Ředitelka automotodromu: Zůstat u televize je jako vařit bez vůně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 09.08.2009 v 23:15

jawista39, nechci se nikoho dotknout nebo něco, ale myslím, že 2x 990kč z předprodeje plus třeba 2x junior karta též z předprodeje 2x 160 je celkově dohromady 2300Kč. Což si opravdu troufám říct, je nic bez ohledu na jakýkoliv příjem domácnosti (v kterých se tu většina pohybuje když má našlapaný motorky) vzhledem k tomu, že je to jednou za rok. Cestování a další neberu v potaz, protože to se platí ikdyž jedete někam na dovolenou. Prostě 2300kč za víkend v Brně při motogp pro celou rodinu je krásná cena. Nepočítaje ty, kteří byly na SBK a mohli mět vstupenku na motogp o xx% levnější. No ale končeme s řešením peněz...

AKRO (-498) napsal 09.08.2009 v 23:07

Ale Desmo69 proč né! Pokud to má někdo tak rád,že to musí vidět i za cenu,že by stál lístek třeba tři nebo pět tisíc nebo VIPku za deset tisíc tak ať to koupí a užije si. A pokud máš požitek chodit tři dny po tribunách jak píšeš, tak si to užij pokud tě ta bída baví,stejně jako Pityho a Kevina je to jen vaše věc. Já vám to neberu a přeji vám to!
Mě třeba a tu jízdu pravidelnosti mě bohatě stačí televize.

jawista39 (72) napsal 09.08.2009 v 23:02

Ahoj Pity. Jsi svobodný kluk. Až budeš živit rodinu a starat se i o jiné věci, než jen o svoje koníčky, možná přehodnotíš situaci. Nevím jaké příjmy má desmo69, ani mě to nezajímá. Ale pro obyčejného člověka s obyčejným příjmem s rodinou se Velká Cena stává luxusním zážitkem. Nebudu se zde s nikým přít o malichernostech, zde je jen můj příspěvek do diskuze, která se doufám ještě rozroste.

desmo69 (638) napsal 09.08.2009 v 22:41

Akro, přečti si co říka Pity a Kevin...k tomu snad ani není co dodat. Pokud máš snad proti tomu nějaké výhrady tak už nemám slov:) Kdybys vědel jak na to, tak vstupenku na motogp máš opravdu za pár korun..takže i levněji jak na ty vaše SBK. Ikdyž i těch 990kč v mém přpadě je taky pakatel na to, že můžu v pátek na pit walk a po tribunách trajdat tři dny. Jídlo apod. neřeším. Nejdu se tam nažrat ani ožrat. Navíc stát pul dne ve frontě fakt nemám zájem. Jedu tam kvůli jezdcům kterým fandím, značce kterou mám oblíbenou, atmosféře kterou u TV zteží zažiješ a tak bych mohl pokračovat. Tudíž si z toho můžeš odvodit, že nějaká Dorna, organizátoři, stánkaři, majitel okruhu, vedení okruhu a já nevím kde co všechno, jsou mi úplně ale úplně ukradení. Mě zajímá jen ten "produkt" kterým mají být závody. S zlehčeným přirovnáním ti to řeknu tak, že při sledování filmu mě nezajíma co a jak dělají producenti a vydavatel a jestli na tom vytřískávají nebo nevytřiskávají prachy. To už fakt není moje starost. Hawk..aspoň prozatím:)

Kevin34 (255) napsal 09.08.2009 v 22:14

pityGPX:Naprostý souhlas.Jezdím do Brna od roku 1990 a nenechám si to ujít ani letos.Mimochodem kdo byl na WSBK tak si mohl koupit lístek na MotoGP kde mu odečetli částku za lístek na SBK

