renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lys
Vloženo 25.7.2015
Aktualizováno 2.11.2019
Zobrazeno 2 526x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Do 8.000 rpm velmi hodná, od 12.000 rpm jede. Čitelný motor, slušný podvozek, dobře ovladatelná, lehká.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Zdeněk Bouchner - Moto HB (Havlíčk - Motocykl jsem koupil od Moto HB zprostředkovaně přes pana Huberta Pilaře z Nymburku. Jednali jsme pouze přes telefon. Vše, na čem jsme se ústně dohodli, prodejce splnil.

První dojmy - Dělo, smál jsem se jak dítě.

Motorku bych doporučil pro - lovce hmyzu.

Doplňky na motorce - Padáky a přední pancéřové brzdové hadice od PP Tuning
Zalamovací páčky PP Tuning
Koncovka Akrapovič Carbon Race
Zadní taška Cargobag 50 litrů SW-Motech













Recenze

Domů jsem ji za padajícího sněhu přivezl v lednu 2015. Motorka dobře drží stopu, od 12.000 rpm fest táhne. Přední brzdu jsem vylepšil pancéřkami a je to znát. Podvozek super, omylem jsem jednou přejel příčný práh tak v kilu a ani jsem nevystoupil. Na zadním sedadle to není nic moc, spolujezdce čeká otlačený zadek z malého sedátka a pocit, že je nějak moc vysoko. Spotřebu mám obvykle něco přes 7 l/100 km, honím ji v otáčkách, k tomu je určená. Tankuju lepší benzín.

Posez je sportovní, nejvíc cítím kolena (ničená volejbalem). Měřím 180 cm, ale mám nohy jak hajzlový pavouk (od země k rozkroku skoro přesně metr), tak ty hodně pokrčené nohy brzy začínám cítit. Váha na rukou mi zas tak nevadí, jsem zvyklý z kola.

Přidám sem zkušenosti člověka, který začínal na supersportu. Předně chci říct, že ta motorka je do 8.000 rpm absolutně nezáludná a skvěle ovladatelná. Půjčil jsem ji holce s čerstvými papíry a jela jak z partesu.

Jenže! Ačkoliv mi bylo v době pořízení 35, mám 3 vš a sliboval jsem si, že budu nejdřív jezdit maximálně opatrně, lhal jsem si. Hned první jízdu (v zimě s batohem) jsem ji vyzkoušel do maximálky. Při sjezdu z dálnice na čtyřku jsem málem skončil pod autem v protisměru. Zpětně jsem si uvědomil, že už od puberty jsem lítal na kole a na lyžích jak magor a že tahle hračka to ve mně jenom podporuje. Takže doporučuju těm, kteří mě chtějí následovat: nedělejte to. Běžte radši postupnou cestou, aspoň zkusíte víc motorek.

K technice jízdy: podle mě je nejdůležitější nejprve pochopit a zvládnout práci s plynem v zatáčce. Najet tak, abych od vrcholu mohl plynule přidávat. Takže nejprve radši pomalu, abych měl prostor na přidávání. Do toho jsem se naučil rychle podřazovat s meziplynem, motor hodně ubrzdí. Pěkně vysvětleno ve filmu Twist of the wrist II. První koleno jsem dal po půl roce a 7000 km.

V červenci 2015 jsme jeli (se zadní brašnou) skoro 800 km přes celé Polsko, převážně po dálnicích, i s pauzami to bylo něco přes 8 hodin. Při každém tankování jsem se protáhl a nějak jsme to zvládli. Řidiči uhýbali, super. Zpátky to bylo horší, 2 hodiny lilo. Kapoty odvádí vzduch i vodu opravdu dobře, jel jsem v celokoži a ani jsem nebyl durch. Povedlo se mi otestovat, že nádrž má víc jak 17,4 l. Tlačení asi nebylo daleko.

Zkušenosti s doplňky:

pancéřky PP Tuning - paráda, mám rád ostré brzdy, které zabírají hned

páčky PP Tuning - páčky mám u heftu, brzdím dvěma prsty, jde to parádně i jedním. Cena je otřesná.

Držák značky a miniblinkry Barracuda - to musí bejt.

Koncovka Akrapovič Carbon Race - uf to je rachot. Popravdě na mě až moc. Říkám si, jestli jednou před garáží nenajdu rozsypané připíňáky. Jinak váhový rozdíl oproti původní trubce s katalyzátorem je velký. Ten ostatně na sérii nezní vůbec špatně. Většího výkonu jsem si nevšiml, i tak je ho dost. Od spodu je motor díky absenci přívěry línější.

2017 Zkusil jsem motoškolu v Mýtě. Něco mě tam naučili, ale čekal jsem, že se víc pocvičím v technice zatáček. Okruh se dá jet na želvě celý za 1, ale i tu dvojku jsem užil.

2018 jsem toho moc nenajezdil, cca 4000. Zkusil jsem Brno s Okruhari.cz. Též jsem z toho nebyl nadšen, je to masokombinát. Na velkém okruhu jsme byli 3x20 min (spíš 15). Želva fungovala bezvadně, řidič byl opatrný, aby ještě dojel těch 200 km domů. V srpnu jsem si zrakvil volejbalem ruku, léčba bude tak na 2 roky. Tak mám teď po žížalkách :(

2.11. 2019 Prodána s těžým srdcem.
Aspoň nebude stát v garáži a čekat, jestli vůbec budu schopný naplno jezdit. Snad bude Lukášovi dělat jen radost a vždy se oba v pořádku vrátí domů. To bych jim oběma chtěl popřát.

Děkuju Želvo, fungovala jsi vždycky skvěle.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
libac22
libac22 napsal 07.09.19 v 16:52 10b.

Krásná žába

ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 22.01.17 v 15:20

ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 22.01.17 v 12:22 10b.

vaincz
vaincz napsal 24.04.16 v 09:57 10b.

Super popis motorky a kdybych někdy uvažoval nad supersportem, tak takhle nějak by měl vypadat
Jo a "Motorku bych doporučil pro - lovce hmyzu." mě dostalo, takže za mě taky 10b

cebeer
cebeer napsal 06.02.16 v 15:30 10b.

Nářadí skvostné, tak zbývá jen popřát - hodně štěstí.

Více komentářů



TOPlist