Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 135 000 |
Zátah motoru a podvozek - postavit motorku na tlumičích z motokcrosové mašiny se vyplatilo!
Gelové sedlo - i na delších cestách nemám potřebu vstávat a ulevovat zadku.
Řidítka - sednou do rukou a nemám potřebu je měnit a zase - KTM nešetřila a má v základu Renthaly vyztužené u uchycení v brýlích.
Malý rejd (ale dá se trochu poladit dorazama), vibrace (povolení řetězu trochu pomohlo!), spotřeba - KTM je spíše sportovní náčiní a vždy zvítězí pocit protočení zadního kola a pořádný zátah motoru nad ekonomickým stylem jízdy .., zadní brzda trochu kope - tenhle neduh jsem vypozoroval na třech Advenčkách, takže ho nemám jen já.
Spojka je zdá se nevyzpytatelná - někdy chodí bezvadně, někdy trošku zlobí - nemůžu najít neutrál.
Moje úpravy |
Zvýšení řidítek, větší plotna - je toho v plánu mnohem víc a spousta doplňků či vylepšení už na motorce bylo. |
---|
Cestování
Ochrana jezdce cestování | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce |
Terén
Ochrana motoru | |
---|---|
Výška |
Zázemí
Servisní síť |
---|
Jízda
Terén | |
---|---|
Cestování | |
Město |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Svařený z trubek |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
---|---|
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,2 |
Obecné
Moje závady | Špatné ložisko v krku řízení. |
---|