým... navíc Cal už je dost rychlý tak jako tak, žádné továrně se asi moc nezamlouvá, když je poráží jejich vlastní satelit. Yamaha by asi neměla nic proti tomu, aby Cal přešel do továrního týmu, ale jedna přestárlá italská hamižná superstar to tam blokuje .

mike99 (322) napsal 18.07.2013 v 14:18

DTSenior35: Dovizioso nedal titul, ked jazdil spolu s Danim. Ale ono by to bol taky maly zazrak, ak by sa mu to podarilo s technikou, s ktorou jazdil.

Yamaha si chce Cala udrzat a mozu mu dat zmluvu na rok 2014, pricom Cal chce zmluvu na rok 2014 (v Tech3) a 2015 (v tovarnom time), ale Lin Jarvis mu povedal, ze ak bude chciet Lorenzo s Rossim ostat, tak pre neho nebude miesto v tovarnom time.

Co sa tyka Pola Espargara, tak ten ma zmluvu uz podpisanu a uvazuje sa o tom, ze ak by Cal zostal v Tech3, tak Bradley Smith bude presunuty k Forward Racing, kde by mal jazdit s masinou, do ktorej bude zabudovany motor od Yamahy.

LCR nemusi predlzovat zmluvu so Stefanom, on ma podpisanu zmluvu priamo s HRC aj na rok 2014.

DTSenior35 (308) napsal 18.07.2013 v 14:05

Nuvolari: jestli jsem to správně pochopil, tak to, co mate na mysli, docela dobře fungovalo v letech 1969-72, zejména ve třídách 250 a 350ccm. V té době jezdily cca 2/3 startovního pole s produkčními Yamahami TD2/TD3 ve dvěstěpadesátkách a TR2/TR3 ve třistapadesátkách. Od roku 1972 dokonce velkou čast startovního pole 500ccm tvořily "převrtané" tristapadesatky Yamahy, všechny v rámci víceméně soukromých tymů. V uvedených letech jezdili půllitry rovněž jezdci s produkčními stroji Suzuki a Kawasaki. Nutno podotknout, že v oněch časech určitě nebylo možno o pullitrech mluvit jako o královské třídě, ale to jen na okraj.
Hlavní důvod, proč si myslím, že se vývoj k tomuto modelu nevrátí je to, že pořizovací a provozní náklady na provoz týmu s produkčními stroji jsou dnes řádově vyšší než tenkrát. V oněch časech spousta doslova špičkových jezdců objizděla kromě závodů MS i mezinárodní nemistrovské závody, jako byly např. v ČSSR Jičín, Hořice, Karviná, Piešťany či Prievidza. A nejednalo se mnohdy o průmerné jezdce. Na našich mezinárodních závodech byli k vidění i jezdci z Top10 MS, např. Werner Pfirter, Werner Giger, John Dodds, Ginger Molloy, Walter Villa, Otello Buscherini, Janos Drapal a mnoho dalších. To dnes jednoduše není mozné. Ještě jednou opakuji, dnešní náklady jsou někde naprosto jinde. Proto je asi IMHO návrat k tomu, co máte zřejmě na mysli, nemyslitelný. Bohužel...

DTSenior35 (308) napsal 18.07.2013 v 12:15

IvanD: To jsme na tom podobně, co se toho Cala týká. Jen musím přiznat, že mě na něj docela mrzí, jak si pustil po Sachsenringu "pusu na špacír" ohledně Stefana Bradla. Skutečně si nemyslím, že by mělo být Calovou starostí, jak jezdí či nejezdí s Hondou Bradl, tím spíš, že ve fázi, v níž je aktuálně Bradl (po roce a půl v MotoGP), tak Crutchlow na stupně taky ještě čekal. Trochu si myslím, že se začíná jednat o skutečně "dělostřeleckou přípravu" pro angažmá na příští sezonu. Smlouva u LCR Hondy je určitě tím nejlepším, co může Cala potkat zejména ve výhledu do budoucnosti. Jen je mi trochu líto Stefana, pokud s ním LCR nakonec pod tlakem HRC neprodlouží kontrakt. Obávám se totiž, že 4. místo ze Sachsenringu je pro Bradla obrovská katastrofa, jakkoli jel senzačně. Koneckonců po návratu do boxů bylo celkem zřejmé, že si uvědomuje, co se právě stalo (nebo spíš nestalo)
To, co jsem právě napsal, jsem napsal jako Calův fundamentální a úhlavní fan, viz. můj "avatar". Aby si někdo nemyslel, že se vezu na vlně určité současné vlně "calománie", tak ta fotka je z Brna 2011, tedy z doby, kdy Cal byl ještě v MS za Karlem

