PROFIL MOTORKY

Piaggio X9 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník bouskat
Vloženo 16.2.2014
Aktualizováno 16.2.2014
Zobrazeno 2780x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nadčasový skútr do města nebo na delší cestování.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky)

První dojmy - První dojmy byly fascinující protože to byl můj první velkej skůtr takže jsem byl nadšen ze zátahu motoru a posedu. Skůtr při jízdě nepůsobý tak těžce jak ve skutečnosti je. Ovladatelnost je také dobrá

Motorku bych doporučil pro - Skůtr bych doporučil někomu kdo chce hezkého, nadčasového skůtra do města nebo na nějaké menší cestování.

Doplňky na motorce - Leo Vince 4 Road

Recenze

Na Piaggio X9 jsem najel 28000km od roku 2011 do půlky sezóny 2013. Se skútrem jsem naprosto spokojen.
Na 180ku jede skútr velice slušně a svižně. Po rovině se dá jed i 120km/h z kopce se rozjela i na 142km/h. Nejlépe skútr sedí rychlost kolem 90Km/h. Zrychlování z této rychlosti není nic moc a na předjíždění je potřeba delší rovinka. Podvozek funguje dostatečně na požadavky skútru. Tuhost není kde jak vysoká. Je znát kroucení ve vyšších rychlostech nebo dlouhých zatáčkách. Podvozek je odlazen do měkka takže celkem hezky proplouvá přes české díry na 14kách kolech. Skútr je spíše do městského prostředí, je na něm vysoký vzpřímený posez a bez problémů je vidět přes střechu auta před vámi, skútr ale nezalekne svižnější jízdy. Když nato přijde tak se dá hezdy jiskřit servisním stojanem o zem. Nevýhoda je že si nenatáhnu zcela nohy, dále se časem prosedí sedačka a stává se extrémně nepohodlná, po 850km za jeden den v sedle jsem se musel dát na Ibalgin . Cestování v dešti není nijak pohodlné protože jsem měl malé plexi, nohy jsou chráněny ale vítr a déšť de přímo do helmy takže později je promočený celý člověk . Kufr je vetší průměr a není problém do něj strčit notebook o 17 palcích nebo třeba 6x 2L petky. Dojezd na jednu dádrž je nadprúměrný pohybuje se od 270 do 400 km na nádrž. Spotřeba je příjemná a většinou se pohybuje někde mezi 3,6- 3,8 L/100km v na dovolené s bagáží potom někde na 4,2L/100km VIZ. https://www.spritmo...n/detail/445214.html . Motor má 13,5KW což není moc ale na začátek to stačí. Co je obrovské plus tak je přístrojová deska která je prostě nádherná. Ukazuje všechno potřebné teplota vzduchu, 2x Trip počítadlo, ukazatel ujeté vzdálenosti na rezervu a spoustu dalšího. Problémy s kterýma jsem se setkával často je zatýkání vody do přístrojové desky a následné vyzkratování. Po tom je skútr naprosto nepoužitelný vůbec nebliká a nedělá nic než že běží motor. Dále se mi neustále vytloukaly ložiska v krku řízení. Další je velice špatné chlazení motoru, skútru dělá obrovský problém se v létě ve městě uchladit.

Na skútru jsem odjel dvě skútr expedice Bulharsko, Rumunsko později Itálií, Rakousko, Švýcarsko prostě celé Alpy. Po poslední skútr dovolené v Aplách jsem začal uvažovat o něčem větším přece jenom jeto 180ka a na dlouhé cesty je třeba něco výkonnějšího proto jsem zvolil Yamaha T-Max, další srovnání v odkazu http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=87748 . Od té doby X9 složí jen jako náhradní vozidlo.

VÝHODY
-Vzhled
-Palubka
-Kufr
-Dojezd
-Spotřeba
-Zásuvka pod sedadlem

NEVÝHOY
-Posez
-Přehřívání motoru

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Drobos
Drobos napsal 03.02.17 v 14:58 10b.

Pěkné

kaplík
kaplík napsal 18.02.14 v 15:58

Měl jsem čest na tom najezdit pár km a musím říct že je to supr stroj:). Menší posed, za to ale krásnej zážitek z jízdy. A 4road tomu dodává taky svoje kouzlo

Více komentářů



TOPlist