Kawasaki W 650 (1999)

Motorka koupena od Jan Čejchan - fajn chlapík

Triumph Bonneville T100: už jen se vstřikováním a bez kickstartu
Kawasaki W 800: už jen se vstřikováním a bez kickstartu

První dojmy - Naprosto nádherná opravdová motorka.Povytáhnout sytič,nakopnout kickstartem a vyrazit.Široká řídítka,kolena opřená o gumové opěrky na nádrži a příjemné vibrace.Motorka si mě okamžitě získala! Rock and Roll !

Motorku bych doporučil pro - Těžko doporučovat,to musí každý sám cítit!Pohodový stroj pro pohodového člověka,žádná divočina o rychlosti.

Doplňky na motorce - Momentálně mi došly podpěry pod brašny a hlavní nosič v chromu,dále chci pořídit padací rám a chromkryt řetězu,teploměr oleje místo plastového uzávěru,do budoucna kulatá chromzrcátka.

O téhle motorce jsem se poprvé dočetl v časopise MOTOEXPRESS a okamžitě jsem věděl,že jestli si někdy konečně udělám řidičák,tak budu chtít tuto.Řidičák hotov na jaře a pak přišlo rozhodování co a jak.Jsem nesmírně rád,že jsem nepodlehl moderním strojům(omlouvám se všem jejich majitelům)co si na staré motorky jen hrajou a vyčkal a pátral a hledal.No a nyní už vlastním právě tu W650ku,co je nafocena v M.E. 2006/7.Koupil jsem jí od redaktora časopisu p.Čejchana a po tom,co mi jí dovezl,jsem z ní skoro neslezl.Tenhle typ motocyklu tu byl,je a doufám,že dlouho bude.A to je ten hlavní důvod,proč ho mám.Na tomhle typu(né značce)jezdil S.Mc.Queen,Bob Dylan,Stones a další a o tu dobu a atmosféru mi jde především a nejvíc!Jízda je pohodová(na nerovnostech se moto zavlní),posez vzpřímený,vibrace jsou,ale ty považuju za klad,protože cítím,že sedím právě na tomto motocyklu,spotřeba kolem 5l,záleží,zda je měřena ve městě při pojíždění po kavárnách(to nakopnutí a rozjezd tam musí být),nebo po okreskách.Na motorce se toho dá spousta opravit a servisovat samovolně(jsem začátečník,ale na webu spousta návodů),takže to je další věc,proč ji mám,být zůčastněn na opravě o obnově své moto a né jen jízda a pak placený servis.Vyměnil jsem si olej a olejový filtr,budou následovat vzducháče.Brzdy ok,přední je kotouč,tak trochu kazí vzhled,ale aspoň tam dám zámek na kotoučovku s alarmem.Motor krásně táhne,5 rychlosí dostačující,plexi na moto nechci a po jednom dni jsem sundal i to z helmy,myslím,že na téhle motorce to není o rychlosti,ale o prožitku a tak nejvíce využívám rychlost 60-80km,80-100km na silnici,kde to vyžaduje provoz a 100-120km,když už dojíždím domů a chci to přidat k prožitku.Motorka je naprosto vhodná do města,práce,výlety,všechny typy silnic(pozor na polňačky-zadní blatník trpí otřesy a tíhou zadního světla může prasknout),snad jen dálnice asi nemá cenu.Mám objednanou novou přední pneu a s ní i brzdovou kapalinu a pak už vyrazím na delší výlet.Ve dvou jsem zatím nejel,musím více najezdit.Úložný prostor pod sedlem je minimální,je tam origo nářadí a místo na mini lékárničku.Nové poznatky přidám po dalším nájezdu,ale tuhle motorku jsem chtěl a tak přesně to,jak se chová a projevuje,mi vyhovuje a těžko budu hledat zápory.
Motorka šla do světa,ale do dobrých rukou a 6 let sloužila výborně.
Spousta skWělých akcí s partou W kámošů!!!
Momentálně řeším nový,vysněný chopper!

Marty68
Marty68 napsal 16.02.21 v 11:09

parádní mašina , recenzi od p. Čejchana znám...Hodně šťastných km!

Potok01
Potok01 napsal 30.04.20 v 20:53

kuzmič
kuzmič napsal 13.02.19 v 19:38 10b.

Krásná záležitost a od pana Čejchana... Gratuluji...!!!

Potok01
Potok01 napsal 24.12.17 v 09:57

Překrásný stroj s duší. Máme být tady v Řečkovicích na co hrdi, že nám tu jezdí takový kousek.

Petr59
Petr59 napsal 30.01.15 v 21:53 10b.