PityGPX (949) napsal 09.08.2009 v 22:04

Zdar, no nevím jak vy ale já si myslím že ta návštěvnost o moc chudší nebude, jistě bude záležet na počasí ale tím že maj maďaři Borce v MGP tak určo přijedou jako každý rok, navíc máme taky čeští jezdce kt. si teď rozjíždějí a můžou v pohodě oba skončit v top 10. No a na Nově už začínaj upoutávky na MotoGP v Brně takže i tady je znát propagace a cítit vůně zvané MotoGP. Já na motogp jezdím od roku 2003 a je to pro mě tradice, pěkný víkend spojen s bydlením v Brně kde v sobotu večer potkáš přátelské zahraniční fanoušky, pokecáš s něma u píva, v NE se vyspíš a jedeš na okruh kde si vychutnáš atmosferu na G či na jiné tribuně a na závěr bonbonek závod MotoGP, první kolo když projede motogp to se nedá popsat, celá tribuna řve a tleská, atd. nádhera. Tj to je co vy u TV nikdy nezažijete Jinak jak říkám, až bude po závodě a bude známo návštěvnost a porovnání s jinými GP, chci vidět tady ty vyše reakce a chytráky co budou psát můj názor je, že na GP bude hojná účast a tipuji že tomu bude jako v roce 2007. Akorát musí vyjít počasí. Snad Nova bude propagovat MGP čím dál častjěc aby si diváci odkojené TV novou přišli na své Na GP budu jezdívat do té doby co se u nás v Brně bude jezdívat, to samé SBK. Prostě až do svého úmrtí. A k cenám? Žrádlo, ani pití na okruhu nekupuji, vím že je to drahé, stačí si nakoupit v centru v Brně a pak jet zadarmo busem na okruh, a ceny lístku? To bych vůbec nezminoval, když vím že jezdím každý rok, tak si lístek koupim za 800 Kč v předprodeji (ABDEG na tří dny) a ještě v PA k tomu můžu jít na pitlane zadarmo a už si v patek nafotit jezdce a mašiny, dopoledne jak tomu letos je. A SBK lístek stal Gold 790 Kč takže i když forma lístů je odlišna (SBK - Paddock a kamikoliv jít sednout x MGP jen přírodní tribuny) cena je skoro stejná když počítám že oba tickety jsou koupil v únoru takže pokud vždy nakoupím lístky do 1000 Kč tak mi to nepřijde drahé, vydělat 800 Kč - to jsou dva dny na brigádě když máte za den vyděláno 400 kč a to je fakt hovno :) kvůli tomu sportu, když ho mám rád tak to obětuji. Jistě, další prachy jsou spojeny s ubytováním a stravnou v Brně po celou dobu délky víkendu, ubytovani mám kilo na noc na kolejich, stravu koupim takže i celkově se vejdu poměrně levně :) (počtám teď jen sebe, vždy jezdím sám, hehe). Čest. A sorry že jsem se rozepsal. Prostě, oba sporty (SBK a MGP) mám rád a vždy na ně budu jezdívat pokud budu zdravý a budou v Brně. Cenu neřeším, vždy za rok vydělám potřebné částky na akce, které miluji, ne?

wusa (9) napsal 09.08.2009 v 22:02

Jedu raději podpořit Indiho a další roadracingové střelce na Ulster GP. A věřte, že podívaná je to daleko větší a za menší peníz.
LONG LIVE ROADRACING

AKRO (-498) napsal 09.08.2009 v 20:31

Desmo69 - Když už jsi mi věnoval tak dlouhý článek,tak se sluší odpovědět!Nejde mi o nic,jen jsem se vyjádřil ke zlodějským medodám Dorny a spol.Kolik stojí Madonna nebo třeba jiná kapela je mi celkem jedno.Kdo to má rád a chce to vidět,proč ne. To samé se týká Mistrovství světa v různých sportech. A máš opravdu svobodnou volbu zda na to jít nebo ne. To je fakt. Ale určitě máš právo se k tomu i vyjádřit zda je to zlodějna nebo ne. Superbiky byly ani né za třetinu a je tam toho k vidění nejméně 2x tolik než v MOTO GP. A že bude v Brně dvakrát více diváků než na WSBK o tom dost pochybuji!V každém případě,ti přeji pěkné počasí a hezky si tu druhou ligu užij!

Erwin (0) napsal 09.08.2009 v 20:29

Je to taková malá GP Německa,neboť ty ceny vstupného a hlavně občerstvení tomu odpovídají,zlatý WSBK!

