PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Chuckychuck
Vloženo 16.3.2014
Aktualizováno 11.6.2015
Zobrazeno 1 333x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná a ovladatelná černá vosička

První dojmy - První jízda mne mile překvapila.Skvěle ovladatelná, přední brzda super, oproti konkurenčním šestkám ožívá o cca 1000-1500 otáček dřív...

Motorku bych doporučil pro - Tahle šestka je vhodná pro každého kdo umí alespoň trochu používat svůj mozek, klidně i pro začátečníka nebo holku.Jako u každé jiné motorky otáčí heftem váš mozek a né objem motoru ! Existujou totiž střelci co se zabijou i na skůtru :-)

Doplňky na motorce - laďák mivv, zadní led mini blinkry+přední led zapuštěné a držák SPZ, už plánuju: padáky, tlumič řízení, CNC páčky, přepákování, zlatý proužky na kola,...

Recenze

Původně jsem chtěl litra, ale po svezení na tomhle stroji jsem upustil od velkého výkonu a koupil šestku-hned při první jízdě se mi zvedla na jedničku sama na prdel
Na vosičce jsem zatím najel jen asi 600 km, vzhledem k tomu, že je teprve březen a mám jí 3 týdny
Mašina je skvěle ovladatelná, jen si jí musíte dát nastavit na svou váhu a pocit.Já jí musel i změkčit, protože byla nastavená na těžkou váhu a nejspíš na okruh nebo co a přes silniční záplaty skákala, bohužel i vzatáčkách.Po přenastavení je to o moc lepší.Podvozek je z výroby dost tvrdej, takže na našich silničních tankodromech je to někdy dost hustý (hlavně pro "pánské" partie).Posez taky není nic pohodlnýho, takže cestování bude asi jen pro nadšence, ale o tom tahle mašina přece není.
Největší problém na našich silnicích má tahle mašina podle mě při prudké akceleraci přes nerovnosti.Bez tlumiče řízení se stroj velmi snadno rozkmitá a řídítka vám namlátí, konstruktéři totiž vůbec nepočítali s Českými silnicemi.Už sem zažil dvě krizovky, kdy řídítka nezvladatelně lítala sem a tam a já jen čekal až se sklidní a modlil se ať si neustelu.Takže pokud lítáte na první dva, tři kvalty do omezovače, tlumič řízení je pro vás nutnost! Bude to můj první doplněk jaký na ní namontuju, tedy až po zadním blatníku.
Motor je na střední kubatůru super.Co by se taky dalo od Kawasaki čekat, jejich motor je vždycky na špici, oproti konkurenci.Ještě jsem neviděl Kawu, která by se ráda nevytáčela a nejela jako raketa, takovej nástup nemá žádná Jasně, litrový GSXR jede jako kráva, ale sedněte na zx10r a řekněte mi pak Od 6000 ot. má tahle šestřišestka pěknej nástup a ve vysokých otáčkách to letí jak raketa.Maximálku jsem zkusil-270 na D1, ale to mě nebaví, tenhle stroj bude spíš do zatáček.
Celkově mi mašina perfektně sedla a už se těším na léto na horkej asfalt a gumu a na další zkušenosti s touhle nasranou vosičkou.

Tak motka už je prodaná Nalítáno cca 3500Km.Super motorka na kterou budu v dobrém vzpomínat.Podvozek,brzdy,motor,vzhled,zvuk, všechno super.Konstruktéři Kawasaki odvedly s tímhle modelem dobrou práci a patří jim můj obdiv!
Kdybych nechtěl větší krouťák, nebo měl místo v garáži a přebytečné peníze, nikdy bych jí neprodal...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rybíz5
rybíz5 napsal 21.06.14 v 22:35

Kawa je Kawa Pěknej kousek

Chuckychuck
Chuckychuck napsal 23.03.14 v 20:30

Děkuju Justyne...Vždycky jsem měl nejblíž ke Kawě

justyn
justyn napsal 16.03.14 v 13:00 10b.

Ninja super Přeji mnoho km v sedle NINJI a posílám jasných 10b za výběr značky a super popis

Více komentářů



TOPlist