Věrná, spolehlivá, nenechá vás v tom, když se zastaví tak došel benzin :D
Motorka koupena od Spark Plug Motorcycles- www.sparkplug-mo - jsme supr
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: důvod neuveden
První dojmy - Těžkopádná, plastová, věděl jsem do čeho jdu a šlo mi jen o rám a motor, víc sem neřešil, Je to ideální základ pro stavbu, dnes už je to trend díky její cenové dostupnosti, dílů je na ní mraky.
Motorku bych doporučil pro - pro všechny kdo měří víc jak 170cm a neváží 45 kilo, pro tyhle typy je těžší s ní manipulovat, ale dá se.
Doplňky na motorce - Řidítka, sedlo, převařená a snížená prdel, všechny světla, svody, koncovka, otevřené sání, nové CDI, budíky,
Recenze
Jednou zbytku Čechů dojde že Vtwin s kardanem od Hondy bude raritou. Nicméně je jich ještě tolik že jí nemůžeme považovat za 'nedosažitelný stroj', ale na druhou stranu, její dostupnost je obrovskou výhodou.
Nesmyslně spolehlivý motor, údržba nulová. Přestože je to motorka těžká tak na její dobové možnosti s ní člověk může jezdit 'sportovně' 8 ventilů dělá svoje, celý chod motoru je velmi příjemný, ale hodnotím z pohledu člověka co má v CX nastavitelné a nové CDI od Ignitechu. Design nebudu rozebírat, udělaná je k obrazu mému a ještě zdaleka se neblížím konci, Motorka není nikdy hotová je to nekonečný proces.
Motorka je to příjemná na dlouhé cesty, ale tím že se většinou pohybuji po městě tak je ideálně velká i obratná na SR250 nebo podobném stroji vypadá člověk jak vosa na bombonu, přestože je to dnes oblíbený základ pro stavby street trackerů.
Výfuk mám udělaný, originál nemůžu hodnotit, svody jsou propočítané, v koncovce nemám technologii ale kompromis mezi hlučností a tlumením. Celá motorka se ve vyšších rychlostech kroutí, ale jinak ke stavbě nemám výhrady, když nebudu polemizovat o tom že trubkový rám viz CB550 super four se lépe vaří , ovladatelnost ovlivňují clubman řidítka, ale nestěžuju si. Brzdy jsou fajn, dvoukotouč ubrzďí ledacos když člověk nejezdí jak debil. Výměna za brzdy z Bandita 600 jsou bez jakýchkoliv změn na tlumičích, budu je tam dávat. Úložný prostor mám na zádech a víc neřeším, neměl jsem potřebu. Žere mi kolem 5 litrů což je pohádka, olej častěji měním, nedolívám. Servis CX je záležitost pro dítě, kardan je sranda, olej a filtr to samé. Jakmile člověk projde dobrou repasí, nebo koupí neopotřebený stroj, udělá karburaci a nemá problém s CDI, cívkou nebo svíčkou tak je to nezničitelný. Doporučuji pro všechny NEHISTORIKY, otevřít sání, změnit trysky, celé nastavení včetně CDI překopat, dlouho laborovat a nevěřili byste jak je CX plastická. Ideálně postavit na brzdu a nechat pracovat profesionála.
Spolujezdec- snoubenka se bojí, jezdím sám :D.
Toužim po tom svézt se na Turbu, jen pro zajímavost, domu bych jí nechtěl...
Krááááska...
krásnej bike, taky začínám stavět
Ahoj Olivere, prosím, ta plastová nádržka u motoru, je to rezerva - paliva? Mám Hondici chvíli, nerad bych něco zazdil.
Předem děkuji za odpověď. Hans
tzl.lukas@seznam.cz
Pekná práce, Vím o čem mluvíš... držím palce , aťse dílo daří
Bob Dreamer musim někde potkat a zažít na CXu turbo efekt!