renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ninjista
Vloženo 5.7.2007
Aktualizováno 1.5.2012
Zobrazeno 17 278x
HODNOCENÍ PROFILU OD 164 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Kawa má oproti sérii navíc Dynojet Kit Stage 1,K&N filtr,koncovku Akrapovič a tlumič řízení nhk.výkon 106k na kole, cca 119k na motoru.Mám ji sedmým rokem a za tu dobu provozu bez problému.

Více fotografii

Recenze

Mustang,Dandy 50,SR50,GPX750R,ZX7Rjinak se mi podařilo také zajezdit si naNSR50,NSR125,FZR600,RF900,CBR929RR Srazy jako takový moc ne,spíš jen účast na vyjížďce(Veltrusy,Račice,Rakovník,Lužany,Stará Boleslav,Chlumec apod.)Rád se podívám taky na závody wsbk a dragsterů.

Další info: Zelená = srdeční záležitost www.zx6rninja.websnadno.cz

Moje Kawa je rok výroby 2001.Zakoupil jsem ji od prvního majitele(který s ní zacházel opravdu dobře) v roce 2003.V té době měla najeto 3500km a byla v sériovém perfektním stavu.Nyní má najeto o 17 000km více a za celou dobu bez poruch.
Tato modelová řada prošla v roce 2000 úpravami nejen designovými, ale především technickými, pod kapotou. Změny:více strmé a kratší sací kanály,upraven spalovací prostor,zvětšen kompresní poměr,odlehčená klikovka,upravený Ram Air,zesílený rám,upraveny přední brzdy atd. Motor byl o 3,5 kg lehčí a výkon se vyšplhal na 112k při 12 500 ot./min.Pohotovostní hmotnost tohoto modelu byla 197 kg.
Kawa v době svého uvedení byla oproti ostatním šestistovkám o něco málo větší, což mi vzhledem k mým 185 cm vyhovuje.Poloha je vzhledem k řidítkům umístěným pod brýlemi spíše sportovní,kdy většina váhy těla spočívá na rukou, ale nic to nemění na tom,že se s ní dá i ujet větší vzdálenost za den.Místo pro spolujezdce je „pohodlné“zvlášť v dnešní době,kdy se na sportovních šestkách se spolujezdcem vůbec nepočítá.
Z ovladačů je vše ve standartní poloze, budíky odpovídají roku výroby.Analogový tachometr s dig. ukazatelem denních + celkových kilometrů a analogový otáčkoměr s ukazatelem teploty motoru + času.Jediné co postrádám je palivoměr, ale zase vzhledem k supersportu
Nad budíky se rozkládá držák kapoty.Někomu se líbí, někomu zas ne.Mně osobně se líbí.No jo holt jsem z té staré gardy ZXR,ZX7R,ZX9R,GSXR750,FZR600R apod. kdy tyto držáky měl skoro každej superbike
Teď k jízdě.Motor naskočí hned na poprvé za použítí manuálního sytiče.Dobrý rozjezd bez škubání je možný po zahřátí na 50 - 55 st.C. Při rozjezdu si jednička trochu klapne, ale není to zas nějaká óbr rána.Kvalty jsou dobře poskládané,přičemž celkový převod se mi zdá poměrně dlouhý,což je znát hlavně při sprintech.Jednička jde skoro 100km/h a dvojka 150km/h.Do zatáček se skládá sama,zejména díky pneu Pirelli Diablo Corsa.Dříve jsem jezdil Michelin Pilot Sport, s nimi se mi Kawa zdála méně hbitější.Náklony jsou teď závislé pouze na odvaze pilota

Při nějaké té turistické vyjížďce( cca140 km/h), stačí Kawu točit do 7000ot./min.To se potom i ve dvou dostanu se spotřebou do 5,5ltr. na 100km. Pokud chce člověk zažít adrenalin stačí točit 8-14000ot./min.(červené pole 14500ot./min.) a hodně rychle se dostaví,to mi věřte.
Během jízdy v létě ukazuje teploměr 69 st.C. a ventilátor spíná při 105 st.C.
Co se týče motoru mám na ní namontovaný Akrapovič,K&N filtr.Nejprve jsem jezdil v této sestavě a po 3 letech jsem přidal Dynojet Kit Stage 1. Rozdíl byl od začátku znát.Kawa se s ním mnohem lépe sbírá od 3000 ot./min do vyšších a výkonová křivka je uhlazenější.Je to spíš více znát při jízdě se spolujezdcem(teda se spolujezdkyní) a na spotřebu jsem to vůbec nepocítil.Montáž mi provedli v D&K Auto-Moto-Racing.Ráno začali a odpo. bylo hotovo.Svíčky používám originální NGK.
Lauf Akrapovič opravdu stojí za ty prachy.Nejen že je mnohem lehčí a hezčí než originál, ale zvuk, který produkuje je k nezaplacení Do 5000ot/min.jen tak hučí a výš je to racing Výkon s kompletním tuningem je 106k na zadním kole a 119k na motoru.S těmito hodnotami jsem opravdu spokojen.
S Kawou jsem si taky vyzkoušel sprinty na 400 m s nejlepším časem 11,7 sec..Určitě to není nejlepší, ale ani nejhorší.Spíše se projevuje zpřevodování do rychla.Vzhledem k tomu že mám Kawu i na normální ježdění tak jsem převody ponechal originální.
Dále nesmím ještě zapomenout na tlumič řízení NHK se šesti útlumy.To je z funkčních úprav vše.Vzhledové vidíte sami na foto.
Z údržby provádím pouze standartní výměnu oleje + ol.filtru každých 6000 km nebo jednou za rok.Namazání řetězu + jeho dotáhnutí dle potřeby.Ventily každých 12000 km.Jinak žádná zvláštní péče, kromě neustálého leštění
Kawu bych neměnil a když už, tak za novější Ninju šestku.Výkon šestky pokud se točí mi bohatě stačí a právě to točení mě baví
Kawu mohu doporučit všem kdo chtějí ovladatelný,spolehlivý,výkonný a pěkný motocykl se kterým se občas vydají i na delší cestu se spolujezdcem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 29.06.17 v 08:25 10b.

Lys
Lys napsal 04.08.15 v 00:42 10b.

Zelená

VojteX
VojteX napsal 14.07.14 v 16:34 10b.

Kráska 10b

Zbyněkm
Zbyněkm napsal 17.03.13 v 10:21 10b.

deset..

eldži
eldži napsal 16.12.12 v 19:27 10b.

Naprosto správně zelený mozek...super moto i profil, jedině za 10b

Více komentářů



TOPlist