Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To prohlášení jezdců jsou vždy takové obecné fráze. Zvláštní, že oba měli podobný problém, takže to není asi individuální chyba v nastavení.
Btw. diskutuje tady ještě MAMBA54?
Mr.Dreamer jen jednou jsem viděl na vytrvalostních závodech Jermana na Kawasaki si během závodu měnit předpětí zadního péra.Ale to je z doby,kdy toto jezdil Michal Bursa.Nic jinýho jsem nezaznamenal.
Jak to mají technicky provedené. Mají jezdci možnost si něco naklikat za jízdy, případně mají kontakt s depem a říci jim, co tam naklikat na dálku, nebo prostě to, co tam hodili v depu, se pojede a smůla, že se změní povětrnostní podmínky nebo právě, jako tady, to najednou nejde?
Zajímá někoho, jak je to s tou výškou přední vidle? Ono totiž byla vždy alchymie nastavit motorku. Teď se mluví pouze o elektronice, ale to mechanické nastavení je pořád základ. Ať je to akcelerace ze zatáček, brždění, opotřebení a volba pneu... Elektronika to pouze doladí k dokonalosti.
Tak u Rossiho to chápu - od začátku víkendu se na motorce necítil, takže zkusili nějak změny naslepo, nepomohlo to, tak jel co mu motorka dovolila.
Větší průšvih je u Viňalese. Protože pokud motorka ve warmupu funguje slibně a v závodě se chová podstatně jinak, to je k po$rání. S tím se nedá nic dělat, než si to nějak protrpět nebo riskovat. Bohužel tohle ukazuje, v jak úzkém rozmezí podmínek Micheliny s podvozkem Yamahy spolupracují.
bpun> To je termin pouzivany Rossiho fanousku pro titul r. 2015. Lorenzo sice vyhral, ale pravy mistr sveta je dle nich Valentino.
Jsem se docetl tady v komentarich.
Jasnacka, ze si delam prdel, ale kdyz Valeho reakce presne zapada do nasi debaty s kamosem.
Oba mame stejne zx10r a hledame nejlepsi nastaveni na okruh.
Vale se mohl stavit, bychom mu to naklikali.
Nedavno se zas Kuba Kornfeil vyjadril k tomu, ze jeho tym nedokaz najit vhodne prevody a to uz mi vubec hlava nebere.
technasia To označení místní experti jsem chtěl dodat v minulém přízpěvku. Jako že budu tímto označen a SLEEPER taky Sere pes, třeba to bylo komunikací mezi emplédem a klimprcajtlíkem. Tomu už asi rozumíš víc
bpun Zase takovou vědu z toho nedělej. Řekl bych, že to SLEEPER trefil. Dopoledne to fungovalo, odpo ne. Akorát to Valemu volat nemusí, ten už to věděl po pár zatáčkách
SLEEPER: No když myslíš Já myslím že mezi těma tuctovkama co máme v garáži my a tovární mašinou za desítky milonů bude asi kapánek rozdíl a jen tak jednoduše se tam vše nevyřeší Protože je mnohdy problém se trefit do toho optimálního okna kde bude motorka nejlépe fungovat, tady jde o setinky, ne o vteřiny...
Ale zavolat můžeš
Valentino, pokud mas problem s pretacivosti a zaroven akceleraci, mas moc popustene vidle. Hmotnost je na predku, a tak ti to hodne pada do zatacek a zaroven motorka nema grip na vyjezdu. Tady si mas najit kompromis, dle profilu trate.
Tvl, jsi se mel ozvat, ja bych ti to vyresil hned.
Jejda to jsem nevěděl a to už je tak dlouho Díky za info kluci.
Karbec_Jikov 07:45: //www.motorkari.cz/tema/?t=172054
Tak jasne že vi moc dobře o co šlo ale nemužou řici že třeba gumy stoji za hovno
Karbec_Jikov: Mamba54 zu bohuzel diskutuje s pilotama nahore.
Mlží.
To prohlášení jezdců jsou vždy takové obecné fráze. Zvláštní, že oba měli podobný problém, takže to není asi individuální chyba v nastavení.
Btw. diskutuje tady ještě MAMBA54?
Mr.Dreamer jen jednou jsem viděl na vytrvalostních závodech Jermana na Kawasaki si během závodu měnit předpětí zadního péra.Ale to je z doby,kdy toto jezdil Michal Bursa.Nic jinýho jsem nezaznamenal.
