Ezpeleta: Plná podpora CRT
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing, Pramac Racing, Suzuki Racing, archiv autora | Zveřejněno: 31.10.2011 | Zobrazeno: 5 699x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProRacing, Pramac Racing, Suzuki Racing, archiv autora | Zveřejněno: 31.10.2011 | Zobrazeno: 5 699x
To mamba54 > Carmello a pouhý hromosvod Dorny ? Všimni si jeho prohlášení. On nevystupuje stylem - sděluji rozhodnutí a názory Dorny. On vystupuje stylem - Jsem za.. Jsem pro to.. ( Já jsem Dorna.. )
P.S.: DVOUTAKT = motor s dvoutaktním pracovním cyklem
LACINÉ "prototypy", to bylo vždy moje!
Derny a "Vážení soudruzi" - ANO
mamba54: ja len vychadzam z toho co sa docitam na nete (vid linky) alebo vidim ci pocujem v tv pri zavodoch.
Aj v roku 2010 bola najvacsia navsteva prave v Brne (teda pokial berieme do uvahy len zavodny den, lebo ine cisla nemam) a cez 100.000 divakov v nedelu sa dostal len Jerez. A tiez aj v roku 2011 najvacsia navsteva v Brne, aj ked nie su zverejnene este vsetky cisla a tazko povedat aka bude navsteva vo Valencii.
Urcite, ze ucast domacich zavodnikov ci vtedy Peska alebo teraz Abaju, zvysuje navstevu na okruhu. Teda aspon si to myslim
Co má návštěvnost v Brně společného s Ezpeletovou PLNOU PODPOROU CRT?
Mike 99: Debata o návštěvnosti zde už mnohokrát probíhala, nechci to sem znovu zatahovat. Jen malou poznámku k tebou uváděnému roku 2007: Ten rok byl, co se týká brněnského automotodromu rekordní. Bylo to způsobeno především tím, že šlo o sezónu, kdy se zcela mimořádně dařilo domácímu českému jezdci Lukáši Peškovi.
mamba54: ano ano, s tym suhlasim, ze Dorna mu ho nekazala. Ano, rozumiem aj tomu, ked je tam narodna ucast. To je taka ceresnicka na torte
Nechcem sem zatahovat navstevnost WSBK. Tak podla tvojich cisiel je to cca 50 % (vypocet 53,5%). Mal som len navstevnost za cely vikend v sezone 2007 a v sezone 2010 to uverejnila Dorna len na zavodny den, takze porovnavat sa to velmi neda. Tak som sa chcel najprv spytat, ze aka je navsteva za piatok a sobotu, lebo som si myslel, ze to predstavuje asi tak 50 % zo zavodu.
Navsteva za rok 2007:
//www.motorkari...nejlepsi--10993.html
Navsteva za rok 2010, cisla za rok 2011 este nie su uplne.
//www.motorkari...gp-a-wsbk-18969.html
Preratal som to s tymi 53,5 % a vychadza znizenie v roku 2010 oproti roku 2007 cca o 15%.
mike 99- Pochopitelně, přestup Rossiho probudil zvýšený zájem, nicméně Dorna mu ho nenařizovala. A příští rok se dá očekávat podobný zájem. Samozřejmě, že sleduji závody i bez účasti našich jezdců, ale s nimi je to lepší. To snad chápeš?! Ke tvé otázočce: Nevím, jak, kde? Přesná čísla návštěvnosti na jednotlivé dny mám pouze z Brna. Pá+So(deštivá)= 83 000, Ne = 155 000. Kolik je to %, si vypočítej sám. Jedno je však zcela jisté. Ta "treninková" návštěvnost MGP je jednoznačně vyšší jako nedělní návštěvnost WSBK. Ale nechci zde zase rozpoutat příspěvkovou válku MGP vs.WSBK.
mamba54:
Podla clanku vidis ako sa Dorna upierala ku Rossimu na Ducati.
Ked si fanusik motoGP, tak si pozries zavod aj tak bez ohladu na to ci tam figuruje tvoj krajan, nie? Ci ty si zacal pozerat zavody MotoGP az ked prisiel Abaja do kralovskej kubatury? Ja ju sledujem aj napriek tomu, ze tam ziadny slovak nejazdi.
