obrovská bestie neohrabaná,těžká,žere jak kráva,robí kraval ,ale je to kuwa fajne jak ...
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - vzhled OK svezení Ok výkon Ok. Brzdy by mohly být lepší ale co by člověk chtěl když to važí jak malé auto..
Recenze
Muskulární design, obrovský, bezkonkurenční výkon a dokonalý styling. Vyspělý podvozek pro nenucenou, pohodlnou jízdu městem nebo do cizích zemí. Power‑cruiser Intruder M1800R tak představuje nedostižnou kombinaci nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.
Přesně 11,2 centimetrů má v průměru píst tohoto siláka, a to už je celkem silná káva. Takovým vrtáním se nemůže pochlubit žádný sériový motocykl nebo automobil. Písty jsou tvarovány do osvědčeného závodního designu pro snížení tření a setrvačné hmoty. Technici od Suzuki si dali skutečně záležet, aby pohonnou jednotku našlapali tou nejmodernější technikou. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu.
Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách.
Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.
Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládnul obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný.
Upside‑down vidlice jsou vybaveny závody ověřenými vnitřními kazetami s 46 mm silnou trubkou. Zadní kyvná vidlice ze slitiny hliníku pracuje s progresívní tlumící jednotkou. Díky nastavitelnému předpětí pružiny naleznete optimální tvrdost podvozku pro každou jízdní situaci.
Zadní části dominuje 240 mm široká, nízkoprofilová guma. Kryt sedla spolujezdce je standardně dodáván s motocyklem a dá se díky němu jednoduše vytvořit sportovní vzhled jednosedadlového power‑cruiseru. Přední maska se stala již legendou - dává motocyklu jeho charakteristický vzhled. Je v ní schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, kde najdete i duální tripmetr, palivoměr a hodiny.
Přes všechny novinky a high-tech technologie zůstává Intruder pravým a nefalšovaným power‑cruiserem.
Tohle píšou odborníci :D:D
Gratuluju
Krásnej stroj
Ten zadní salám je úúúžasnej
Jo, vrtání má asi nej, ale ta moje má zas delší zdvih a o fous větší objem
No nic no...
Jasných 10bodů a doplňuj fotky a zážitky z jízd, ať je čím se kochat
Pěkná,ale jak píše Peterka,nezdá sa že by nějak žrala, každopádně si ju užij
Krásný stroj,ať ti dělá jen radost.
pekna potvurka
super stroj