renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Heny22
Vloženo 3.3.2015
Aktualizováno 17.2.2017
Zobrazeno 4 192x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Láska na první pohled. Robustnost, jízdní vlastnosti, spolehlivost. Přesně to co jsem hledal.

Více fotografii

Motorka koupena od Hanysekk (Krmelín) - Na pohodu.

První dojmy - Smrček je nádherně ovladatelný. Oproti burákovi je o 100 kg lehčí. Na svou dobu má i krásný vzhled. Po první jízdě můžu říct, že je pohodlný. Manželka si posez baťůžka taky chválí.

Motorku bych doporučil pro - Pro nenáročné cestovatele. Prodává se spoustu doplňků, takže si stroj můžete upravit k obrazu svému.

Doplňky na motorce - Boční Al kufry, blastry, držák navigace, zásuvka 12V, výfuk Scorpion, topcase, kryt motoru (Marselus), padací rámy + brašničky (Bartus). Vyhřívané rukojeti Oxford adventure. Rozšíření zrcátek M-Tech. Držáky lahví na padácích (samodomo).



Recenze

Po burákovi už moc nebylo jít kam dál. Volba padla na cestovní enduro. Nejsem střelec. Spíše mám rád pohodové svezení. I když občas bych se proletěl :).

Prvních pár kilometrů hltal smrček asfalt velkými doušky. Moc na něm najeto nemám, takže zkušenosti dodám později.

Co se týká úložného prostoru, tak je to především motorka. Ač nerad, tak si zvykám, respektive nezvykám na úložný prostor pod sedlem. Naštěstí disponuji bočními kufry a jedním zadním.

Smrček se nejlépe cítí na okreskách. Dálnicím bych se zdaleka vyhnul. Smrček je univerzální stroj. Je vhodný na delší cestování i na blbnutí kolem komína. Zvládá i lehčí terén. Šotolinku.

Já ho koupil především pro moto výlety a dovolené, takže terénu se vyhýbám.





24.3.2015
Tak už mám na smrčkovi najeto cca 2000km. Hodnocení motorky z mého pohledu se naprosto nezměnilo. A jestli, tak určitě kladně. Na naše silnice je to perfektní stroj. Krásně se nechá podmanit, krásně padá do zatáček. Jediné co stojí za menší výtku je fakt, že by chtěli dát jiné pružiny do předních vidlí. Jak už tady někdo zmiňoval, tak pokud člověk jezdí na pohodu a tak trošku i hlavou, tak skoro nepotřebuje brzdy. Motorka si krásně přibrzdí motorem. Jinak momentálně čekám na dodání padacího rámu. Nakonec jsem zvolil ten od Bartuse. Objednal jsem na něj i brašničky. Tak prozatím asi vše...

30.4.2015
K dnešnímu dni najeto skoro 4000km. Jednoduše pohoda, paráda. Naprostá spokojenost přetrvává. Jak padáky, tak kryt motoru už jsou na svém místě. Přibyli i ALU kufry (žádná novotina, ale jsem spokojen). Teď už zbývá dodělat vyhřívané hefty a zvednout smrčka (kratší kosti, redukce na vidle). A tím už budu opravdu končit. Takže zatím tak...

21.6.2015
Tak už mám skoro najeto 7000km. Nejvyšší čas pořídit nějaký doplněk za odměnu. Smrček dostal vyhřívané hefty Oxford Adventure. Jinak slouží stále výborně a doufám, že to tak i zůstane.

29.6.2015
Manželka si pořídila svou mašinu, takže jsme se smrčkem osiřeli :D. Ale delší motodovolené určitě pojedeme spolu na smrkovi. Jezdit na dvou strojích "kolem komína" má své kouzlo. Sledovat jak se žena zlepšuje, jak si poradí v dané situaci, pokecat přes interkomy. No super :) .






5.8.2015
Tak máme za sebou první motodovolenou. Vše probíhalo dle plánu, až na počasí (ale i tak jsme si to užili). Měním své prvotní tvrzení, že Stromek není stavěn na jízdu po dálnici. Plně naložený i s baťůžkem to zvládal bravurně. Není problém když potřebuji jet 150km/hod.. Potvrdilo se mi, že přezdívka břichoplaz je na místě. Po asi třetím zadrhnutí krytu motoru kryt praskl. No nic - zavařím a bude ok. Co nejdřív Stromka zvednu o 5-6cm. Jako odměnu dostal nový Motul 5100 10W40. Taky se mi osvědčili držáky lahví na padácích. Perfektní věc, když chcete mít vodu u sebe a přitom nezabere místo.






26.8.2015
Tak došlo na zvednutí Stromka. Světlá výška se zvedla o 6cm. Takže za mě spokojenost. Jen si musím zvykat, že nedošlápnu celou nohou na zem. Ale to je příjemná daň za ten komfort.






30.8.2015
Tak jsem zjistil, že mám na pneu nalítáno už přes 12000km. Zadní ještě docela v pohodě, ale přední se mi nějak ztrácí :D. I tak si myslím, že nájezd slušný. 70% silnice, 30% off.

4.11.2015
Tak po delší odmlce opět doplním nějaké aktuální info.
Těsně nad 50000 najetých kilometrů začal smrček cukat a trochu střílet do výfuku. Tak přišla na řadu výměna svící. Podařilo se a vše je OK. Teď mám aktuálně najeto něco přes 52000 km a je na čase vyměnit motorový olej. Tuto sezónu už potřetí :D . Servisní interval 6000 km je hold jaký je a to se potom s tím nedá nic dělat. Pár korun a smrček dostane čerstvou krev v podobě Motulu 5100 10W40. S olejem jsem spokojený, tak zůstávám u něho. Pomalu se mi začínají ozývat ventily. Takže až nasněží, tak se do nich budu muset pustit. Ale to až opravdu nasněží. Do té doby mě nikdo ze silnic nedostane :D .

4.4.2016
Pře zimu proběhlo pár úprav. Vše dopíšu do deníku. Aktuální podoba smrčka:




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Thomic
Thomic napsal 01.08.22 v 05:55 10b.

Taky se chystám koupit 650, tak jsem si rád přečetl Tvé zkušenosti. Díky ?

Dopi83
Dopi83 napsal 28.04.19 v 21:44

Hmm tak po těch úpravách fakt pecka

Simitom
Simitom napsal 04.02.18 v 15:04 10b.

Neuvěřitelný jak se dá v-strom vylepšit. Opravdu je to paradá.

context
context napsal 26.06.17 v 20:55 10b.

Super stroj přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

mari
mari napsal 08.12.16 v 15:23

tak ten je top a po těch úpravách se na něj dá i koukat

Více komentářů



TOPlist