Ale mam na teba otazocku. Kolko ludi navstvi zavodny vikend na okruhu pocas piatka a soboty? Samozrejme na kazdom okruhu je to ine, ale asi kolko percent je to z nedelnej navstevy?
mamba54: //motogpsport.autorevue.cz/rok-2011-je-v-pripade-motogp-plny-ocekavani-18162
Ivanedvoucosi: Těžko si budeš moci koupit i v budoucnu v obchodě Kalex, Suter, FTR atd., neboť v Moto2 totiž závodí laciné PROTOTYPY! Zatímco je špatné to, že superbiky jsou sériové motocykly, které by jsi si mohl koupit, ale bohužel je nedostaneš!
Takže když stačí tatrovácký podvozek,aby z Kopřivnické fabriky vyjížděly náklaďáky s nápisem TATRA na masce kabiny
(nevím,jak se to líbí DAFu!), tak k mýmu "úplnýmu štěstí"
chybí už jen maličkost :
MOTOCYKLY Kalex, Suter, atd. i v sériovým provedení...
Anebo ať se dozvídáme, např.že Bradl jede Kalex-Hondu/Hondu-
Kalex a dobudoucna SNAD i FTR-Yamahy, Suter-Suzuki,...
Mamba54 - Píšeš to dobře a je v tom hodně pravdy! Ovšem až na toho Ezpeletu! To je brzda a neštěstí!
Přece slavný šestistovky nebo já nevím jak už se ten objem jmenuje neobsazuje jen Honda. Pořád věřím Ezpletovým kecům, že je nynější Honda cup v Moto2 jen nutným zlem a předstupněm před participací dalších výrobců. Doufám, že to tak bude.
Jistěže byly v minulostiv cupové závody - viz. tovární MV a pak záplava Nortonů. Ale šlo o to, že se zde výrobci mohli prezentovat a měli to povolené. Teď si Honda obsadí všechny třídy a bude to jenom o ní. No tak s tím může souhlasit akorát magor..
Ivan Dvoutakťák- Dovol malý příklad. Nový nákladní automobil Tatra Phoenix z Kopřivnice: tatrovácký podvozek, motor Paccar MX, převodovka ZF, kabina DAF. Ale když ten automobil potkáš na silnici, co řekneš, že projelo kolem? "TATRA"!
mike 99-13:28 Samozřejmě, že se snaží o ZVÝŠENÍ diváckého zájmu. To je nakonec v pořádku. Ale tys včera, ve 23:O9 psal o SNÍŽENÍ diváckého zájmu. Proto jsem se ptal, jestli máš o tom nějaké relevantní důkazy. To, že se někdo snaží o zvýšení stávajícího, přece neznamená pokles stávajícího.
(Jiný článek - "Moto2:Zůstane Honda?")
Ruku na srdce - aspoň tedy já se DOZVÍDÁM(nesleduji),že pod-
vozek je od té-které ladičské/výrobní firmy...,protože se
"taktně mlčí",že všechny mají stejný motor Honda.
V posledních DVOU sezónách(a pouze v Moto2)se opravdu při
uvádění jména motocyklu zmiňuje KALEX, SUTER, TSR, Tech3, FTR. Nakonec už jsme si zvykli(?)i na jména Hyosung, Yuki,
Kentoya, Rieju, Kymco, Shineray, Lifan,
takže i když se ze světa závodů BOHUŽEL vytratila původní
skvělá idea,že Superbike je to,co si všichni můžeme v pondě-
lí po závodě MS koupit v´krámě´,
tak se opravdu ""těším"" na dobu, kdy si my,fandové okruho-
vého sportu budeme(moci)kupovat motocykly KALEX, FTR, TSR,
SUTER, TECH3 a další...
oprava, aby som to spravne napisal: v priebehu sezony sa snazili ziskat Bradla ku LCR od roku 2012, aby sa zvysil divacky zaujem v Nemecku
mamba54: napriklad podla toho, ze velmi chceli Bradla do MotoGP uz v priebehu sezony,aby to pozerali aj nemcuri. Staci ako priklad o zvysenie divackeho zaujmu?