Nuvolari (2329) napsal 18.07.2013 v 12:11

DTSenior35: a jsme opět u toho, co tvrdím už dlouho. Zrušit účast továrních týmů, nájmy motorek apod. Ať prodávají produkční prototypy stylu Honda, kdo si koupí, koupí, a fabriky nebudou mít důvod a páky si diktovat jezdecké složení...Nebude žádné dělení na tovární prototypy, satelitní prototypy, produkční prototypy, ART ESA, ART ostatní, CRT, Camelodapešek, atd., atd.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.07.2013 v 11:53+1

Obávám se totiž o Cala - jako ´dyby byl můj vlastní

IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.07.2013 v 11:52

DTS35 : počteníčko

HondaGiRRl (-2) napsal 18.07.2013 v 10:38-2+1

Letos to bude napínavý a boj o titul až do konce A doufám, že titul konečně získá Dani, už by si ho zasloužil

DTSenior35 (308) napsal 18.07.2013 v 10:07

K svému předchozímu příspěvku ještě doplnění, i když ohledně Dani Pedrosy je to trochu Off Topic (to mi promiňte, pls). Podobně dusno jako u LCR mělo být paradoxně i přes výborné výsledky jejich jezdců u Monster Yamaha Tech 3. Tam zase údajně Cal i s Hervém narazili u vedení Yamahy na nesouhlas s tovární podporou u Cala, možná proto, že počítají s obnovením smlouvy jak s Lorenzem, tak i s Rossim po sezoně 2014 (???). naopak na Poncherala Yamaha tlačí, aby "odřízl" smluvně vázaného Bradleyho a posadil na svůj druhý stroj vedle Cala Pola Espargara. Tohle, pokud to tak skutečně je, potvrzuje fakt, že šéfovat satelitnímu týmu Yamahy či Hondy asi není žádná sranda. Na jedné straně na týmech leží veškerá tíha financování leasingu a provozu týmu a zodpovědnost za výsledky, na straně druhé nemohou docela svobodně a nezávisle posadit na "své" stroje jezdce, které chtějí a musí brát ohledy na mateřskou továrnu a její zájmy.

DTSenior35 (308) napsal 18.07.2013 v 09:54

dante: zrovna včera jsem o tomtéž přemýšlel, teda o té paraalele s Massou. Oba dva spojuje to, že ve svých týmech jsou již hodně dlouho, titul (zatím) nezískali, zatímco oba už měli dva týmové kolegy, kteří to po jejich boku dokázali: Schumacher a Räikkonen u Massova Ferrari a Hayden se Stonerem vedle Daniho, přičemž Alonso, respektive Marquez by klidně mohli být už třetími. Sečteno a podtrženo: jediným Daniho kolegou v MotoGP, který nezískal titul, je Andrea Dovizioso. A to je pro Daniho docela problém. O víkendu totiž bylo podle motomatters.com poměrně horko u LCR. Jednalo se prý o to, že se šéfové HRC snažili přesvědčit Cecchinella o tom, že pro LCR by byl pro rok 2014 ideálním řešením Cal Crutchlow. Po příští sezoně totiž končí smlouvy oběma továrním jezdcům a HRC by prý snad velmi ráda viděla od roku 2015 po boku Marqueze právě Crutchlowa.
Z tohoto úhlu pohledu je Daniho pád a zranění na Sachsenringu (navíc v pro něj fantasticky rozjeté sezoně) asi daleko větší pohromou, než jen vynechaný 1-2 závody.

Evo (411) napsal 18.07.2013 v 09:07-1+2

Motofighter: Proc nefandis Rossimu?

gresini (4459) napsal 18.07.2013 v 09:01-1

dante-Dani si ten vynikající tým zaslouží!

dante.peklo (951) napsal 18.07.2013 v 05:40+2

Daniho mám rád co to začal kalit po tratích MS, ale pořád mi tak trochu připomíná Felipeho Massu ve F1 - velice kvalitní jezdec, vždy vinikající tým a materiál, ale zároveň i hodně smůly a nehod a na titul to tím pádem asi nikdy nebude..

Motofighter (471) napsal 18.07.2013 v 00:34-3+2

Titul preji schopnejsimu z tria: Lorenzo, Pedroza, Marq; Rossimu nefandim, tak je mi jedno jak dopadne.

Maxiobr (257) napsal 17.07.2013 v 23:20-1+1

Mareček

Mar_o-46 (219) napsal 17.07.2013 v 22:40-1+2

To já ten titul přeji Marcovi, to by byla naprostá senzace. Teda nejvíce bych ho přál Valemu, ale ten už myslím další titul nepřidá

AKRO (-498) napsal 17.07.2013 v 20:33-4+9

Já zase před Rossim!

Blackforce (661) napsal 17.07.2013 v 20:25-5+2

Přeji mu, aby dojel před Marcem.




TOPlist