renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio X9 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mašer.
Vloženo 25.9.2019
Aktualizováno 1.4.2021
Zobrazeno 1 802x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to skútr na dojíždění do práce, na poštu, pro rohlíky ...

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Před lety jsem vlastnil X8, X9 se mi tenkrát nelíbila tolik, ale stále to ve mě hlodalo a teď pro ní nadešel ten správný čas. Skútr pro mě není nic nového a tak jsem rovnou skočil do známých vod. Vím, už je to babička, ale zdá se, že v dobré kondici :)

Motorku bych doporučil pro - Je to sluha na pojížďky kolem komína i na krátké výlety, ale sluha je to velmi zábavný, tedy spíš společník než sluha :)

Recenze

Před cca 15ti lety jsem si pořídil funglovou X8 na pojížďky do práce, na poštu, na nákupy atd. Tenkrát jsem byl moc spokojený. X9 se mi tenkrát tolik nelíbila - hlavně zadní partie. Poslední dobou se mi nedostává tolik času jak bych si sám představoval na ježdění na mém XV a abych si kompenzoval jednostopý absťák, napadlo mne pořídit si zase skútr na každodenní ježdění, na kterém bych jezdil opět do práce(30 km), na poštu, na nákupy, na návštěvy v okolí apod. Volba byla brzo jasná a opět zvítězilo Piaggio a tentokrát už skutečně X9 ve variantě 200 Evolution, navíc s dobrým rodokmenem (rozuměj jasnou historií) Spíš než koupil jsem jej adoptoval za cenu levnějšího kola (a tohle má navíc motor:D). Dokud to jde, snažím se na něm jezdit každý den, abych odhalil případné vady. Vyměnil jsem všechny benzínové hadičky a silentblok motoru. V zimně se na něj podívám důkladně. Původně jsem měl v hledáčku pětistovku, ale nenašel jsem žádnou, která by mne opravdu oslovila. Teď vím, že 200 je úplně v klidu-pohodě, stačí. U pětikila si myslí, že vzhledem k výkonu už nebude stíhat rám a podvozek. Tahle se navíc zdá být v dobré kondici, cestou do práce si při 90km/h spokojeně vrní a na cestě nemá problémy, užíváme si to oba :). Bylo mi řečeno, že přední vidle jsou po repasi, má novou baterku, nový řemen variátoru Malossi. Jízda je skutečně v pohodě, odpružení stíhá bez zaváhání, na mě jsou přes zimu brzdy, náplně, preventivně karbec apod. Pod sedlo jsem zatím dal vše, co jsem potřeboval - helmu, bágl do práce, mám tam nepromok aj. A turistické plégo potěší.

Zima 2019/2020:
- výměna pneumatik(Michelin City Grip), brzdových kotoučů(NG), brzdových destiček(TRW), ložiska v rameni, krytu variátoru, ložisko rolny řemenu variátoru, chladící kapalina, brzdová kapalina, olej stálého převodu, motorový olej (motor 2x vypláchnutý), olejový filtr, vzduchový filtr, svíčka, seřízení ventilové vůle, řemen variátoru(Dayco), variátor(RMS) + válečky 15g(RMS). Povrchová úprava tlumiče výfuku.
Při otevření variátoru mne hned zaujalo, jakým způsobem je řemen oškubán z vnější strany. Notnou chvíli jsem hledal příčinu, která byla způsobena rozpadem variátoru, který měl víc než značné vůle, ale přes to všechno do poslední chvíle docela slušně jezdil. Je pravda, že po opravě jsou vlastnosti hnacího ústrojí neporovnatelně lepší ať už se to týká samotné jízdy(jede jak nový ), tak startování, chodu na volnoběh, průběh výkonu... Z variátoru Malossi vypochodovalo pouzdro. Nechtělo se mi zbytečně utrácet a nahradil jsem ho značkou RMS.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr163
Petr163 napsal 08.10.19 v 19:14 10b.

Skutr je dobra volba, taky krome motorky ho mam a pokud budes chtit, tak prvni vikend v cervnu je sraz skutru v Roznove.Jezdi tam lidicky od Tater az po Budejovice.
https://www.motorkar...akce/akce/?aid=12693

Více komentářů



TOPlist