To Akro 00:25- Říkáš, žes nečekal, že jsem takový Ezpeletovec. Nejsem, ale přiznám se, na rozdíl od jiných lidí, že do zákulisí motosportu nevidím. Jsem pouze odkázán jednak na zprostředkované informace, nebo na to, co vidím jako finálový produkt (tj.závody) v TV. Je mi jasné, že Ezpeleta, jako hlavní představitel promotéra seriálu CEO Dorna, je nejviditelnější personou a zároveň nejvyšším hromosvodem pro nářky, nadávky a stížnosti na všechno, co se zdejším odborníkům (kteří do toho, na rozdíl ode mě "vidí" zcela přesně) nelíbí, o čemž hned dopředu mají jasno, že je to špatně. A když pochopitelně při zpětném pohledu na to, co se v minulosti nezdařilo, s logikou generálů po prohrané bitvě, vše jedním šmahem odsoudí a určí jednoznačného viníka - Ezpeletu. Takoví lidé jsou příliš náchylní k tomu, hledat ta nejjednodušší řešení, a´la vyhodit dědka apod. Myslím, že při organizování takového monstr-podniku, jako je MS, jde vždy o najítí kompromisu mezi všemi zainteresovanými, jejichž zájmy a představy mohou být a určitě velice často jsou, zcela protichůdné.
To by bylo takovým problémem stanovit jaké úpravy se na mo-
torech pro Moto2 mohou dělat ?
Už se to objevilo v jiným článku. Motory Honda stojí na sezónu 56 000 EUR včetně průběžných repasí
Zadáním pro Moto 2 bylo razantní snížení nákladů a proto mají motory menší výkon než v SSP. Pokud budou používány libovolné motory, začne honba za koníky, sníží se životnost motorů a ceny poletí nahoru. Neumím odhadnout o kolik, ale jistě to bude významné zýšení nákladů
Je taky pravděpodobné, že velká devíza této třídy, kterou je vyrovnanost (15 až 20 jezdců v 1 vteřině při kvalifikaci), skončí
Ovšem velkým přínosem bude, že to nebude Honda cup
Nechtěl jsem "adresně", ale musím: mě a dalším nevadí Honda Cup Moto2(je to správnej mazec!),ale NAŘÍZENÍ,že všichni budou jezdit motory Honda Ve"dvácách" nebyli
další výrobci GP-strojů,tak se jedilo na tom,co bylo k mání,
ale když začínala Moto2,byly k dispozici motory MINIMÁLNĚ
ČTYŘ ZNAČEK... To nemůže nikdo popřít! A dodávám, Bobusi,
že JE klidně možné, že by v Moto2 po čase jezdili málem
všichni stejnou značku motoru - pokud by se prokázalo,že JE
opravdu o hodně lepší, než ty ostatní...
CBR-rr: tak tak, holt když vyhrávají určití lidé na Hondě x let po sobě, je to v přádku, pokud ale vyhraje někdo jiný, byť jedinkrát, je to špatně...
Tady vůbec nejde o sport!!!
Proc do toho porad nekdo mota jen Hondu? To se jako vsechno meni jen diky Honde? Tak naivni snad ani nikdo nemuze byt. Myslenka CRT prisla davno pred tim, nez nejaka Honda/Stoner valcovali cely pole. Neuveritelny
Lidi nebavi divat se jak pořad vyhrava jedna značka? A že když pořad vyhravala Yamaha, tak to nikomu nevadilo? Zda se mi to nebo když to Rossimu nejede, tak musime ostatni přibrzdit? Lidi kteři se zajimaji o motorky delši dobu, mi určitě daji za pravdu, když jezdil Doohen a byl pět krat mistrem světa za sebou, tak to takovy problem nebyl.
Jak se řika u nas,"dej blaznovi kliče od zachodu a nevyse... se" Vždycky měla Honda navrch, ale nikdy to nebyl takovy problem. Honda po dlouhe době vyhrala titul, ještě neni ani konec sezony a už je zase oheň na střeše
SPV: Tady vůbec nejde o Rossiho. Lidi prostě nebaví koukat pořád na to, jak vyhrává jedna značka. To samé je teď v F1 s Vettelem. Většinový divák (a přiznejme si, o toho tady hlavně jde, ne o nás zažrané fanoušky) Proč bych se díval na závody, když vím, že vyhraje Honda/Red Bull?