VerkaH. (31) napsal 09.08.2009 v 20:25

Jenom škoda, že nepřijede Victor Gilmore, měl bouračku v Armoy.

Rado_ (564) napsal 09.08.2009 v 20:23+1

mamka > super, to bude nářez

VerkaH. (31) napsal 09.08.2009 v 20:13

Rado: Asi přijede s celým teamem Kawasaki z Irska

0ndras (4) napsal 09.08.2009 v 19:39

Bohužel kvůli penězům se také omezím. Například v Hořicích se mi líbí víc a vstupné je za hubičku.

Chápu, že kdyby byly ceny poloviční, tak by zisk stánkaři ani u pokladny větší nebyl. Ale mě ty ceny hodně vaděj. Takže to bude letos za plotem a s báglem plnýho jídla. Dostanete akorát kilo za parkovný

Rado_ (564) napsal 09.08.2009 v 18:57+1

mamka > díky... Indi asi do Těrlic nepřijede, co? Vždyť ten Zlatý kahanec, i o měsíc později veteráni v Kolštejně/Branné mají větší koule než GP v Brně defacto odstřihnuté od lidí (přístup k jezdcům, technice, pohyb po areálu apod)

Rado_ (564) napsal 09.08.2009 v 18:55+1

Saarinen MotoGP je značka jen pro masmédiema krmené Novácké stádo, které ví jen, že na motorky se lepí ku*ndy a dvě kola se točí. Kovaný motorkář jde na bajky, které jsou navíc v jeho garáži, postaví se zdarma přímo na stadion, v depu se srazí s Nakanem, Biaggim a pokecá a vyfotí s Corserem a McCoyem. jako já.

Rado_ (564) napsal 09.08.2009 v 18:53+1

Hrotek > lépe bych to neřekl. ale já bych to viděl i v jiných souvislostech... za cenu lístku na C na MotoGP Brno mám vstup i s boxy na SBK v Imole nebo Monze a to je zážitek diametrálně odlišný... Takže hodně štěstí, já dám vydělat raději v září Italům

Saarinen (1448) napsal 09.08.2009 v 17:55

Samozřejmě WSBK dobrý. Ale Velká cena je ta značka která je top a vždycky to tak bude. Už od roku 1965 pánové. Pokud vím tak SBK si musí u nás tradici závodů vybojovat. Ale souhlasím s tím že letos byly závody parádní a jejich program (5 závodů v 1 dni-to je optimální) a jezdecký obsazení bohatší.

nuclearB (5) napsal 09.08.2009 v 17:14

jawista39> musím s tebou v téhle smutné skutečnosti souhlasit

wries (47) napsal 09.08.2009 v 16:58

Jo, jo bohužel letos už je to opravdu dost peněz za lupeny, takže asi taky budu koukat na TV, strčím si vejfuk k oknu a tu "vůni" ucítím taky : WSBK jsou za super cenu na celej víkend a navíc v pátek zdarma i do paddocku

jawista39 (72) napsal 09.08.2009 v 15:57

desmo, dík za vysvětlení, ale čerpám z mapky v čmn poslední číslo.

desmo69 (638) napsal 09.08.2009 v 15:45

jawista39, žádný T6 místo déčka nebo něčeho podobnýho není. Tribuny s označením T a číslo jsou sedadlový. A pokud se nepletu tak většina se staví čistě jen kvůli velké ceně.

VerkaH. (31) napsal 09.08.2009 v 15:12

Rado" Tentokráte s Vámi souhlasím

jawista39 (72) napsal 09.08.2009 v 15:12

Pěkný den. Bohužel už jsem se k podobnému tématu vyjadřoval na stránkách motogp-czech. com ,takže se nerad opakuji. Ale mě se zdají být ceny všeho vysoké a třeba ceny programu, hodně přemrštěné. Navíc vymýšlení nových tribun, nějaká T6, kde bylo normálně déčko, mě dost zvedlo ze židle. Jezdím na GP od roku 1987, před tím ještě na starou trať. Souhlasím, že atmosféra je nenahraditelná, ale je tady to ale. I já si myslím, že tenhle závod je poslední, kterého se zúčastním a že vydřiduchům svoje peníze nedám. Je to věc každého. Užijte si závody, ať vyjde počasí, přeji to moc všem. Nutno dodat, že paní Ulmmanová je férová paní a že jednání s ní je velice příjemné. Přeji všem super závody.

