renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Piaggio X9 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JirkaB
Vloženo 20.6.2006
Aktualizováno 20.7.2014
Zobrazeno 12 679x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


X9 500 Bezproblémová stříkačka 39k, mám najeto 20tis. osvětlený uložný prostor s cigaretovou zásuvkou a vejde se tam celý notebook i s brašnou a to asi konkurenti nemají. předepsaný olej 5W40 1,7 l svíčka NGK CR7EKB, champion RG6YC baterie 12V 15Ah

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - dobrá manévrovatelnost na místě, přidělal jsem si tam reprák na radio. Luxusní poježdění.

Recenze

Zkušenosti: když jezdím v klidu mimo město 80-90km tak je spotřeba 3.6l, pokud si užívám akceleraci tak něco kolem 5l, při 20 tis. se mají překontrolovat ventilové vůle. Ty mají být 0.2mm na všech 4 ventilech (pro typ M27). Zajímavý materiál je zde: http://www.pirmil.i...i/conseil-meca.shtml a zde: http://www.easyparts.nl/ a zadejte piaggioJinak je to velice pohodlný stroj, za štítem nefouká a kolena jsou taky před náporem vzduchu dobře chráněna. Pokud budete shánět filtr tak oba vyrábí v Přibyslavicích u Třebíče v Mann filtru. Olejový typ MW 77 stál 244 Kč, vzduchový (neměli ho v katalogu, ale podle rozměru našli) 208 Kč

Cesty: Motosraz Wims (Třebíč)

Cestopis: Mám za sebou cesty na XV 535 do rakouských alp, Slovinsko (extra cesta), Chorvatsko, Bosna a Hercegovina

Další info: Tak jsem o víkendu nastavil ventily, je to na půl dne práce. Musíte demontovat sedadlo, zadní plast, boční plasty, zadní část rámu, vyndat celou plastovou vanu pod sedadlem. Měl jsem sundaný i části plastů na nohy a střední část nad nádrží. Už jsem myslel že budu muset vyndat i motor, abych mohl sundat víko hlavy. Mezi hlavou a nádrží je totiž málo místa. Naštestí pokud povolíte část odpružení (střední část), tak jde motor odklonit směrem dozadu, pak už jsem se tam dostal Musíte demontovat i víko variátoru, aby se dalo otáčet s klikou. Při kontrole variátoru jsem si všimnul, že na plastovém kolečku, které je uprostřed variátoru (snad aby o sebe nedřel řemen) tak je volnější ložisko, které je při akcelaraci trošku slyšet. Ventily byly jen lehce volnější cca 0.3 mm, nastavil jsem je tedy na 0.2mm a hotovo. Výsledek se dostavil, jsou teď tišší. Kdyby se ale seřizovaly později, tak by se asi nic nestalo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mokomido
mokomido napsal 12.11.10 v 08:53

chystám se omladit trochu motor ,přijdu na radu,zatím jsem to ještě neodstavil,přeci jen jsou ještě hezká odpoledne...

Michal.72
Michal.72 napsal 10.02.08 v 13:51

Je to moc krásnej stroj, měl jsem Hexagona 250 a teď přemýšlím o X9 500.Procestoval jsem Rakousko,Německo,Slovensko no a hlavně Čechy ale pro skutrovské kola 11 čechy nic moc kvalita našich silnic je bída.....

napsal 17.04.07 v 20:57

Mam par skusenosti s X9 125. Petr Kroupa

napsal 17.04.07 v 20:55

, n

smazany11005
smazany11005 napsal 04.08.06 v 19:23

Zdravím krajana,myslím,že tě znám,pokud bydlíš někde na ulici Krajinova,už jsem tě tam párkrát viděl,i toho Jialinga,co jsi měl jsem si všiml,jooo na skútry jsem holt všímavej

Více komentářů



TOPlist