Drsný víkend pro tovární Yamahu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Karbec_Jikov (106) napsal 09.05.2017 v 11:08

Jejda to jsem nevěděl a to už je tak dlouho Díky za info kluci.

1100Virago (3066) napsal 09.05.2017 v 10:33

Karbec_Jikov 07:45: //www.motorkari.cz/tema/?t=172054

DOMINATOR (1260) napsal 09.05.2017 v 10:12

Tak jasne že vi moc dobře o co šlo ale nemužou řici že třeba gumy stoji za hovno

koolja (134) napsal 09.05.2017 v 09:52

Karbec_Jikov: Mamba54 zu bohuzel diskutuje s pilotama nahore.

Hogon (75) napsal 09.05.2017 v 08:34

Mlží.

Karbec_Jikov (106) napsal 09.05.2017 v 07:45

To prohlášení jezdců jsou vždy takové obecné fráze. Zvláštní, že oba měli podobný problém, takže to není asi individuální chyba v nastavení.
Btw. diskutuje tady ještě MAMBA54?

koolja (134) napsal 09.05.2017 v 02:00

Mr.Dreamer jen jednou jsem viděl na vytrvalostních závodech Jermana na Kawasaki si během závodu měnit předpětí zadního péra.Ale to je z doby,kdy toto jezdil Michal Bursa.Nic jinýho jsem nezaznamenal.

Mr.Dreamer (46) napsal 09.05.2017 v 01:38

Jak to mají technicky provedené. Mají jezdci možnost si něco naklikat za jízdy, případně mají kontakt s depem a říci jim, co tam naklikat na dálku, nebo prostě to, co tam hodili v depu, se pojede a smůla, že se změní povětrnostní podmínky nebo právě, jako tady, to najednou nejde?

JA-NE (783) napsal 08.05.2017 v 23:44

..nuž, motorsport je raz taky.

TDM851 (4149) napsal 08.05.2017 v 23:26

Zajímá někoho, jak je to s tou výškou přední vidle? Ono totiž byla vždy alchymie nastavit motorku. Teď se mluví pouze o elektronice, ale to mechanické nastavení je pořád základ. Ať je to akcelerace ze zatáček, brždění, opotřebení a volba pneu... Elektronika to pouze doladí k dokonalosti.

CBR-rr (-4) napsal 08.05.2017 v 22:51

technasia- Kdo to určil? Ty? Tak to bude určitě pravda

PeterRRoliver (378) napsal 08.05.2017 v 22:49

Skoda no, mohl byt zajimavejsi zavod, ale i tak Daniho vitezstvi zahralo u srdce .)

technasia (1950) napsal 08.05.2017 v 22:01-1+1

Cbr rr.prober se.za blbce jsi tady ty

1100Virago (3066) napsal 08.05.2017 v 21:55

Tak u Rossiho to chápu - od začátku víkendu se na motorce necítil, takže zkusili nějak změny naslepo, nepomohlo to, tak jel co mu motorka dovolila.

Větší průšvih je u Viňalese. Protože pokud motorka ve warmupu funguje slibně a v závodě se chová podstatně jinak, to je k po$rání. S tím se nedá nic dělat, než si to nějak protrpět nebo riskovat. Bohužel tohle ukazuje, v jak úzkém rozmezí podmínek Micheliny s podvozkem Yamahy spolupracují.

bpun (242) napsal 08.05.2017 v 20:41

Ach tak...

Mistrem je ten kdo má na konci roku nejvíc bodů, ostatní je jen omáčka okolo.

SLEEPER (1001) napsal 08.05.2017 v 20:35-1

bpun> To je termin pouzivany Rossiho fanousku pro titul r. 2015. Lorenzo sice vyhral, ale pravy mistr sveta je dle nich Valentino.
Jsem se docetl tady v komentarich.

bpun (242) napsal 08.05.2017 v 20:25

Co je to termín: "Pravý mistr světa ?"

SLEEPER (1001) napsal 08.05.2017 v 20:22+5

unavix> Jooo lonsky model jeste vyvijel pravy mistr sveta => Jorge Lorenzo, to se to jezdilo.

SLEEPER (1001) napsal 08.05.2017 v 20:20

Jasnacka, ze si delam prdel, ale kdyz Valeho reakce presne zapada do nasi debaty s kamosem.
Oba mame stejne zx10r a hledame nejlepsi nastaveni na okruh.
Vale se mohl stavit, bychom mu to naklikali.

Nedavno se zas Kuba Kornfeil vyjadril k tomu, ze jeho tym nedokaz najit vhodne prevody a to uz mi vubec hlava nebere.

unavix (595) napsal 08.05.2017 v 20:18

Rossi se od příštího závodu možná vrátí k loňskému modelu R1. Je to taková šuškanda jedna bába povidala.

TDM851 (4149) napsal 08.05.2017 v 20:12+2

Sokol Kvůli tomu banu Rossimu chyběla motivace. Motka byla dobrá Jak skončí kariéru Mad Max, Rossi taky

Sokol291 (89) napsal 08.05.2017 v 20:02

Vale měl špatně nastavenou motorku, protože MadMax má BAN.

CBR-rr (-4) napsal 08.05.2017 v 20:01+1

technasia- moje vyjadřeni je, že jsi blbec.
Ale když už jsi tak zvědavy, tak ti řeknu, že nejsem takovy odbornik jako ty a dalši zde.

TDM851 (4149) napsal 08.05.2017 v 19:45

technasia To označení místní experti jsem chtěl dodat v minulém přízpěvku. Jako že budu tímto označen a SLEEPER taky Sere pes, třeba to bylo komunikací mezi emplédem a klimprcajtlíkem. Tomu už asi rozumíš víc

gresini (4540) napsal 08.05.2017 v 19:44

co tam dělalo těch 50 mechošú?Ale spíš bych to viděl na gumy...

technasia (1950) napsal 08.05.2017 v 19:24

No ještě si počkám na vyjádření zdejších moto gp expertů-dideroja,cbr rr,mad max,capan ...

TDM851 (4149) napsal 08.05.2017 v 19:18+1

bpun Zase takovou vědu z toho nedělej. Řekl bych, že to SLEEPER trefil. Dopoledne to fungovalo, odpo ne. Akorát to Valemu volat nemusí, ten už to věděl po pár zatáčkách

bpun (242) napsal 08.05.2017 v 18:52+2

SLEEPER: No když myslíš Já myslím že mezi těma tuctovkama co máme v garáži my a tovární mašinou za desítky milonů bude asi kapánek rozdíl a jen tak jednoduše se tam vše nevyřeší Protože je mnohdy problém se trefit do toho optimálního okna kde bude motorka nejlépe fungovat, tady jde o setinky, ne o vteřiny...
Ale zavolat můžeš

TDM851 (4149) napsal 08.05.2017 v 18:52

Sleeper Zapoměl jsi dodat, že popuštěné vidle způsobují vibrace ve vysokých rychlostech..

SLEEPER (1001) napsal 08.05.2017 v 18:24-2+2

Valentino, pokud mas problem s pretacivosti a zaroven akceleraci, mas moc popustene vidle. Hmotnost je na predku, a tak ti to hodne pada do zatacek a zaroven motorka nema grip na vyjezdu. Tady si mas najit kompromis, dle profilu trate.
Tvl, jsi se mel ozvat, ja bych ti to vyresil hned.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist