PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bery_Wayfuck
Vloženo 2.1.2015
Aktualizováno 5.1.2015
Zobrazeno 903x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Všestranný univerzál. Velmi lehce ovladatelný cesťák s motorem schopným sportovních výkonů a středního terénu. Limity jsou v pilotovi, nikoli ve V-Stromu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Kolocentrum-Motoshop Josef Kunrt (

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Pokojíček na dvou kolech. Motorka je krásně ovladatelná i v minimální rychlosti s optimální váhou, výkonem pro začátečníky i z řad žen. V-Stromek není zdaleka tak vysoký jak na pohled působí. Svělá volba pro každého a pro každou příležitost.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo chce vstoupit do světa velkých motorek a má obavy, do čeho jít.

Doplňky na motorce - Cerna perlet, padací rám Kappa, plech. kryt motoru, nosic+3kufry Kappa a operka, kryty heftu, vyhrivani Oxford, zahradka na top case, Dual-Scottoiler, 12V zasuvka pod sedlem, Metzeler Tourance, navigace Garmin zumo 550 + Scala Rider Q2

Recenze

Stroma jsem pořídil 9/2006 jako předváděčku u pana Kunrta v Dobříši jako začátečník. Velmi přívětivá motorka. Je velmi pohodlna pro oba jezdce a obratna motorka. Svou velikosti budi respekt silnejsiho motocyklu, ale na zem dosadnou i mensi 180cm. Motor slape bez neprijemnych vibraci a jelikoz je ze sportovniho SVecka, da se krasne tocit. Nicmene vykon je posunut na vice kroutaku a optimalni otacky pro mesto 3000. Co je znát, tak je zatížení spolujezcem a zároveň 130 litry nákladu ve třech kufrech. V tomto případě elasticita motoru již není kdovíjaká a při předjíždění na dálnici je potřeba sledovat provoz za sebou. Spotreba se pohybuje mezi 4,5 a 6,5 litry na 100 Km, ale na tech 6,7 litru se za ni musi opravdu tahat na okruhu. Nadrz je 22 litrova, kovová vhodná i na velký tanvak a pri nizké spotrebe slibuje velkolepy akcni radius. Ochrana pred okolnimy vlivy je rovnez na skvele urovni. Jedine, co bych vytknul je mekci predni vydlice, ale to jde doladit vymenou za progresivnejsi pruziny, jak jsem učinil. Maximalka dle dat vyrobce je 180Km/h, ale da se dosahnout kachometrových 200 v hodine, ale kdo ma to srdce, ji takto trapit. V solu je pekne mrstna a ve meste je krasne videt pres bezna auta a tudiz je bezpecnejsi. Propletani mestskym provozem je rovnez v pohode a to jsem necekal, jak bude takto vysoka motorka v minimalni rychlosti stabilni. V noci dvojice velkych svetlometu oslni celou vozovku jasnym svetlem. V dnesni dobe je mozne na motorku dokoupil mnoho dolnku a to nejen od vyrobce. Dle meho nazoru je tento typ motocyklu do dnesni doby. Dojizdeni do prace i cestovani si motorkar doslova uziva! Obsah 650 není ani málo a ani moc. Odpusti jezdecke chyby ne jen v zacatcich. Gumy jsem oboval zásadně od Metzeleru - Tournce prvni Generace. Dovolí vám úplně všechno.
Pokud potrebujete 100 kobyl a plánujete jezdit převážně ve dvou, pak je tu pro vás Suzuki V-Strom DL 1000. Litrový Strom nemá sametový motor jako jeho malý bráška. Ale zase se chlubí větším krouťákem a dvěmi koncovkami výfuku.
Stroma jsem pouštěl do světa se 75.000 km v létě 2014 a vím, že spolehlivě bude sloužit ještě hodně dlouho.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
istonbike
istonbike napsal 04.01.15 v 17:07 10b.

Parádně vybavený pekelně černý Smrček přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle a občas i stupačkách

Více komentářů



TOPlist