desmo69 (638) napsal 09.08.2009 v 14:43

Akro, o co ti zase jde? Prskat si tady můžeš jak chceš, ale stejně tam bude minimálně 2x tolik diváků co na SBK. I kdyby tam přišlo "jen" 150 000 lidi tak je to na takovou malou ubohou zemičku obrovské číslo. Pokud se ti nezdaji ceny vstupenek tak se podívej kolik stoji na Madonu teď v Praze, kolik na Rammsteiny v Praze, kolik stálo na lyžování v Liberci, kolik na MS v hokeji když bylo u nás. Kolik na motogp na Sachsu když si tam byl. Nedejbože na ceny vstupenek F1 apod. Pokud se ti to nelíbí tak tam samozřejmě nechoď, poviný to není. Ale jet do Německa vyrypovat do budoucího závodu v Brně...no prostě k nepochopení. Když tě to motogp tak žere tak sem nechoď, čti články k sbk a věnuj se tomu co tě baví. Když nemám rád F1 tak nelezu denně na jejich stránky abych si léčil komplexi. Na to není nikdo zvědavej.

AKRO (-498) napsal 09.08.2009 v 13:41

Saarinen - Tak to zdražování je logický tah? Jen,aby to tam nedopadlo jako v lyžování při MS v Liberci,kdy taky vstupenky stály přes 1000 kč a na skoky ještě víc a diváků tam byla asi desetina co počítali.

Saarinen (1448) napsal 09.08.2009 v 13:33

A pokud ceny schvaluje Dorna, tak jim předestřít plán..

AKRO (-498) napsal 09.08.2009 v 13:33

Hrotek -

Saarinen (1448) napsal 09.08.2009 v 13:33

Všichni tady nadáváte ale z finančního hlediska je tohle zdražování naprosto logický tah ať se to komu líbí nebo ne. Zvyšuje se návštěvnost GP České republiky, zvyšuje se i cena vstupenek a služeb. Když se jim to ZATÍM vyplácí tak proč ne. Proto taky zvýšili propagaci a obrací se víc na zahraničí než na českého diváka. Mám ovšem takové tušení že 2009 bude takovým pověstným liskancem do tváře kvůli krizi. A taky kvůli dvěma tahákům-Pešek,Talma kteří nezáří. A pak snad půjdou ceny vstříc divákovi. Představoval bych si cenové odstupňování tribun tak jak tomu je třeba v Itálii. Proč by mělo být třeba A cenově srovnatelný s G když každý ví že to je nesrovnatelné. Nebo tribuna B - nejlevnější a cenově dostupná i pro domácí fanoušky? Proč nad tímhle neuvažovat paní Ulmanová?

AKRO (-498) napsal 09.08.2009 v 13:29

Myslím,že Českých diváků letos do Brna přijede o hodně míň a ani Němci tam letos nemají nějakou hvězdu a jde jen o to, kolik Maďarů se pojede podívat na Talmasciho jak dojede v MOTO GP na posledním místě. Proto je jasné,že to s diváky moc růžově nevypadá,což je jasné i pořadatelům. Tady se projevuje debilita myšlení Dorny a spol,kdy je úspěsný pořadatel,který má v hledišti hodně diváků "potrestán" příští rok dražším zápisem do kalendáře a je nucen příště rapidně zdražit vstupenky a shánět sponzory,aby ty náklady vůbec utáhnul. A to jen proto,aby se Ezpeleta a další okolo něho napakovali. Nebylo by lepší,ty nenažrance poslat k čertu?

martasm (0) napsal 09.08.2009 v 13:05

dneska stojí sobotní vstup na C jako v roce 2006 na celej víkend...a z toho limitu 0,5 l vlastního pití




TOPlist