Jak to mají technicky provedené. Mají jezdci možnost si něco naklikat za jízdy, případně mají kontakt s depem a říci jim, co tam naklikat na dálku, nebo prostě to, co tam hodili v depu, se pojede a smůla, že se změní povětrnostní podmínky nebo právě, jako tady, to najednou nejde?
..nuž, motorsport je raz taky.
Zajímá někoho, jak je to s tou výškou přední vidle? Ono totiž byla vždy alchymie nastavit motorku. Teď se mluví pouze o elektronice, ale to mechanické nastavení je pořád základ. Ať je to akcelerace ze zatáček, brždění, opotřebení a volba pneu... Elektronika to pouze doladí k dokonalosti.
technasia- Kdo to určil? Ty? Tak to bude určitě pravda
Skoda no, mohl byt zajimavejsi zavod, ale i tak Daniho vitezstvi zahralo u srdce .)
Cbr rr.prober se.za blbce jsi tady ty
Tak u Rossiho to chápu - od začátku víkendu se na motorce necítil, takže zkusili nějak změny naslepo, nepomohlo to, tak jel co mu motorka dovolila.
Větší průšvih je u Viňalese. Protože pokud motorka ve warmupu funguje slibně a v závodě se chová podstatně jinak, to je k po$rání. S tím se nedá nic dělat, než si to nějak protrpět nebo riskovat. Bohužel tohle ukazuje, v jak úzkém rozmezí podmínek Micheliny s podvozkem Yamahy spolupracují.
Ach tak...
Mistrem je ten kdo má na konci roku nejvíc bodů, ostatní je jen omáčka okolo.
bpun> To je termin pouzivany Rossiho fanousku pro titul r. 2015. Lorenzo sice vyhral, ale pravy mistr sveta je dle nich Valentino.
Jsem se docetl tady v komentarich.
Co je to termín: "Pravý mistr světa ?"
unavix> Jooo lonsky model jeste vyvijel pravy mistr sveta => Jorge Lorenzo, to se to jezdilo.
Jasnacka, ze si delam prdel, ale kdyz Valeho reakce presne zapada do nasi debaty s kamosem.
Oba mame stejne zx10r a hledame nejlepsi nastaveni na okruh.
Vale se mohl stavit, bychom mu to naklikali.
Nedavno se zas Kuba Kornfeil vyjadril k tomu, ze jeho tym nedokaz najit vhodne prevody a to uz mi vubec hlava nebere.
Rossi se od příštího závodu možná vrátí k loňskému modelu R1. Je to taková šuškanda jedna bába povidala.
Sokol Kvůli tomu banu Rossimu chyběla motivace. Motka byla dobrá Jak skončí kariéru Mad Max, Rossi taky
Vale měl špatně nastavenou motorku, protože MadMax má BAN.
technasia- moje vyjadřeni je, že jsi blbec.
Ale když už jsi tak zvědavy, tak ti řeknu, že nejsem takovy odbornik jako ty a dalši zde.
technasia To označení místní experti jsem chtěl dodat v minulém přízpěvku. Jako že budu tímto označen a SLEEPER taky Sere pes, třeba to bylo komunikací mezi emplédem a klimprcajtlíkem. Tomu už asi rozumíš víc
co tam dělalo těch 50 mechošú?Ale spíš bych to viděl na gumy...
No ještě si počkám na vyjádření zdejších moto gp expertů-dideroja,cbr rr,mad max,capan ...
bpun Zase takovou vědu z toho nedělej. Řekl bych, že to SLEEPER trefil. Dopoledne to fungovalo, odpo ne. Akorát to Valemu volat nemusí, ten už to věděl po pár zatáčkách
SLEEPER: No když myslíš Já myslím že mezi těma tuctovkama co máme v garáži my a tovární mašinou za desítky milonů bude asi kapánek rozdíl a jen tak jednoduše se tam vše nevyřeší Protože je mnohdy problém se trefit do toho optimálního okna kde bude motorka nejlépe fungovat, tady jde o setinky, ne o vteřiny...
Ale zavolat můžeš
Sleeper Zapoměl jsi dodat, že popuštěné vidle způsobují vibrace ve vysokých rychlostech..
Valentino, pokud mas problem s pretacivosti a zaroven akceleraci, mas moc popustene vidle. Hmotnost je na predku, a tak ti to hodne pada do zatacek a zaroven motorka nema grip na vyjezdu. Tady si mas najit kompromis, dle profilu trate.
Tvl, jsi se mel ozvat, ja bych ti to vyresil hned.