X9 500 Bezproblémová stříkačka 39k, mám najeto 20tis. osvětlený uložný prostor s cigaretovou zásuvkou a vejde se tam celý notebook i s brašnou a to asi konkurenti nemají. předepsaný olej 5W40 1,7 l svíčka NGK CR7EKB, champion RG6YC baterie 12V 15Ah
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - dobrá manévrovatelnost na místě, přidělal jsem si tam reprák na radio. Luxusní poježdění.
Recenze
Zkušenosti: když jezdím v klidu mimo město 80-90km tak je spotřeba 3.6l, pokud si užívám akceleraci tak něco kolem 5l, při 20 tis. se mají překontrolovat ventilové vůle. Ty mají být 0.2mm na všech 4 ventilech (pro typ M27). Zajímavý materiál je zde: http://www.pirmil.i...i/conseil-meca.shtml a zde: http://www.easyparts.nl/ a zadejte piaggioJinak je to velice pohodlný stroj, za štítem nefouká a kolena jsou taky před náporem vzduchu dobře chráněna. Pokud budete shánět filtr tak oba vyrábí v Přibyslavicích u Třebíče v Mann filtru. Olejový typ MW 77 stál 244 Kč, vzduchový (neměli ho v katalogu, ale podle rozměru našli) 208 Kč
Cesty: Motosraz Wims (Třebíč)
Cestopis: Mám za sebou cesty na XV 535 do rakouských alp, Slovinsko (extra cesta), Chorvatsko, Bosna a Hercegovina
Další info: Tak jsem o víkendu nastavil ventily, je to na půl dne práce. Musíte demontovat sedadlo, zadní plast, boční plasty, zadní část rámu, vyndat celou plastovou vanu pod sedadlem. Měl jsem sundaný i části plastů na nohy a střední část nad nádrží. Už jsem myslel že budu muset vyndat i motor, abych mohl sundat víko hlavy. Mezi hlavou a nádrží je totiž málo místa. Naštestí pokud povolíte část odpružení (střední část), tak jde motor odklonit směrem dozadu, pak už jsem se tam dostal Musíte demontovat i víko variátoru, aby se dalo otáčet s klikou. Při kontrole variátoru jsem si všimnul, že na plastovém kolečku, které je uprostřed variátoru (snad aby o sebe nedřel řemen) tak je volnější ložisko, které je při akcelaraci trošku slyšet. Ventily byly jen lehce volnější cca 0.3 mm, nastavil jsem je tedy na 0.2mm a hotovo. Výsledek se dostavil, jsou teď tišší. Kdyby se ale seřizovaly později, tak by se asi nic nestalo.
chystám se omladit trochu motor ,přijdu na radu,zatím jsem to ještě neodstavil,přeci jen jsou ještě hezká odpoledne...
Je to moc krásnej stroj, měl jsem Hexagona 250 a teď přemýšlím o X9 500.Procestoval jsem Rakousko,Německo,Slovensko no a hlavně Čechy ale pro skutrovské kola 11 čechy nic moc kvalita našich silnic je bída.....
Mam par skusenosti s X9 125. Petr Kroupa
, n
Zdravím krajana,myslím,že tě znám,pokud bydlíš někde na ulici Krajinova,už jsem tě tam párkrát viděl,i toho Jialinga,co jsi měl jsem si všiml,jooo na skútry jsem holt všímavej